İyi okumalaarrr.
"Supriz cücee."
"İnanmıyorum bu çok güzel ve eğlenceli görünüyorr." Dedim çok mutlu bir yüz ifadesi ile.
Çocukça olabilir ama bence çok eğlenceli bir aktivite ve birbirimize yakınlaşmamız için iyi bir fırsat. Ortada kimse yok sadece o ve ben.
Heyecanımı gören Akgün hemen memnun olmuş bir gülümseme ile kutuyu açmaya başladı.
"Beğenmene sevindim." Dedi bana bakarak ve parçaların poşetlerini açmaya başladık.
Beraber sohbet ettik ve açtığımız şarkılara eşlik ettik sanki evli çiftler gibiydik.
Ben çiçeğimi bitirdiğimde o hâlâ devam ediyordu. Kutudan parçalarını aldım ve kutuyu arka koltuğa koydum.Ona yardım etmek için yakınlaştım. Gülümsedi ve bana baktı. Bende gülümseyerek "çok beceriksizsin devee." Dedim ve ona baktım. Yüzlerimizin arasında çok mesafe yoktu.
Gözlerimiz birbirine kilitlendiğinde, dünyanın geri kalanı etrafımızdan kayıp gidiyor gibiydi.
Akgün dahada yakınlaştı. Yüzü sadece birkaç santim uzakta. Ve sonra işte orada dudakları tüy gibi bir dokunuşla benim dudaklarımın üzerinde kaydı ve dizlerimin bağı çözüldü.
Dudaklarının benimkileri şefkatle dokunması kalbimin hızlı atışlarlarla şişmesine neden oluyordu. O anki arzu bilincimin kenarlarını tırmalıyordu adeta.
Dudaklarımızı birbirinden ayırdı ve anlını anlıma dayayarak;
"Durdur beni, Bade. Beni şimdi durdur yoksa vücudumuzda nefes kalmayana kadar duramayacağım."Ona verebileceğim en iyi cevabın bu olduğuna inanarak dudaklarına yöneldim.
Akgün'ün dudaklarının benimkine olan tüm baskısını hissetmek için öpücüğe doğru eğildim.
Akgün kollarını belime doladı. Beni sıkıca kavradı ve hafif bir güç ile beni kucağına aldı.
Beni sıkı vücuduna bastırdı ve büyüyen şişkinliğini hissetmeme izin verdi.
Alt dudağımı sardı ve nazikçe emerek şaşkın bir nefes vermeme neden oldu. Öpücüğünün coşkusu dünyanın etrafımda dönmesine neden oluyordu.
Duyguların etkisiyle başım yavaşça vücudumun bir tarafına doğru eğildi. Akgün saçlarımı geriye attı ve boynuma nazikçe birkaç öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı Komşum
Teen FictionBaşta karşıda ki eve taşınmış yabancı bir çocuktu. Şimdi sizde gelin karşı komşumun hayatıma nasıl renk kattığına bakalımm.