Camila'nın bakış açısı:
Annemi gördüğümden bu yana bir haftadan biraz fazla zaman geçti ve henüz onun söylediklerini yapmadım. Lauren'a bir ilişki hakkında soru sormadım ya da ona para sorunlarımdan bahsetmedim. Anneme yapacağımı söylesem de hâlâ en kötüsünü düşünmeden edemiyorum. Her iki durumda da Lauren'in ne yapacağını biliyorum; Eğer ben istersem bir ilişkiyi kabul eder veya eğer ben istersem bunu resmileştirmeyiz ve çok para verir çünkü ihtiyacım olan şey budur. Kendisi için fazla bir şey yapmıyor, yaptığı her şey başkalarını memnun etmek için. Ne kadar sevgi dolu ve sıcak kalpli olduğundan şaşırmadığım bir şey ama o kadar özverili ki onunla nasıl konuşacağımı bilmiyorum. İşte bu yüzden korktum. O gece onu gördüm, gülümsüyordu ve her zamanki kadar güzel görünüyordu, kendisiyle ilgilenmeden özverili bir şekilde çözeceği bir şey hakkında onunla konuşarak bunu mahvetmek istemedim. Belki bu hafta sonu bir şeyden bahsederim. Hafta sonunu düşünmeyi bırakmadım.
Lauren'ın Emelia ve beni hafta sonu tatiline davet ettiği geceden bu yana, kızımızın nerede kalacağımızın resimlerini görmek istediği zaman bundan tekrar bahsettiği tek zamandı. Cape May'da muhteşem bir sahil evi. Pahalı da görünüyor ama tabii ki Lauren bana fiyatını asla söylemeyecekti. Özel bir havuz, jakuzi, balkon ve teras vardı; orada sadece üçümüz kalacak olsak da görünüşe göre 6 yatak odası da vardı. Mekanın ne kadar abartılı olduğu benim için önemli değildi, elbette Emelia buna bayılırdı çünkü alışık olmadığı bir şeydi ama benim umurumda değildi. Bir kamp alanında bir hafta geçirebiliriz ve bu beni genellikle rahatsız eden bir şey olsa da umurumda değil çünkü iki kızım olacak.
Ancak bu, aşırılığın tadını çıkaramayacağım anlamına gelmiyor. Her şey Lauren'ın fikriydi ve onun üçümüz için para harcamasından dolayı mutsuz değilim, sadece buna gerek yok. Yine de uzun zamandır tek bir şey için heyecanlanmadım. Emelia'dan beri. Ya da Lauren'la tanışmak ama doğruyu söylemek gerekirse bu daha çok sinir bozucuydu. Bu hafta sonu inanılmaz olacak. Şüphesiz tüm hafta sonu Emelia'nın yüzüne kocaman bir gülümseme yayılacak, Lauren ve benimle vakit geçirmek ve sahile bu kadar yakın kalmak şüphesiz onu çok mutlu edecek. Ve sonra Lauren var. Üçümüzün arasındaki anlar mükemmel ama bir de Lauren ile benim aramda olanlar var. Sevgi ve hassasiyet, ardından şehvet ve tutku, konu bize geldiğinde her şey o kadar gerçeküstü ki.
Emelia'yı okuldan almak için sınıfına ulaştığımda yüreğimdeki heyecan ve sıcaklık uçup gidiyor ve karşımda son derece huysuz ve son derece huysuz bir küçük kız var. "Merhaba bebeğim. Okul nasıldı?" Yine de ona sordum, onun boyuna kadar diz çöktüm ve anında yüzündeki kaşlarını çattığını fark ettim. "Sorun nedir?"
"Hiç bir şey!" Emelia beni iterek geçti ve ben yere çömeldiğimde neredeyse dengemi kaybedecektim, hızla kendimi kaldırıp onu takip ettim.
"Emelia, benden uzaklaşma, sana bir soru sordum. Sorun nedir?" Ve bana bakmıyor bile. Kızım benden birkaç metre önümde okul kapısına doğru yürüyor, öfkesi bacaklarını normalden daha hızlı hareket etmeye zorluyor ama benim ona yetişmem için daha uzun adımlarımı engelleyecek kadar hızlı değil. "Beni görmezden gelme Lia. Ne oldu? Yine zorbalığa mı uğradın?"
"HAYIR!" Pazartesi sabahı Lauren bana okuldaki sorunlarını anlattıktan sonra öğretmeniyle konuşmaya gittim, durumun farkında olup olmadığını, ki öyleydi ve bana neden bilgi verilmediğini sordum. Görünüşe göre sınıfındaki iki küçük oğlan ona zorbalık yapıyor, babasının nerede olduğunu ve olmaması gerekirken iki annesi olduğu için neden bu kadar mutlu olduğunu soruyordu. Lauren ve ben bize haber verilmediği için çok kızmıştık ama öğretmen onun yerine çocukların babasına ulaşmış, konuyu gündeme getirmiş ve onu oğullarıyla konuşması için cesaretlendirmişti. Öğretmen bunun işe yaradığını düşündü ve ben onunla konuşana ve o da daha yakından takip edene kadar bunun daha gizli bir şekilde gerçekleştiğini fark etmedi. Ebeveynlerin konuyu konuşabilmesi için önümüzdeki hafta bir toplantı ayarladık, Lauren ondan babaları olan 'homofobik piç' ile tanışmak için orada olmasını talep etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Donör
RandomÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @chaennies Camila'nın kızı 'babasının' kim olduğunu bilmek istiyor. Camila onun sperm donörü olduğunu nasıl açıklayabilir ve 'onu' takip ederken bulduğu bilgiye nasıl tepki verecek? ⚠️Lauren G!p⚠️