Bu bölüm 1rainbow_love için gelsin.
KEYİFLİ OKUMALAR
Dinah ve kızların kulüpten ayrılması ve Lauren ile benim de aynısını onun evine yapmamız için ayrılması çok uzun sürmedi.
Ayrıca dönüş yolundaki araba yolculuğumuzun biraz rahatsız edici ve sinir dolu bir hal alması da uzun sürmedi.
Aramızdaki atmosfer gergin. Lauren arabayı sürerken sanki sinirlerini sakinleştirmeye çalışıyormuş gibi parmakları ritmik değil sistematik bir şekilde direksiyona vuruyordu. Kaygısı kadar vücut ısısı da yayılıyor, dilinin sürekli ağzından kayarak dudaklarının üzerinde dolaşması da bunu gösteriyor.
Ben pek farklı değilim. Ben de onun kadar gerginim ve muhtemelen aynı nedenden dolayı: Bu gece her şey farklı olacak. İlişkimiz farklı bir şeye dönüşecek.
İkimizin de paylaştığı net sinirlere rağmen, arabanın içinde cinsel gerilim yoğun bir hava oluşturuyor. İkimiz de bu gece bir şeyler olacağını biliyoruz ve şimdi bunun olması için bir açlık var. Bana özlemle baktığı tuhaf anlara rağmen yola bu kadar odaklanmış olması, bana ona gerçekten bakmam ve yanımdaki kadının güzelliğini takdir etmem için zaman verdi.
Lauren'ın bu gece kesinlikle inanılmaz göründüğünü inkar edemem ve kulüpteki diğer insanların ona yağdırıcı bakışları, böyle düşünenin yalnızca ben olmadığım konusunda beni yanıltmadı. Bütün gece onun bana dokunuşuna, parmaklarının yumuşaklığına ve dokunuşunun inceliğine odaklandım. Bu nedenle Lauren'a bakıp onun yumuşak, esnek cildinde oyalanmak beni şaşırtmıyor. Biçimli pazuları ve uylukları, alaycı göğüs dekoltesi ve kıyafetlerinin altında başka bir şey olduğu bilgisi bana verebileceğinin sadece şefkat olmadığını, aynı zamanda ham cinsel çekiciliğinin tamamen yeni bir şey olacağını hatırlatıyor.
Ben şimdi kıza karşı şehvet ve sevgiyle yanıp tutuşurken, onun hâlâ parmaklarıyla direksiyona vurduğunu, sinirliliğinin hâlâ belirgin olduğunu görüyorum. Ona uzanıp bileğini okşuyorum ve sessizce elini direksiyondan indirmesi için cesaretlendiriyorum. O bunu yaparken elini ellerimin arasına alıyorum ve ellerimizi dudaklarıma götürmeden önce parmaklarımızı kenetliyorum ve parmaklarının uçlarını usulca öpüyorum. Her öpüşmemiz ne kadar özel olsa da, hiçbir şey şu anda olduğundan daha samimi ve doğru gelmiyordu. Yola dönmeden önce kızarmış yanaklarıyla bana gülümsüyor.
Rahatladığı ve bana odaklanmadığı zamanları ona biraz daha hayranlık duymaya ayırıyorum. Gözlerim kasıklarına düştüğünde, araba durup geldiğimizi anons etmeden önce kendimi azarlayacak zamanım olmadı. Elimi bıraktı, arabadan indi ve beni ön kapısına götürmeden önce kapımı açmak için etrafta dolaştı. Tanrım umarım nereye baktığımı fark etmemiştir.
Evinin nasıl görüneceğini hiç düşünmemiştim ama burada olmak beni çok şaşırttı. Tamamen Lauren. Mekanın tasarımına ne kadar katkısı olduğu açık. Sadece bir kişi için oldukça büyük bir evi var ve her şey modernize edilmiş, ancak dekora retro bir hava katılmış.
Bana rehberli bir tur vermeye devam ederken, "Evin çok güzel Lauren" diyorum. Yatak odasına varmamız çok uzun sürmüyor ve kişiliğinin en küçük ayrıntılarını ortaya çıkarmak umuduyla odasının tüm küçük özelliklerine hayranlıkla bakmak için etrafıma bakıyorum. Odasına vardığımızda parmaklarımızı çözmüştük, etrafta dolaşmama ve etrafa koyduğu fotoğraf çerçevelerini, kitapları ve CD'leri incelemem için almama izin vermişti.
Onun ve ailesinin kim olduğu belli olan bir fotoğrafını gördükten sonra geniş bir gülümsemeyle ona döndüğümde onu çoktan bana bakarken buldum. Vücuduma bakıyor, kıvrımlarımı ve bacaklarımın uzunluğunu incelerken gözlerinde açlık var. Onun bakışları karşısında kendimi birdenbire zayıf hissettim ama onu ne kadar etkilediğimi fark ettiğimde kendime olan güvenimi hızla topladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Donör
RandomÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @chaennies Camila'nın kızı 'babasının' kim olduğunu bilmek istiyor. Camila onun sperm donörü olduğunu nasıl açıklayabilir ve 'onu' takip ederken bulduğu bilgiye nasıl tepki verecek? ⚠️Lauren G!p⚠️