Selamlaarr.Hoşgeldiniizz.
İyi okumalaarrr.
***
"BADEE KALK ARTIK KIZIMM. Senide kaldırmasak akşama kadar uyuyacaksın valla."
"Of Ayberk tamam ya saat kaç ki ?"
"Saat mi kaç ? Biz annenle kahvaltı bile hazırladık. İçecek bile yaptım sen hala uyuyorsun. Saat 11.00 yeterince geç. karşı komşun bile merhaba demeye geldi. Ama sana birşey söyleyeyim mii çocuk yakından daha yakışıklı ve daha çekici tam senin tipin. Benim favori çiftim artık sizsiniz."
"Sabah sabah ne saçmalıdın yaa. Beni neden uyandırmadın geldiklerinde ?"
"Kızım sen Saat 09.00 da uyanırmıydın Allah aşkına hem çocuğun karşısına saçın başın dağınık üstünde pembe tavşanlı pijamaların ile mi çıkacaktın ?"
"Tamam haklısın. Hadi kahvaltıya inelim." Tuvaletimde elimi yüzümü yıkadım. Üstüme daha düzgün birşeyler giyinip aşağıya indim.
"Günaydınnn annee."
"Günaydıın da bize gün çoktan aymıştı aslında." Dedi gülerek. Ayberkte dolaptan içeceklerini çıkarttı ve masaya oturduk. Kahvaltı yaparken annem okulun nasıl gittiğini falan sordu.
Kahvaltıdan sonra yukarıya çıktım. Annemin bahçesine çiçek ekmemiz gerekiyormuş.
Hemen üstümü değiştirmeye başladım. İçime siyah bir crop üstünden mavi salopet tulum giyindim. Saçımı topuz yaptım. Aşağıya indim. Ayberk çok tatlı olmuştu.
Benim giyindiğimin aynısının renklisini giyinmiş. Çok yakışmıştı.Aşağı bahçeye indik Ayberk kazdı bende çiçekleri koyup gömdüm. Bayağı bir ektik sona yaklaşmıştık ki yeni ektiğimiz çiçeklerin üstüne top geldi.
"Hadi ama şaka yapıyor olmalılar. Bunları yeni diktik" Karşıdaki henüz isimlerini bile bilmediğim iki kardeş top oynarken çiçeklere atmayı nasıl başardılar gerçekten. Büyük kardeşin bize doğru yürüdüğünü gördüm. Cidden yakından daha yakışıklı. Gözleri masmaviymiş gerçekten. Yanıma yaklaşarak bana yukarıdan bir bakış attı çünkü benden bayağı uzundu.
"Merhaba."
O kadar çekici görünüyordu ki kitlendim. Ayberk yanıma geldi ve beni dürttü.
"Sanada merhaba. Arkadaşımın kusurunu bakma yeni ektiği çiçeklerde top görünce şoka uğramış olmalı." Ayberkte bende çok iyi biliyorduk ki kitlendim şey şok oluşum değildi.
Çocuk güldü. Güldü,güldü cidden aşırı iyiydi."Merhaba. Daha dikkatli olsanız daha güzel olabilirdi bence."
"Haklısınız. Özür dilerim. Böyle tanışmak istemezdim ama ben Akgün çok iyi bir başlangıç olmasada memnun oldum." Cümlesini bitirdi ve bana elini uzattı.
"Evet çok iyi bir başlangıç denilemez ama belkide topu atmasaydınız tanışamazdık. Bende Bade mumnun oldum." Elini tuttum ve sallamaya başladı eli çok sıcaktı.
Ayberke dönerek. "Memnun oldum"
"Bende memnun oldum canım. Topunuzu kesmeden alıp gitsen iyi olacak." Bu sözünün üstüne gülmeye başladık. Cümleyi Ayberk söylemişti ama bana bakarak güldü. Anlamadık sanki. Ne saçmalıyorum ben yaa.
"Topumu alırım almasına ama böyle kuru kuru bir özür olmadı. Size yardım etsem olur mu? Zaten top oynamak yeterince sıkmıştı.
"Olur olur." Neden bu kadar istekli göründüm. "Attığın topun ezdiği çiçekleri düzeltirsin." Umarım bir şekilde toplarlamışımdır.
Topu kaslı kollarını gere gere aldı. Tamam yani kasların var anladık. Kardeşine bağırdı. "Batıın! Ben yaptığımız hatayı düzelteceğim sen topu al içeri gir gelirim bende." Dedi ve topu fırlattı. Nasıl bu kadar kibar konuşabiliyordu ki ?
Topu attıktan sonra çiçekleri ekmeyeme devam ettik. Arada bir ona bakıyordum. Oda bana bakıyordu ki göz göze geliyorduk devamlı. Ayberk bunu fark edip sırıtıp duruyordu. Sonunda bitmişlerlerdi. Ayberk susadığını söyleyip hemen yukarı çıktı.
"Teşekkür ederim. Hemen yukarıya çıksam iyi olacak. Görüşürüzz."
"Rica ederimm. Tabi görüşeceğiz karşı komşuyuz artık. Görüşmek için numaranı versen nasıl olur acaba?" Cümlesini bitirdi ve telefonunu bana uzattı. Höst be nasıl bu kadar hızlı olabiliyorsun aslanım sen.
Telefonunu aldım ve numaramı yazdım.
"Teşekkür ederim. Karşı komşum." Dedi ve gitti.
İçeri girdim. Ayberkin oooo sesleri ve gülüşlerinden kaçmak için odama gittim. Hazırlanmaya başladım. Akşam 9 civarlarında bir parti olacağı haberini almıştık. Ahu haber vermişti. Üst sınıflardan ondan hoşlanan bir çocuğun evinde olacakmış. Üstüme gümüş renginde bir büstiyer altıma ise siyah bir şort giyindim. Saçımı açtım ayakkabı olarak kalın topuklu dizime kadar bir çizme giyindim. Dudağıma hafif kırmızı bir ruj sürdüm. Kirpiklerime rimel sürdüm. Gümüş bir eyeliner sürdükten sonra aşağıya indim."Off be kızım yakıyorsun bu ne güzellik böylee."
"Sende çok çekici olmuşsun Ayberk." İçine vücut kemeri onun üstündende bol uzun kollu simli tülden bir tişört altına ise deri bir pantolon giyinmişti.
"İkiniz harika olmuşsunuz. Unutmayın içebilirsiniz ama kendinizi kaybetmeyin sizi gelip alamam. Çokta geç gelmek yok anlaştık mı ?"
Onaylarcasına kafamızı salladık. Anneme öpücük kondurup dışarı çıktık. Ayberk ayakkabılarını giyerken karşı evin garajından siyah motor ile biri çıktı. Kim olduğunu bilmiyorum ama çok havalıydı. Eğer Akgün ise onu tanıma isteğim daha çok arttı açıkçası.Bir taksi durdurup bindik.
***
Okuduğunuz için teşekkür ederiimm. Bu bölümden sonra işler bayağı karışacak galibaa. Hadi hayırlısı.
Güzel yorumlarınızı bekliyorum.
698 kelime...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı Komşum
Teen FictionBaşta karşıda ki eve taşınmış yabancı bir çocuktu. Şimdi sizde gelin karşı komşumun hayatıma nasıl renk kattığına bakalımm.