24.Bölüm

113 14 1
                                    

Camila'nın bakış açısı:

Lauren ailemin evine geldiğimiz süre boyunca gergindi, arabayı neredeyse sessizce sürüyor ve parmaklarıyla sürekli direksiyona vuruyordu. Emelia araba koltuğunda oturmaktan memnundu, yine Lauren'ın bu tür yolculuklarda dinlemek için başka bir CD'ye yazdığı Disney şarkılarından oluşan başka bir karışıma eşlik ediyordu. Annemle babamın evine yolculuk çok uzun sürmedi, yarım saatten biraz fazla sürdü ve bu da Lauren'in adresini arabasının navigasyon sistemine girdikten sonra daha da gerginleştirmesine neden oldu. Ben onunkini elime alıp pazılarına sarılırken, direksiyon simidine dokunmak yerine başparmağı neredeyse gergin bir şekilde elimin arkasını okşuyordu.

Küçük kız kardeşimin 16. doğum günü ve ailem evlerinde bir parti veriyordu; tüm aileyi ve Sofi'nin okuldan birçok arkadaşını davet ediyoruz. Lauren bizim caddede park etmekte zorluk çektikten sonra, ailemin arabaları her yere dağılmışken, davetlerin çoğunun gelme isteğiyle karşılandığı açıktı. Nihayet kapıya doğru yürüdüğümüzde ve kapı zilini çaldığımda ailemin evinin çok meşgul olduğu açıktı; artık kapının arkasından ve onun ötesinden bahçeye doğru kahkaha, müzik ve sohbetleri duyabilecek kadar yakındaydım.

Lauren için ailemle ilk kez tanışıyordum ve kapı zilini çaldığımda sinirleri daha da arttı, yeşil gözlü kadın dudağını ısırdı, ön bahçeye bakarken bacakları hafifçe titriyordu. Kız arkadaşıma, "Seni sevecekler bebeğim," diye fısıldıyorum; annemle babam, kadına olan sevgi sözcüklerimi duymak için belirli bir anda kapıyı açıyorlar. Lauren ve ben ön kapıya baktığımızda annemle babamın kapı eşiğinde durduğunu, annemin kulaktan kulağa sırıttığını ve babamın ikimize karşı daha muhafazakar bir gülümsemeyle baktığını görüyoruz. "Anne!" Heyecanla selamlıyorum, ona uzanıp yanağını öpüyorum. Babamın sonunda kızımı bıraktığını görünce ben de aynısını yapıyorum; küçük kız, kapı açılır açılmaz büyükanne ve büyükbabasının yanına koşuyor.

"İçeri gelin, içeri gelin!" Annem üçümüzü içeri buyur ediyor ve çocukluğumun geçtiği eve girmemize izin vermek için eve geri dönüyor. Kapı arkamızdan kapatıldığında, Lauren'a cesaret verici bir şekilde bakan babamın yüzüne anneminkine benzer bir gülümseme kazındı.

"Arkadaşlar, bu benim kız arkadaşım Lauren," diyorum anne ve babama, gergin kadının elini tutmak için hareket ediyorum, diğer elim de onun pazısındaki yerine gidiyor. "Ve bunlar da ailem, Sinu ve Alejandro."

Lauren utangaç bir tavırla selamlıyor, "İkinizle de tanışmak çok güzel," diye selamlıyor ve her iki ailemle de el sıkışıyor. "Camila bana ailesi hakkında pek çok harika şey anlattı."

Babam, aksanıyla konuşarak ve öncekinden daha uysal bir gülümsemeyle, "O zevk bize ait," yorumunu yapıyor. "Ayrıca senin hakkında harika şeyler de duyduk," diye dalga geçmeye devam etti ve onun hakkında bu kadar çok konuştuğum için kızardığımı gizlemek için yüzümü Lauren'ın boynuna gömdüm.

Babam beni Lauren'dan uzaklaştırdı, kolunu omuzlarıma doladı ve beni evin içine doğru yürüttü, yol boyunca bazı misafirleri selamladı. Omzumun üzerinden gizlice baktığımda Lauren'ın yürürken kolunu tutan annemle özgürce güldüğünü görüyorum; muhtemelen topuklu ayakkabılarla yürümede ve Lauren'ı babam gibi denge sağlamak için kullanmada berbat olduğu yorumunu yapıyor.

Yürürken babam sessizce, "Çok mutlu görünüyorsun, kızım," diyor, gözlerim artık arkadaşlarıyla birlikte olan kız kardeşime odaklanmış durumda.

"Öyleyim baba," diyorum gülümseyerek, kızımın teyzesine doğru koşuşunu ve hemen kucaklaşışını izliyorum. "Sofi'yi görmeye gidiyoruz ama yakında yetişiriz." Babamın yanağını öpmek için eğildim ve zaten yanımda boş duran Lauren'ı aramak için döndüm.

DonörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin