14.Bölüm

93 13 1
                                    

Camila'nın bakış açısı:

Emelia ve Lauren akşam yemeğinde sanki bir sırrı paylaşıyorlarmış gibi tuhaf davranıyorlardı. Lauren sessizce küçük kızımızı bir şeylerle destekliyordu ve hala ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok ama endişeleniyorum. Emelia morali bozuk ve gergin görünüyordu; bu hiçbir annenin çocuklarında görmek istemeyeceği bir şeydi.

Akşam yemeği zamanı Lauren'la aramızda geçen andan yaklaşık iki saat sonra geldi. Mutfaktayken beni almasına izin verdiğimde bir kez daha şehvet baskın geldi. Mutfağın açıklığında bana hükmetmesine ve kontrol etmesine izin verdim; Genç kızımızın bizi rahatsız etmiş olabileceği gerçeği uzak bir düşünceydi çünkü ikimiz de onun hâlâ uykuda olacağını biliyorduk. Lauren üstümü değiştirmeme yardım etmişti, beni tezgâhtan indirmiş, şortumu tekrar giydirmiş, sonra da spor sutyenimi daha düzgün görünecek şekilde yeniden düzenlemişti.

Durumun tuhaflığı karşısında ikimiz de gülümsemeden veya gülmeden duramadık. Açlık dindiğinde ikimiz de nerede olduğumuzu ve aramızda böyle bir şeyin ne kadar çabuk geçtiğini fark ettik. Ama beni kucağına aldığında ruh halim yeniden değişti. Giyindiğimde ve kot pantolonunun düğmeleri iliklendiğinde Lauren beni kollarına çekti ve tuttu. Bedenlerimiz arasında boşluk yoktu ve beni kendine yakın tuttu, önce yüzümü boynuna gömüp kolunu güvenli bir şekilde etrafıma doladı, sonra yüzümü kucaklayıp beni öptü. Bir an aramızda arzu ve özlemden başka hiçbir şey kalmıyor. Sırada şefkat ve tutku var ve bunların hepsini Lauren'la seviyorum; Onunla geçirdiğim her anı seviyorum. Hiçbir ilkel niyeti olmadan, neredeyse sevgi dolu bir niyetle dudaklarıma, yanaklarıma ve ardından çeneme yumuşak öpücükler kondurdu. Parmaklarımı belinde, sonra karnında, göğsünde ve sonra kollarında gezdirerek onun fiziğini okşamak için bana zaman tanıdı. Bir türlü doyamadığım ince ama kaslı kolları.

Birkaç dakika şefkatli dokunuşların tadını çıkardıktan sonra ona, "Bu anı mahvetmek istemiyorum ama gerçekten duş almalıyım" dedim. Lauren'ın inlemesini duymak neredeyse ona karşı her zaman hissettiğim o ilkel dürtüyü tetikledi ve yeniden bir şeye başlamadan önce ayrılmak zorunda kaldık; Gözlerimdeki rahatsızlık, gürültünün bana ne yaptığının farkındaymış gibi, kadını tekrar güldürmesine yönelikti. Yapmak istediğimiz bir şey değildi ama kısa süre sonra ayrıldık; Lauren ellerini yıkadı, sonra kızımızı uyandırmak için Emelia'nın odasına taşındı, ben de duş almak için banyoma girdim.

Duşta olduğum süre boyunca gülümsemeden duramadım. Lauren'la tanıştığımdan ve onun kızımızla birlikte ne kadar muhteşem olduğunu gördüğümden beri bu hep böyle oldu. Onların yakınlığı en başından beri umduğum ama benim için en önemli şeylerden biri haline geldiğini şu ana kadar fark edemediğim bir şeydi. Bunun benim için inanılmaz derecede önemli bir şey olduğunu düşünürsek neden daha fazla insanın bunun farkında olmadığını düşündüm. Annemin henüz haberi yok. Ona pek çok kez söyleyebilirdim ama asla söylemedim. Lauren'dan utanmıyorum ama onun gibi korkuyorum. Bazı insanlar onu anlamayacak ve onun durumunu kabul edecek kadar nazik olmayacaktı. Pazartesi sabahı Emelia okuldayken ve Lauren işteyken bana oturup her şeyi açıklayacak zamanı vermek için buluşmayı ayarlamıştık. Annem ve babam ilk başta lezbiyenliğimi kabul etmekten pek memnun olmadılar ve yalnız bebek sahibi olacağımı söylediğimde daha da büyük bir hayal kırıklığına uğradılar. Bunu aştılar ve ailem Emelia ile beni çok seviyor; belki Lauren'ı da sevebilirler.

Lauren'ı bizim gibi sevmelerine ihtiyacım var. Artık hayatımı onsuz hayal edemiyordum. Emelia'nın da bunu tahmin edemeyeceğini düşünüyorum. Çocuksu gülüşüyle, zekası ve çekiciliğiyle, sevgi dolu kocaman yüreğiyle; Bunun hayatımızdan hiç çıkmasını istemiyorum. Ama mesele sadece onun varlığı değil, insanlara nasıl hissettirebildiği de önemli.

DonörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin