31.Bölüm

85 6 0
                                    

Lauren'ın bakış açısı:

Kalbim küt küt atıyor; Karşımdaki güzel kadına bakıyorum, göz kamaştırıcı gülümsemesi ve parlak gözleri benimkileri selamlıyor. Parlıyor; mükemmel bir şekilde yapılmış. Beyaz her zaman onda en sevdiğim renkti. Belki de ten rengiyle tezat oluşturma şekli budur. Ya da belki de onun hiç de öyle olmadığını bildiğimde, bu masumiyetin görünüşüdür. Çoğunlukla Camila'nın o çok sevdiğim beyaz iç çamaşırı içindeki hoş düşünceleri ve o da bunu biliyor. Ama bugün, konuklarımıza sergilenen, yakası ve sırtı kanvas olan o çarpıcı beyaz bağcıklı elbiseyle hiç bu kadar güzel görünmemişti.

Devam edeceğime ve en güçlü destekçin olacağıma söz veriyorum Lauren. En büyük hayranın. Seni koruyacağım, ısıtacağım, sana meydan okuyacağım ve seni cesaretlendireceğim. Ama hepsinden önemlisi, seni açıkça, şiddetle ve sonsuza kadar seveceğime yemin ediyorum."

Kulaklarıma kan hücum ederken nişanlımın yemininin sonunu neredeyse duyamadım; göğsümdeki uğultu. Heyecanım tartışılmaz ve rahatlamak vücudumun yeteneklerine göre fazla görünüyordu. Dudakları hareket etmeyi bırakıyor ve onun yerine güzel bir gülümsemeye dönüşüyor. Oğlumuz kilisenin ilk sırasından ağlamaya başlayınca, kısa sürede nefes nefese ve ardından kıkırdamaya dönüşen bir gülümseme.

Bakışlarım Camila'dan, babamın kucağındaki yerinde kollarını annesine doğru uzatmış ağlayan 6 aylık Micah oğlumuza kaydı. Törendeki çiçekçi kızımız Emelia, kardeşini susturmaya ve yüzünü öpmeye çalışarak sakinleştirmeye çalışıyor ama küçük çocuk sızlanmaya devam ediyor. Misafirlerimiz bu aksama karşısında kendi kendilerine kıkırdarlar. Hiç düşünmeden ellerimi Camila'nın elinden kurtardım ve benim yaklaşımımla ağlamayı hemen bırakan çocuğa doğru hızla yürüdüm. Oğlumuz kalçamda otururken, nişanlım ona doğru yürürken kendi kendine kıkırdadı.

Oğlum sessizce kalçamın üzerinde otururken, gözleri odanın içinde gezinirken ve kendi kendine gülümserken tören devam ediyor. Micah, Camila'nın benimkini takip etmesi üzerine heyecanla bağırıyor, odadaki tüm konuklar da bizimle birlikte gülüyor. Çok geçmeden Camila yüzüğünü Dinah'tan almak için kenara çekildi, ben de yüzüğümü Chris'ten aldım, o da daha sonra Sofi'nin yanında, Leon'un karşısında durdu.

Konuşma boyunca gülümsüyorum, hala önümdeki güzel kadının karım olmayı kabul ettiğine pek inanmıyorum. O da bana gülümsüyor.

"Gelini öpebilirsin." Micah, misafirlerimizin geldiğini görünce alkışlıyor, gülümsemesi eşime ve bana doğru parlıyor, sonra da Sofi'ye geçerken Sofi'ye doğru. Benim kollarımı onun beline, onunkiler ise boynuma dolarken, eşim benimle yumuşak bir öpücükle buluşuyor ve alt dudağımı onunkilerin arasına alıyor. Ya da ikimizin de yüzünde henüz kaybolmayan gülümsemeyi aşmaya çalışıyoruz. Misafirlerimizin mutluluğu kiliseden duyuluyor, benimki ise onun ağzına doğru kıkırdayıp uzaklaşmasını engellememden belli oluyor.

Camila dudaklarıma doğru "Seni seviyorum" diye fısıldıyor. Yumuşak kahverengi gözler benimkilere kilitleniyor ve mükemmel bir şekilde parlıyor. "Sana sahip olduğum için çok şanslıyım."

Evli bir çift olarak ilk dansımız bana birlikte geçirdiğimiz ilk geceyi hatırlatıyor; kulüpte dans etmek ve Camila'nın o gece benimle eve gelmeyi seçmesi. Ancak ev artık bizim evimiz ve o artık benim istediğim bir kadın değil, artık sahip olduğum bir kadın.

Gelinliği arkadan derine gömülmüş, tenini poposuna kadar kaplamıştı, tıpkı o gece olduğu gibi. Elim bütün gece sırtının küçük kısmında dinleniyor, her fırsatta parmaklarımla hafifçe omurgasını okşuyorum. Elleri omuzlarıma ve ardından boynuma uzanıyor ve bulabildiği her fırsatta dudaklarımı onunkilere yönlendiriyor. Camila'nın benimle eve gelmeye karar verdiği gece o kadına aşık olduğumu biliyordum. Bana bir şans, bir hayat veren bir kadına aşık olduğumu biliyordum. Beni sevgiyle yıkayacak bir kadın. Ve onunla evlendim.

DonörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin