Camila'nın bakış açısı:
Lauren ve ben hamilelik haberini bir süreliğine kendimize saklamıştık. Bunu insanlara çok erken söyleme tehlikesi her zaman vardır çünkü bebeğe bir şey olursa daha çok insan etkilenir. Ama şimdi 4 aylık hamileyken Lauren ve ben bunu insanlara anlatmak için sabırsızlanıyorduk. Bu, küçük kesintisiz mutluluk baloncuğumuzun tadını çıkarmadığımız için zevk almadığımız anlamına gelmiyor. Lauren'a ikinci çocuğumuzdan bahsettiğimizden bu yana geçen yaklaşık ay inanılmazdı.
Kadın eskisinden daha dikkatli ve şefkatli davranıyordu ve bu bir şey ifade ediyordu çünkü o bir köpek yavrusuydu, her zaman seviyordu, her zaman beni korumak ve benimle ilgilenmek istiyordu. Stres seviyelerim konusunda çok temkinli davrandı, beni iş yerinde daha fazla vardiya almamam ve mali durumla uğraşmamam konusunda cesaretlendirdi; o ve Dinah bunu yapabilirdi. Lauren çok geçmeden hamile olmanın beni bazı şeyleri yapamaz hale getirmediğini ve bana patronluk taslanmasından asla hoşlanmadığımı öğrendi. Sonunda yumuşadı ama bu bana bakma çabalarını bıraktığı anlamına gelmiyor.
Daha önce olduğundan daha sık onun evinde kalıyorduk. Lauren yatak odalarından birini dekore etmişti, burayı resmi olarak Emelia'nınki haline getirmişti ve hatta birlikte biraz fazla kıyafet satın aldık ki bir kısmını ben onun evinde, bir kısmını da kendi evinde giyebileyim. Düzenlemenin nasıl çalıştığı neredeyse hiç konuşulmadı. Daha önce bir aileydik, küçük ailemizin büyüdüğünü bilmek, kadının geleceğini daha fazla düşünmeye başlamasına neden oldu. Sanırım Lauren'ın evine taşınıyoruz. Ama söylenmeyen şey bu. Emin değilim ama sormasını bekliyorum. O zaman gerçek, yerli küçük bir aile olarak hayatımıza devam edebiliriz.
Daha önce ne kadar düşünsem de Lauren'in bu hamileliğe nasıl tepki vereceğine hiçbir şey beni hazırlayamazdı. Gerçekten çok etkileyici.
Gerçekten. Son zamanlarda sırf Lauren'ın bana sarılması ve karnımı okşaması yüzünden gözlerimi o kadar çok oydum ki. Suçu bebek hormonlarına atmak zorunda kaldım çünkü gerçekten çok acınası bir hal almaya başlamıştım.
Her birimiz geçen hafta ebeveynlerimizi aradık ve onları bu hafta sonu Lauren'ın evine akşam yemeğine davet ederek onlara haberleri anlatmıştık. Bu, telefonda asla söylenmeyecek bir şeydi; özellikle de Lauren'in tam bir aptal olması ve bu haberi ailesine düzgün bir şekilde vermek istemesi. Görünüşe göre onlara Emelia'yı anlattığında çok ağlamışlardı. Emelia ile tanıştıklarında çok ağlamışlardı. Görünüşe göre Lauren onlara resmi olarak birlikte olduğumuzu ve benim de onu sevdiğimi söylediğinde çok ağlamışlar. Onların tekrar ağlamasını izlemek istemesi sevimli mi yoksa neredeyse sadistçe mi bilmiyorum.
Lauren hastanede yanımda duruyor, gözlerini iri iri açarak karşısındaki ekrana bakıyor ve sonunda dönüştürücü karnımın etrafında hareket ederken bebeğimizin canlı görüntüsünü görmeyi bekliyor. Onu sadece izleyebiliyorum. Gözleri ekranın etrafında hızla geziniyor ve sonunda sabitleniyor, kaşları kırışıyor ve elinin üzerinde tuttuğu ağzı genişliyor. Dr Matthews'un görüntü aracılığıyla onunla konuştuğunu, görüntüde ne görebildiğini ve yakında ne görebileceğini açıkladığını biliyorum.
"Sadece bir tane olduğuna emin misin?" Lauren birkaç dakika sonra sordu, sesinde açık bir umut vardı.
"Eminim." Dr Matthews, yanındaki makinenin düğmelerine basmadan önce yüzündeki hayal kırıklığı ifadesine gülüyor.
"Şimdilik sadece buna odaklanalım, olur mu?" Lauren bu soruya başını sallayarak gülüyor ama ailemizi daha da genişletmek istediğini açıkça belirtiyor. Üç çocuk sahibi olmak gündemde olmasa da Lauren'ın daha fazla bebek sahibi olma fikrini ne kadar seveceğini bilmek oldukça tatmin edici. Doktor tekrar dikkatimizi çekti ve Lauren gözlerini fal taşı gibi açarak ekrana bakıp bir şeyler olmasını bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Donör
RandomÇEVİRİDİR : ASIL YAZAR : @chaennies Camila'nın kızı 'babasının' kim olduğunu bilmek istiyor. Camila onun sperm donörü olduğunu nasıl açıklayabilir ve 'onu' takip ederken bulduğu bilgiye nasıl tepki verecek? ⚠️Lauren G!p⚠️