2.Bölüm

237 36 4
                                    

Bu bölüm @DanlaSalieva10 için gelsin

KEYİFLİ OKUMALAR

"Adım Lauren. Beni aradığını duydum?"

Telefon elimden ahşap zemine düştüğünde Dinah kızlarla birlikte oturduğu yerden fırladı. Avuçlarım telefonu tutamayacak kadar terli ve kalbim onu yakalamayı düşünemeyecek kadar hızlı atıyordu.

"Mila, iyi misin?" Kafamı hızla salladım, "Ne oldu?" Arayanın açıklamasından dolayı gözlerim hâlâ iriydi. Hiç düşünmeden telefonu Dinah'nın elinden alıp kulağıma götürdüm.

"-hala orada mısın?" Sorusunun sonunu yakaladım.

"Evet. Evet. Hala buradayım. Şu anda gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum" diye kekeledim; kızları odadan uzaklaştırması için Dinah'ya sessizce el sallayarak talimat verdim. Onlara asla izin verilmeyen resim yapmayı odalarında bitirmelerini söylediğini duyuyorum; bu, Emelia'nın ona nazikçe işaret ettiği bir şeydi.

Arayan kişi "Dürüst olmak gerekirse ben de" diye güldü. Hamile bir duraklama havayı dolduruyor, yine de yüzümde bir gülümseme oluşuyor. Dinah odaya geri dönüp beni kanepeye doğru yönlendiriyor.

"Bu numarayı nasıl buldun?" Açıkça konuşuyorum.

"Aman Tanrım, seni aramamı istemedin mi? Çok üzgünüm. Sadece düşündüm ki..."

"Hayır, hayır. Lauren," Dinah'ın gözleri bu ismi tanıdığı için genişledi, "aylardır seni bulmaya çalışıyorum. Senden bir telefon almayı hiç beklemiyordum, bu yüzden çok mutluyum Şu anda şoktayım" diye açıkladım ona.

"O halde seni şok ettiğim için... ve telefonunu düşürdüğüm için özür dilerim. Umarım zeminin iyidir?"

"Benim katım mı? Telefonumu kastetmiyor musun?"

"Hayır. Zeminlerin değiştirilmesi daha zordur."

"Vay be," diye ona gülüyorum, "sanırım haklısın. Bu şu an benim için oldukça gerçeküstü. Seninle konuştuğuma inanamıyorum."

"İnanamıyor musun?" İnanamayarak sordu: "Birinin beni bulmayı bırakın, benim bağışımı bile isteyebileceğine inanamıyorum."

"Çok güzel bir kızın var." diye fısıldadım. Ah kahretsin, bunu neden söyledim? İlgilendiği için mi aradığını yoksa onu aramayı bırakmamı söylemek için mi aradığını bilemezdim. Neden bunu varsaydım...

"Bunu duyduğuma sevindim," diye düşüncelerimi böldü. Sesi hüzün dolu, sanki ağlıyormuş gibi konuşuyor. "Bunu duyduğuma çok sevindim," diye boğuluyor. Kesinlikle ağlıyor. Gözlerim yeniden yaşlarla doldu ve ben daha farkına varmadan ikimizin de telefonda birbirimize ağladığımızı fark ettim. Hiçbir şey söylemiyoruz, sadece odayı burun çekmeler ve derin nefeslerle dolduruyoruz. Dinah bana bir mendil uzatıyor ve telefonu hoparlöre vermem için işaret ediyor ama ben bunu reddediyorum.

"Ve o çok zeki. Ve komik. Ve o kadar şımarık ki muhtemelen sana teşekkür etmeliyim." ikimiz de gözyaşlarını küçük kahkahalara dönüştürdük. "Seni soruyordu."

"Beni bu yüzden mi aradın?" Başımla onayladım. Dinah beni açıkça konuşmaya teşvik edene kadar cevabımı göremeyeceği gerçeğini kabul etmemiştim.

"Ee, evet. Yani, her zaman merak etmişimdir ama o seninle tanışmak için çok çaresizdi ve bu da beni süreci başlatmaya itti. Umarım bu bir sorun değildi, sana yük olmak istemem. wi..."

"Hayır, hayır, sorun değil. Açıkçası. Bağış yaptığımda orada çalışan hemşirelerden biriyle arkadaş oldum. Biraz garip gelebilir ama ona bir kadının bağış yapmak için orada ne yaptığını açıklamam gerekiyordu. ve sonunda çok destekleyici oldu... ve tahmin edebileceğiniz gibi çok meraklıydı," diye açıklamasına izin verdim. "Neyse, dün gece benimle iletişime geçti ve bir arkadaşının beni aramak için etrafı araştırdığını söyledi. Durumu bana, senin durumunu bana anlattı. Üzgünüm, bulmam bu kadar zor oldu. İzin verdim." Bu senaryonun gerçekleşmesi durumunda bağışçı numaram açıklanacak ve bununla bile bir bağışçının bilgisini bulmanın aslında bu kadar zor olabileceğini fark etmedim."

DonörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin