"Anne."
"Anne."
"Anne, uyan." Fısıltı doğrudan kulağıma ulaştığında aniden uyandım, kızımın yatağın yanında durduğunu görmek için gözlerim hızla açıldı.
"Merhaba bebeğim. Uyanık ne yapıyorsun?" Kızım sabırla benim tamamen uyanmam için beklerken esneyerek bunu söylemeyi başardım.
"Anne, annem neden seninle yatakta?" Emelia yeniden fısıldıyor. Aşağıya baktığımda Lauren'ın kolunun yanıma sarıldığını görüyorum ve vücudunun sırtıma ne kadar sıkı bastırıldığını hissediyorum. Kahretsin.
"Dün gece burada kalmıştı, hatırladın mı?"
"Ama normalde kanepede uyuduğunu söylemiştin değil mi? Annem kötü bir rüya mı gördü?" Emelia anlayışla soruyor.
"Evet!" Lauren'ın neden benimle yatakta olduğuna dair önerisini makul bir bahane olarak kullanarak hemen katılıyorum; Emelia hâlâ annesiyle ne kadar yakınlaştığımızın farkında değil. "Yani evet öyle yaptı." Emelia'yı odadan çıkarabilmek için Lauren'ın kollarından ayrılıp doğrulmaya çalıştım ama yaşlı kadın kollarını bana doladı ve beni tekrar kucağına çekti. "Bizimle yatağa mı girmek istedin, Lia?"
Emelia hızla başını salladı ve yatağa atladı, dizi karnıma sert bir şekilde çarptı ve ben acıdan homurdandım. "Özür dilerim anneciğim." Sırt üstü dönmeyi başardım ve Lauren'ın kollarında kalmama rağmen hareketi fark etti ve beni tekrar kendine doğru çekti. Emelia kendini karnımın üstüne ve neyse ki yorganın üstüne yerleştiriyor çünkü hâlâ sadece iç çamaşırımlayım ve Lauren'ın iri ereksiyonunu gizlemek zor olurdu.
"Dün gece nasıl uyudun bebeğim?" Tamamen uyanık görünen ve yüzünde gördüğüm en tatlı gülümsemelerden birini taşıyan kızıma soruyorum.
"Gerçekten iyi."
"Neden bu kadar gülümsüyorsun?" Kızım benimle zayıf bir şekilde mücadele ederken karnını dürtükleyerek şakacı bir şekilde ona soruyorum. Emelia öyle olduğunu inkar ediyor ve hâlâ gülen yüzünü saklamak için yüzünü boynuma gömüyor; bu da onu gıdıklamaya başladığımda yüksek sesli, sevimli bir kahkahaya dönüşüyor. Kızım kucağımda kıpırdanıyor, kolları benimkilerle savaşmaya çalışıyor ve bacakları yatakta sallanıyor ve sonunda Lauren uyanıyor.
"Günaydın," diye boğuk sesiyle selamlıyor, gözleri yavaşça açılıp Emelia'nın birbiriyle eşleşen zümrüt kürelerini ortaya çıkarıyor. "Ve sana da günaydın prenses." Lauren kızımıza uzanıp onun yanağını okşayarak genç kızın gülümsemesini genişletiyor.
"Annem kötü bir rüya gördüğünü söyledi," Lauren'ın kaşları şaşkınlıkla çatıldı ve sessiz bir soruyla bana baktı, "ve bu yüzden annenle yataktasın." Durumu değerlendirdiğinde gözleri komik bir şekilde genişliyor ve Emelia'nın onları yatakta birlikte yakaladığını fark ediyor. "Şimdi Tamam?"
"Şimdi çok daha iyi, teşekkürler," Lauren koluyla kızımızın belini sarıyor ve Emelia'yı kendisine doğru çekiyor, böylece küçük kız Lauren ile benim aramızda yeni oluşan boşluğa düşüyor. İkimiz de kızımızla yüz yüze gelebilmek için yanlarımıza dönüyoruz. aramızda yatan, hâlâ kendi kendine gülen.
"Peki bu sabah hepinizi neyin gülümsettiğini bana söyleyecek misiniz?" Kızımızı tekrar dürtüyorum. Emelia'nın nihayet cevap vermesi için birkaç saniye boyunca kızarıp tekrar saklanması gerekti.
"Çünkü annem burada bizimle ve ikinizin de yanımda olmasından hoşlanıyorum."
Kızaran kızın kulağına, "Annenin de bizimle olmasını seviyorum," diye fısıldadım ve onu tekrar kıkırdattım. Üçümüzün arasındaki hassas an, bu sefer benimki olan bir telefonun çalmasıyla bozuldu ve Lauren belden yukarımın hâlâ çıplak olduğumu fark ettiğinde telefonumu ve tişörtümü almak için ayağa kalktı. Lauren'ın bana verdiği gömleği giydim, telefonu elinden aldım ve koridora doğru yürüdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Donör
RandomÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @chaennies Camila'nın kızı 'babasının' kim olduğunu bilmek istiyor. Camila onun sperm donörü olduğunu nasıl açıklayabilir ve 'onu' takip ederken bulduğu bilgiye nasıl tepki verecek? ⚠️Lauren G!p⚠️