Camila'nın bakış açısı:
Lauren yalnızca uyurken sevimli olarak tanımlanabilir.
Genellikle sıcak ve sevimli olurdu, baygınken bile beni vücuduna yakın tutardı ama şimdi durum biraz farklı olsa bile çok sevimli görünüyordu. Çıplaklığımız yüzünden Lauren gece boyunca çok ısınmış olmalı ve benden uzaklaşıp yatağın kendi tarafına doğru sürüklenmişti. Saçları yastığa dağılmış, porselen omuzları açıkta, sırt kasları kasılmış, elleri bir rüyada yastığına yapışmış halde yüz üstü yatıyor. Ama sevimli olan, dudaklarından düşen küçük mırıldanma sesleri ve uykusu sırasında gözlerinin titreşmesiydi. Lauren yüzünü bana çevirmişti ama dirseklerime yaslanıp onu uyurken izlemekten kendini alamıyordu. Belki tüyler ürpertici ama bunu yapmamak zor.
Elimi uzatıp Lauren'ın saçlarını okşadım, parmaklarımı kalın buklelerinin arasında gezdirdim ve o uyurken başının tepesine masaj yaptım ve bunu yaparken kendi kendime gülümsedim. Charlotte yüzünden kavga ettikten sonra uydurduğumuz gece birkaç gün önceydi ve o o zamandan beri ilk kez burada kalmıştı. Şu anda aramızdaki şeylerin ne kadar mükemmel olduğunu görünce gülümsemekten başka bir şey yapamadım. Dün gece, birlikte geçirdiğimiz diğer geceler kadar inanılmazdı, hatta onun yeni keşfettiği özgüveniyle daha da inanılmazdı.
Dün sabah Emelia'nın okulunda bir toplantı yaptık, Lauren ve ben sonunda öğretmeni ve zorbalarının ebeveynleriyle konuşma şansı yakaladık. Zümrüt gözlü kadının çalışıyor olması gerekiyordu ama oğlanların ebeveynlerine birkaç kelime söyleme şansı bulması anlamına geliyorsa, hastalık numarası yaparak hemen aradı ve birkaç kelime de söyledi. Başlangıçta ikimiz de nazik davranmıştık, kızımızın başına neler geldiğini öğretmenle tartışmıştık, oğlanların ebeveynleri oğullarının davranışlarını izliyor ve duyuyorlardı. Ta ki Mahone'lar oğullarının davranışını savunana ve Lauren ayağa kalkıp adama meydan okuyana kadar. Ben de onu takip ettim ve kalçalarından tutarak onu geri çekip adamdan uzaklaştırmak için arkasından ayağa kalktım ama o da sinirlendiğinde ve onun duruşuna uymak istediğinde başarısız oldum. Eşi ve ben bu ikisini halletmeye çalıştık, Emelia'nın öğretmeni panikle geride kaldı ama hiçbir şey işe yaramadı. Lauren, kızımızı ve yaşam tarzımızı savunma konusunda çok tutkuluydu ve Austin Mahone'un basit fikirli kadın düşmanı bu tutkunun tüm gazabını hissetti... ve onun çenesine çarpan yumruğu, adamı kendisi ve karısından önce koltuğuna oturttu. hızla okuldan ayrıldı.
Lauren adamı incitmiş olmasını ya da ihbar edilmesini umursamıyordu, yalnızca benim uyguladığı şiddete tanık olmak zorunda kalmamı umursadı ve bunu takip eden saatlerde bolca özür diledi, sonunda ben haberi verdiğimde rahatladı ve havanın sıcak olduğunu ve Onu bu kadar kızgın ve korumacı görmek çok seksi. Bu, gece boyunca kontrolcü ve tutkulu olmaya devam ettiği, beni kaldırıp yatak odamın duvarına yasladığı, ardından beni yatağa atıp oraya sabitlediği ve beni tekrar aldığı anlamına geliyordu.
Birkaç gece önce birlikte geçirdiğimiz süre boyunca ona dokunamamıştım ama onu bu kadar rahat hissettirenin ben olduğumu bilerek, kendine olan güvenini ve baskıcı tavrını deneyimlemek inanılmaz bir duyguydu. Kavgamızı çözdüğümüz gece prezervatifi sarmak için uzunluğunu elime aldığımda Lauren donup kaldı. Vücudu kasıldı ve gözleri alev alev yanıyordu ama bir öpücükle tüm paniği hızla bastırdı ve tekrar bana girmek için elimi ondan çekti. Onu görmedim ve onu istediğim gibi memnun edemedim ama bana ona dokunma ve onu görme fırsatını vermesi bir ilerlemeydi. Dün bana yine bu fırsatı vermişti, ellerimin vücudunu keşfetmesine izin vermişti ve ışıkları açık tutuyordum ama Lauren'ın ona dokunmamı istemesini, ona dokunduğumda kontrol etme konusunda kendinden emin olmamı istediğimden bunu değerlendirmedim. . İşte o zaman onu umduğum şekilde memnun edeceğim; Lauren beni istediğine ve buna ihtiyacı olduğuna karar verdiğinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Donör
AcakÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @chaennies Camila'nın kızı 'babasının' kim olduğunu bilmek istiyor. Camila onun sperm donörü olduğunu nasıl açıklayabilir ve 'onu' takip ederken bulduğu bilgiye nasıl tepki verecek? ⚠️Lauren G!p⚠️