İyii Okumalarr
Okuduğunuz saati buraya yazarmısınızz?
***
"Çiziminin bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum."
Hemen çizimlerimi elinden aldım. Baktığı çizimlerden biri onun motoru biri annemin portresi biri ise bizim ilk öpüştüğümüz yer..."Bir kızın özel eşyalarını karıştırmaman gerektiğini bilmiyor musun sen?"
Beni belimden tutarak kendine doğru çekti. Gözlerimin içine bakarak. "Sen benim kızım olduğun için sorun yok bence güzelim."
Tam cevap verecekken babamın sesini duydum. Beni çağırıyordu. Akgünle odamdan çıktık.
"Misafir odası karşısı."
Aşağıya indim. "Efendim babacıımm."
"Kızım ben Süleyman abinin yatağını serdim. Hazır hem Akgün hem babası gelmişken Batınıda çağırdık sen misafir odasına onun içinde yatak serersin olur mu güzel kızım ?"
"Tamam baba ben hallederim sonrada odama geçerim size iyi eğlenceler ve iyi gecelerr." Diyip yanağına bir öpücük kondurdum.
Misafir odasının kapısını bir anda açınca Akgünü yarı çıplak bir şekilde buldum. Hemen arkamı dönüp kapıyı kapattım. Vücudu çok çekiciydi. Gülerek kapıyı açtı. Beni içeri alıp arkamdan kapıyı kapattı. Bir elini kapıya dayadı. Beni kollarının arasında hapsetmişti.
"Hadi ama güzelim bu kadar utangaç olma. Bu gece bizim gecemiz olacak."
"Kardeşin de geliyormuş onun yatağını sermek için gelmiştim aslında."
"Benimle aynı odada mı kalacakmış ?"
"Evet babamlar öyle diyor."
Önümden çekildi.
"O zaman ser bakalım şu yatağı."
Ben yastıkların falan yüzünü değiştirirken o beni izledi."Siz Batınla anlaşırsınız kim nerede uyumak isterse artık size kalmış."
"Ya ben senin yanında uyumak istiyorsam güzelim." Diyerek bana yakınlaştı. Belimi kollarıyla sardı.
Buna ne diyeceğimi bilmiyordum.
"Ne yazık ki bu şuan mümkün değil canım."
"En azından beraber vakit geçirelim elimizde böyle bir fırsat varken kaçırmamalıyız."
"Pekii ben üstümü değiştirdikten sonra seni çağırırım film falan izleriz olur muu?"
"Bal gibi olur güzelim hadi bekliyorum ben seni."
Yüzüme eğildi ve yanağımdan öptü.Gülümsedim, ve misafir odasından çıktım. Çıktığımda Batını gördüm.
"Hoşgeldinn Batınn."
"Hoş buldumm Bade misafir odası neresi ?"
Misafir odasını göstererek. "Burası." Dedim.
Kendi odama girdim ve şort askılı pijamalarımı giyindim. Batın odada olabilirdi onun için mesaj yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı Komşum
Novela JuvenilBaşta karşıda ki eve taşınmış yabancı bir çocuktu. Şimdi sizde gelin karşı komşumun hayatıma nasıl renk kattığına bakalımm.