26.Bölüm

99 16 0
                                    

Lauren'in Bakış Açısı:

"Seni seviyorum bebeğim."

Kollarımdaki kadının kollarımda uyuyakaldığını düşündüm, uyanıkken ona söylemeye henüz hazır olmadığım sözleri bu yüzden söyledim. Nefeslerinin sığlaşması ve kollarının vücuduma dolanması, bunu uyurken yapıyor ve bilinçaltında beni kendisine doğru çekiyor. Onu ne zaman sevmeye başladığımı bilmiyorum ama doğum günüm hafta sonundan önce, birlikte ilk seferimizden önce bile ona kesinlikle aşık olduğumu biliyorum. Onu sevdiğimi söylemenin güvenli olacağını düşündüm. O zaman hiçbir itirazının olmayacağını biliyordum; bana böyle şeyler söylemek için çok erken olduğunu söylüyor, kendisinin aynı şekilde hissetmediğini söylüyor. Ama sonra konuşuyor ve onun uyuduğuna dair varsayımlarımın yanlış olduğunu biliyorum. Onun beni reddetmesiyle ilgili varsayımlarımın, cevabı beklenen bir şey olduğu ve umulmadığı bir şey olduğunda muhtemelen doğru olabileceğini biliyorum.

"Lauren, konuşmamız lazım."

Sonra kollarım ona dolanıyor. Neden onu sevdiğimi söylemek zorundaydım? Daha uygun bir zaman gelene kadar bekleyemez miydim? Onun duyguları açısından nerede durduğumu bildiğimde? Bana eski kız arkadaşını öptüğünü söylemediği halde mi? Ya bunu onu Abbey'e kaptırmamak için söylediğimi sanıyorsa? Yani, onu hiç kaybetmek istemiyorum ama aşkım için beni sarışın gibi mükemmel biri için terk edeceği tehdidi dışında başka nedenler de var.

"Lauren?" Genç kadın bana bakmak için yüzünü göğsümden kaldırıyor, hamur kahverengi gözleri kendi sinirleriyle yüzüyor. Sesimdeki önleyici boğulmayı gizlemek için boğazımı temizliyorum ve tehditkar gözyaşlarını savuşturmak için her zamankinden daha hızlı göz kırpıyorum.

"Elbette yapabiliriz. Belki de önce biz çıkmalıyız?" Neredeyse bir saattir oturduğumuz ılık küvetten söz ederek bunu öneriyorum. Camila aceleyle başını sallayıp kollarımdan kurtuldu ve dikkatlice ayağa kalkıp küvetten çıktı. Bunu yaparken vücuduna hayran olmaktan başka bir şey yapamıyorum. Özellikle de onu kaybetme ihtimalinin ortaya çıktığı böyle bir durumda. Tenini okşayan su damlacıklarını kıskanıyorum.

Camila havlu askısına doğru yürüdü, bulabildiği en sıcak havluya sarındı ve benim için bir tane daha kucağına aldı. Yüzü bana dönüktü, havluyu hâlâ vücudunun etrafına sarıyordu ve isteğimi yerine getirip küvetten çıkmamı beklediğini biliyordum. O net tereddüt anı yüzlerimi yıkadı ve o öfkesini gizlemeye çalıştı ama ben hâlâ duyuyorum ve isteksizce benden uzaklaşıp kapıya doğru dönüyor ve bana her zaman ihtiyaç duyduğum mahremiyeti sağlıyor.

"Camila." Adını seslendiğimde geri dönüyor, yüzündeki kafa karışıklığı açıkça görülüyor. Birkaç saniye sürer. Yalnızca beş saniyelik cesarete ve özgüvene ihtiyacınız var ve çok şey başarabilirsiniz. Beş saniye gibi kısa bir süre içinde, uzun zamandır gizlice yapmamı umduğu şeyi nihayet ona vermeye karar verdim. Beş saniye gibi kısa bir süre içinde, o izlerken küvetten kalkmayı seçiyorum.

Ayağa kalkıp küvetten dışarı adımımı attığımda kahverengi gözler benimkilere kilitleniyor. Tüm zaman boyunca beni izliyor ama bakışlarını benim umutsuzca gizlemek istediğim alana çevirmiyor ama ben onun için yapmıyorum. Aklımdaki her şey bana ellerimle kendimi korumamı, onun bakmadığı ama bakabildiği alanı kapatmamı söylüyor. Yüzü artık şaşkınlıkla değil gururla yıkanmıştı.

Yavaşça başımı salladım ve beş saniyelik kısa bir sürenin ardından, benim harçlığıma göre hareket etmeye karar verdi. Bakışları yavaşça bedenimden aşağı iniyor ve henüz hiç görmediği bölgeye odaklanıyor. Vücudum geriliyor ve onun dürüst tepkisini görmek istemediğim için gözlerim ondan uzaklaşıyor. O bana baktığı anda ben de ona bakıyorum, bana gülümsemesi bir saniye bile geçmiyor. Çok yumuşak, çok samimi bir gülümseme. Yine o gururlu bakış var. Benimle gurur duyuyor.

DonörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin