Üst üste ikinci sabah, tutarlı ve çok sinir bozucu bir sesle uyandım. Yatak odamda şaşkınlıkla etrafa bakıyorum, kaba uyanışımın kaynağını arıyorum ama hiçbir şey bulamıyorum. Yatakta doğrulup gözlerimi siliyorum ve hemen bir bahar sabahının erken saatlerinden kalma havada bir ürperti ile karşılaşıyorum. Aşağı baktığımda ve dün gece yatarken neredeyse hiçbir şey giymediğimi fark ettiğimde soğukluk beni şaşırtmadı. Yorgunluğumdan iç çamaşırlarımı çıkarıp yatağa girdim, hemen ardından sutyenimi çıkardım çünkü kim sutyenle uyuyabilir ki?
Ses tekrar geliyor ve ön kapıdan geldiğini fark ediyorum, birisi kapıyı oldukça yüksek sesle çalıyor ve ikisinin arasında duruyor. Bu kim olabilir ki? Yataktan kalkıp kapının arkasında asılı olan bornozuma uzanıyorum; Dijital saatime dönüp baktığımda henüz sabahın 9'unu görüyorum... Pazar günü.
Lanet bir hafta sonu birisinin beni ne kadar erken uyandırdığını görmek, yataktan kalkmak için harcadığım fiziksel çabadan daha fazla sinirlenmeme neden oluyor. Sabahlığımı hızla bağlayıp kapıya koşuyorum ve gözetleme deliğinden bakıyorum.
Lauren.
Hafta sonunun her iki gününde de erken kalkmamın onun hatası olmasına neden şaşırmadım? Bir kolumu transparan saten sabahlığın açığa çıkardığı göğsümün üzerinde çaprazlayarak kıza kapıyı açıyorum.
"Saatin kaç olduğu hakkında bir fikrin var mı?" Ona sinirle soruyorum. Lauren önce tavrım, sonra görünüşüm, transparan bornozumun çıplak karnımı ve iç çamaşırımı açığa vurması karşısında geri çekilmiş gibi görünüyor.
"Eh, pek değil. O kadar erken değil herhalde?"
"Pazar günü saat 9..."
"Dediğim gibi o kadar erken değil. Arabada bıraktığın eşyaları bırakmaya mı geldim?" Büyüleyici gülümsemesinden aşağıya baktığımda iPhone'umu, bana yaptığı Nala'yı ve muhtemelen içinde çantamın ve anahtarlarımın bulunduğu çantamı görüyorum. Ben yorgun bir şekilde gülümsediğimde, "Dün gece oldukça yorgundun ve her şeyi bıraktın," diye bana gülüyor, "Bu şeylere ihtiyacın olacağını düşündüm."
"Ne kadar erken olmasına rağmen bu eşyaları bu kadar çabuk geri getirdiğiniz için teşekkür ederim. Telefonumu ve çantamı kaybettiğimi fark etsem, senin yanında olacağını hatırlayana kadar panik atak geçirirdim.
Ellerindeki eşyalara uzandım, kollarım göğsümün üzerinde çapraz pozisyonlarını bıraktı; Lauren'ın gözlerinin genişlediğini ve açıkta kalan göğüslerime pervasızca baktığını görene kadar çok önemli olacağını hatırlamadığım bir şey vardı. Onlar benim bir parçam, küçük olduklarından dolayı hiçbir zaman rahat edemediğim bir parçam ama Lauren'in çok açık bir şekilde minnettar olması beni rahatlattı ve ilk kez birinin onları gördüğünden emin olduğum için kendi kendime gülümsedim ve onun bana göz atmasına izin verdim. .
Eşyaları ön odadaki sehpanın üzerine koymak için döndüm ve onu biraz daha kızdırmak için bilerek hafifçe eğildim. Lauren'a dönüp baktığımda, hızlı bir hareketle başını yana çevirdiğine, sanki baktığı gerçeğini gizlemek istercesine kırmızı bir yüzle koridora baktığına tanık oluyorum.
"Bu kadar erken saatte ne yapıyorsun?"
Lauren şöyle açıklıyor: "Saat 6 civarında koşuya çıkmak için uyandım, duş aldım ve sonra buraya geldim."
"6 mı? Lauren, tekrar ediyorum, bugün pazar!"
"Evet? Ve Pazar günleri işleri halletmek içindir!
"Hayır, cumartesi ya da hafta içi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Donör
RandomÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @chaennies Camila'nın kızı 'babasının' kim olduğunu bilmek istiyor. Camila onun sperm donörü olduğunu nasıl açıklayabilir ve 'onu' takip ederken bulduğu bilgiye nasıl tepki verecek? ⚠️Lauren G!p⚠️