Bölüm 5

57 6 15
                                    

Hoşgeldinizz.

Güzel yorumlarınızı bekliyorummm.

Çok çok iyi okumalar. Öptümm😗

Başım çok ağrıyor. Esnedim ve komidinin üstündeki telefonuma yönelerek saatte baktım. Yatağımın ucundan bir ses geldi.

"Günaydın cüce." Ne. Odamda ne işi vardı ? Bu Akgünün sesiydi. Ona doğru baktım ve üstünde hiç bir şey  yoktu. Sadece altında pantolonu vardı. Neler oluyor ? Dün gece neler oldu ?

"G-günaydın. Sen nerden girdin odama ? Ne işin var burda?"

"Dün geceden beri buradaydım zaten cüce bir yerden girmeme gerek yok beraber kapıdan girdik." Yalan söylüyor tamam hiç bir sey hatırlamıyor olabilirim ama daha iki gün önce tanıdığım çocukla kendi evimde kendi yatağımda yatmış olamam değil mi?

"Yalan söylüyorsun. Şaka yapıyorsun."

"Evet cüce korkma şaka yapıyorum ama istesem dün gece sana istediğimi yapabilirdim. Neyse ki seni eve getirdim ne ben ne de başka biri sana dokunamadı cüce."

"Böyle şaka mı olur ya. Kalbime indi. Nasıl girdin odama hem sen ?"

"Camından girdim. Akşamdan kalmasın ya sana kahve getirdim. Daha yakından tanışalım dedim. Kötümü ettim cüce?"

"Dün gece neler oldu Akgün." Kısaca dün olanların özetini düştü.

"Ben teşekkür ederim. Tabi ne desem az ama..."

"Sonra daha ayrıntılı teşekkür edersin cüce. Al kahveni iç hadi. Ee kaç yaşındasın sen anlat bakalım."

"Bana cüce demeyi bırakacak mısın?"

"Hayır bırakmayacağım. Sana cüce demek hoşuma gidiyor."

"Peki pislik öyle olsun. Şu üstüne birşey giyinde öyle konuşalım bari." Yerden bir tişört alarak üstüne geçirdi.

"Arkanı dönde bende değiştireyim. Öleceğim bunların içinde." Arkasını döndü. O döner dönmez hemen şu kıyafetlerden kurtuldum ve Üstüme beyaz bir askılı altıma siyah bir şort giyindim.

"Tamam dönebilirsin pislik."

"Hadi ama ben en azından cüce diyorum. Pislik biraz fazla değil mi kızım ?"

"Değil. Sen anlat bakalım pislik kaç yaşındasın ?"

"Emredersin cüce hemen başlıyorum kendimi anlatmaya. Ben Akgün Akıncı. 18 yaşındayım. Karşı eve taşındım. Doğum günüm 16 Temmuz. Dolayısıyla burcum Yengeç. Kendime dair bildiğim şeyler bu kadardır komutanım." Komik çocuk sabah sabah bu enerji nerden geliyor acaba.

"İyiymiş. Bende hemen başlıyorum o halde. Ben Bade Özkaya. 17 yaşındayım. 3 Temmuz doğum günüm ve burcum yengeç. Annem ile babam ayrı bu beni şuanlık son görüşün çünkü babamda kalıyorum."

"Tamam o zaman babandayken telefonla konuşuruz cüce sonuçta numaranı almıştım. Onu hatırlıyorsun değil mi?"

"Benimle dalga geçmeyi bırak pislik. Şimdi evine gitsen iyi olacak. Ayberk birazdan olanları anlatmak için kapıma dayanır."

"Gideyim o zaman." Ayağa kalktım. Oda ayağa kalktı yüzüme doğru eğilip anlamsız bir şekilde burnumu öptü ve fısıldadı. "Görüşürüz cüce." Şok olmuştum cevap bile veremeden camımdan aşağıya indi. Az önce ne yaşamıştık biz. O cidden beni öptü mü? Toparlan Bade toparlan. Banyomda elimi yüzümü yıkadım ve aşağıya indim.

Annem çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı ama etrafta Ayberki göremedim.

"Günaydınn annee. Ayberk nerede ?"

"Günaydınn kızımm. Sabah erkenden çıktı. Annesinin çağırdığını söyledi. Uyanınca onu aramanı da söyledi."

"Tamam annecim ararım ben onu kahvaltıdan sonra hadi yiyelim."

"Yiyelim yemesinede dün gece neler oldu biliyor musun sen ?"

"Evet biliyorum. Yani bi rşeyler hatırlıyorum." Akgünün sabah odamda bana anlattığını söyleyecek halim yok bir de annemden dinleyeceğim galiba of bir dahakine sarhoş olmadan bir kere daha düşüneceğim.

"Anlatıp başını şişirmeyeceğim ama bir dahakine daha dikkatli olmayı unutma Bade yoksa çok kötü olur. Akşamada Akgün ve ailesini tanışmak amaçlı yemeğe çağıralım. Akgünede teşekkür olur."

"Tamam annecim Tamam söz daha dikkatli olacağım. Ben sana yardım ederim yemek içinde hallederiz. Okeeyy ye şimdi yemeğini sağlıklı beslen anneciğim."
Annem gülümsedi ve kahvaltıya devam ettik. Kahvaltıyı kaldırmak için anneme yardım ettim sonra odama çıktım.

Akgünün anlattıklarıyla birazda hatırladığım kadarıyla günlüğümü doldurdum. Babamı aradım ama açmadı. Umarım bir şey olmamıştır. Şarkı açtım ve odamı toplamaya başladım.

Bir süre sonra aşağıya indim. Anneme yardım etmeye başladım. Odama geri çıkıp kıyafetlerimi toplamaya başladım bu akşam eve dönmem gerekiyordu. Yine şarkı açmıştım ama şarkının bir anda kapandığını duyunca arkama baktım. Hadi ama ne istiyorsun benden çocuk.

"Kaç saattir oradasın sen." Evet gelen Akgündü.

"Ne saatti cüce 5,10 dakika oldu. Yardım edeyim mi ister misin ?"

"Yok gerek yok daha fazla camımdan girmeye devam etmezsen iyi olacak biri görürse fena dedikodular çıkar bilmem farkında mısın pislik."

"Akşam size yemeğe geliyormuşuz duyduğuma göre cüce. Bana neler hazırladın bakalım?"

"Çok beğeneceksin ama dikkat et ellerini de yemee sakına pislik."

"Dört gözle bekliyorum o halde görüşürüz cüce." Şarkıyı açtı ve camdan aşağıya indi. Ne yapmaya çalışıyor bu çocuk biri yakalasa bizi neler olacak farkında bile değil.

Kıyafetlerimi topladım. Altıma bol kot pantolon giyindim üstünede siyah bir tişört giyinip aşağıya indim. Annemle masayı hazırladık. Zil çaldı kapıyı açmaya yöneldik. Kapıyı açtım ve çok sevimli yüzlerle karşılaştım.

Umarım güzel gidiyorumdur.

Güzel güzel yorumlarınızı bekliyorummm.

731 kelime...

Karşı KomşumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin