Bölüm 7

40 4 1
                                    

HOŞGELDİNİZZZ.

Arkadaş bi karışıklık var bölüm 6 ile 7 nin yerleri nedenini bilmediğim bir şeyden dolayı yer değiştirmiş ilk bölüm 6yı sonra geri gelip 7yi okursunuuzz. Sizi seviyorum kusura bakmayın düzeltmeyi denedim ama olmadı.

ÇOK ÇOK İYİ OKUMALAARR.

Beni babamın evine bıraktı. Kapıdan içeri girdiğimi kontrol etti ve gitti. Aman Allah'm biz neler yaşadık az önce. Neydi o ?
Babam bir anda odama girdi.

"Seni motorla bırakan kimdi?"

"Hiç kimse yani karşı komşumuz bize yemeğe gelmişlerdi sonra beni bıraktı falan işte sen şimdi boşver onu bak sana ne getirdiimm." Çantamdan tatlıyı çıkarttım.

"Sevgilin miydi yoksa Bade. Benden bir şey saklamazsın sen söyle hadi."

"Ya babacım hayır sevgilim değil, sevgilim yok zaten hadi al tatlını aşağıya in ye bende uyuyacağım."

"Tamam hadi Allah rahatlık versin kızım. " Diyerek yanağımı öptü.

"Sanada babacım sanadaa."

Üstümü değiştirip yatağa yattım. Secoda yanıma kıvrıldı. Olanları Secoya anlattım ona anlatırken aynı zamanda günlüğüme yazdım. Telefonumu şarja takarken üstten gelen bildirimi görüp heyecanlandım.

Deve-
İyi gecelerr cüce. Rüyanda beni görr.

Bade-
İyi gecelerr pislik. Sende beni gör.
^Mesajı Beğendi^

***

Telefonumun çalmasıyla gözlerimi açtım. ^Deve^

Deve:"Günaydınn cücee. Yeni mi uyandın ? Hadi kapıya çık seni bekliyorum.

"Ne bekle bekle cidden mi ? Bunu duymam tamamen uyanmama yetmişti.

Deve:"Evet cüce hadi on dakikan var bekliyorum senii hadii hızlı oll." Cevap vermeme fırsat vermeden telefonu yüzüme kapattı.

Hemen toparladım saçıma başıma bakıp hemen cama çıktım. Cidden gelmişti cidden oradaydı. Beni görünce göz kırptı. Çok utanmıştım. Gülümsedim ve Secoyu alıp Akgüne patisiyle el salladım. Yüzündeki gülücükler beni o kadar mutlu etiki anlatamamm.

Elimi yüzümü yıkayıp hemen hazırlanmaya başladım. Üstüme beyaz askılı crop altıma siyah paraşüt pantolon giyindim. Siyah bir deri ceket üstüme aldım. Saçımı dağınık topuz yaptım. Glos ve rimel sürüp çantamı aldım ve hemen aşağıya indim. Babamın okul için yaptığı sandviçi çantama attım.

"Günaydınnn babacıımm." Diyip yanağına bir öpücük kondurdum.

"Günaydınn kızım hadi yiyelim çıkalım."

"Baba ben bu gün erken çıkacağım." Derken kendime ve Akgüne sandviç hazırlanmaya başladım. "Çok güzel olmuş herşey ellerine sağlık sanada afiyet olsun seviyorum seni görüşürüz." Sandviçleri çantama attım ve kapıya yöneldim.

Babam ne olduğunu anlamadan yüzüme baka kaldı çünkü ilk defa böyle aceleyle evden çıkıyordum ve elimde iki sandviç vardı.

Bir şey olduğunu anladı ve benimle birlikte kapıya çıktı.

"Eve dönünce anlatacağım baba sözz."

Akgüne doğru yürüdüm. Kaskı bana uzattı taktım ve arkasına bindim. Babama el salladım. Akgün motoru çalıştırdı ve ilerlemeye başladık nereye gittiğimize dair hiç bir bilgim yoktu. Ama Akgün yanımda olduğu için mutluydum.

"Nereye gidiyoruz pislik." Pislik dediğim an daha hızlı sürmeye başladı.

"Beni bunlarla korkutamazsın pislik."
Dahada hızlanmaya başladı.

O hızlandıkça ben ona daha sıkı sarılıyordum.

"Belki seni korkutmuyor ama bana daha çok sarılmanı sağlıyor cüce. Bu hoşuma gitti." Bu çocuk beni deli edecek. Tırnaklarımı karnına baktırdım.

"Sende benim canımı bunlarla acıtamazsın cüce."

"Nereye gidiyoruz pislik ?" Daha çok hızlandı.

"Gidince görürsün." Söylesen ölürmüsün çocuk ya ?!

On dakika daha gittikten sonra kocaman bir çınar ağacının altında durdu.

"İşte benim koca çınarım hoşgeldin cücee." Çok güzel bir yerdi her yer yeşillik ve en ortada kocaman bir çınar ağacı.

Etrafta çok bir şey olmasada ben etrafı incelerken çantasından piknik örtüsü çıkarttı.

"Piknik mi yapacağız yani ??"

"Evet cüce al şunu ser çınarın gövdesinin yanina bende eşyaları çıkarayım."

"Sen yeni taşınmadın mı nereden biliyorsun böyle yerleri ?"

"Biliyorum işte hadi hızlı ol güzelim hadii."

Ben örtüyü sererken oda atıştırmalık bir şeyler çıkarttı. Oturdu ve ağacın gövdesine yaşlandı. Utandığım için ne yapacağımı bilmiyordum.

"Bu kadar utangaç olma gel otur hadi."

Yanına oturdum. Sandviçleri çıkarttım. Sohbet ederek atıştırmalıklardan yedik.

"Sana bir sürprizim var cüce ama göstermem için bir şartım var."

"Tamam söyle bakalım pislik neymiş şartın." Bir anda beni kucağına aldı.

"Burada oturursan yapabiliriz ama oturmazsan yapamayız."

"Bu seni rahatsız etmeyecek mi pislik."

"Hayır bunu ben istiyorum zaten. Ve bana pislik demeyi bırak."

"Süprizin ne olduğuna bağlı ona göre burada kalacağım pislik." Pislik dediğimi duyunca elleriyle kalçamı kavradı.

"Pislik deme demiştim diye hatırlıyorum. "

"Sende bana cüce deme o zaman anlaşalım."

"Tamam güzelim demem. Arada seni gıcık etmek için söylerim ama."

"Bende sana söylerim o zaman hadi sürprizini çıkart merak ediyorum."

"Oturacaksın ama söz mü?"

"Sürprizin ne olduğuna bağlı hadi hadii."

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİİİMM.

BİRAZ CRİNGE GELEBİLİR AMA DEDEĞİM GİBİ ÖYLESİNE YAZIYORUM ÇOK TAKILMAZSANIZ SEVİNİRİM.

GÜZEL YORUMLARINIZI BEKLİYORUMMM.

ÖPTÜM ÇOK ÇOOK.

659 KELİME...

Karşı KomşumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin