Hoşgeldinizz.
Güzel yorumlarınızı bekliyorummm. seviliyorsunuzzz❣️.
İyi okumalaarrr.
***
Parti yerine vardığımızda ses dışarıdan bile aşırı fazlaydı. İçeri girdik ve Ahuyu aradık. Parti sahibi ile selamlaştık. Ayberk bir içki alıp kendine takılacak birilerini bulmaya gitti. Bende bir içki alıp bir köşeye çekildim. Böyle bir süre içki içip dans ettim.
Kaçıncı olduğunu sayamadım ama yeni birini almak için yönelecekken elimden biri tuttu. Ne olduğunu anlamadan elimi tutan kişiye yöneldim ve karşı komşum olan Akgündü. Ne işi vardı onun burda daha yeni taşınmamış mıydı ? Yeni taşınmasını geçtim biz yeni tanışmıştık. Nasıl elimi tutabilir ?
"Benimle gel beer pong oynamam lazım ama eşim yok." Sert bir şekilde elimi çektim.
"Sabah ki kadar kibar değilsin. Ama zaten çok sıkılmıştım. Hadi gidelim."
Elimi tekrar tutup oynayacağımız masaya götürdü. Karşıda Ahu ile parti sahibi vardı. Ahu beni görünce şaşırdı.
"Siz nerden tanışıyorsunuz ?"
"Eee bizz karşı komşuyuz artık annemin evinin karşısına taşıdılar."
"Evett hatırladım Ayberk bahsetmişti." Ayberk neden yerinde durmuyor ki.
"Merhaba ben Deniz. Ev sahibi ve şuanda rakibinim."
"Merhaba bende Bade. İyi olan kazansın o zaman."
Oyuna ilk kimin başlayacağını belirlemek için taş kağıt makas oynadık. Ahuyu hep yenmişimdir bu oyunda. İlk topu biz atacaktık.
"Bayanlar önden." Diyerek bana öncelik tanıdı. Kibarlığını geri kazanmış olmalı.
İlk topu attım ama aşağıya düştü. Karşı takım çok sevinmişti ama daha oyunun başındaydık. Ahu attı ve oda kaçırdı. Akgün ile fazla samimi olmadığımız için sadece birbirimize bakıp gülümsedik. Ayberk eline bir top aldı ve attı isabetli bir atış oldu. Deniz topu çıkarıp içerken.
"Çak bir beşlik." Dedi şoka uğramıştım açıkçası. Ama karşılık olarak elimi uzattım boyu uzun olduğunu için zıpladım ama tam zıpladığım anda elini daha çok yukarıya kaldırdı. Sinirle tekrar zıpladım ama yine yukarıya kaldırdığı için yine vuramadım. Ayağım yere değdiğinde tam geriye doğru düşecekken beni belimden kavradı. Yüzüme yakınlaştıkça sıcak nefesi yüzüme çarpmaya başladı. Hemen dudaklarını kulağıma yakınlaştırıp;
"Dikkatli ol cüce." Dedi. Nee cüce mi ? Sen fazla uzunsan ben napayım ? Lafının ardından hemen toparladım. Deniz eline bir top olarak attı. Bir bardağın içine girince karşı rakip sevinip birbirlerine sarıldılar nerden geliyor bu samimiyet. Akgün bardağı eline aldı ve içmeye başladı.
"Yarasın koçuma." Diyerek dalga geçtim. Elime bir top olarak attım. İsabetli bir atış oldu. İşte bu. Ahu içmeye başlarken.
"Aferim cüce." Sen çok uzunsun pislik. Bana cüce demeyi bırak. Karnına hafif bir yumruk attım. Allah'm Karın kasları vardı hissetmiştim. Çok sertti ama. Ahu eline bir top aldı. İsabetli bir atış yaptı. Elime bardağı alarak içtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı Komşum
Teen FictionBaşta karşıda ki eve taşınmış yabancı bir çocuktu. Şimdi sizde gelin karşı komşumun hayatıma nasıl renk kattığına bakalımm.