19.Bölüm

128 10 0
                                    

Camila'nın bakış açısı:

Lauren'la geçirdiğim bir gece daha, rahatsız edici bir uğultu sesiyle uyandım, alarmımın aksine sadece bir saniye sürüyor ama yine de beni uyandırıyor. Beni Lauren'ın kollarındaki rahat ve sıcak uykudan uyandırdı. Gözlerimi inleyerek açtım ve başımı Lauren'ın göğsündeki yerden kaldırdım, odanın etrafına bakmaya çalıştım ama sadece karanlığı buldum. Onun sıcaklığından biraz daha uzaklaşmak için boynumu zorluyorum ve kısık gözlerimi saat 1.30'u gösteren alarm saatine çeviriyorum. 1 buçukta uyudun mu? Yaşlanmak. Titreşim sesini tekrar duydum ve Lauren'ın komodinin üzerinde çalar saatinin yanında duran telefonu aydınlandı. Lauren'a baktığımda hâlâ derin uykuda olduğunu fark ettim ve telefonuna ulaşmak için hâlâ çıplak olan bedenimi onunkine doğru uzattım; Neler olduğunu görmek için bilinçaltı bir karar ama annesinin onu ele geçirmeye çalıştığından endişelendiğim sonucuna varıyorum: samimiyetsizliğim için mantıklı bir bahane.

Charlotte: Sesli mesaj

Charlotte (2)

İlk önce öfkeyi hissediyorum. Neden kız arkadaşıma gecenin bu kadar geç saatlerinde mesaj atıyor ve daha da önemlisi o kim? Bu hafta sonundan önce Lauren'ın hayatına girip Charlotte'un kim olduğunu sormak için hiçbir neden hissetmemiştim ve sonra ne kadar yakın olduklarını gördüm. Ama bunu Lauren'a soramazdım, birincisi kapatılmaktan çok korkuyordum, ikincisi de o beni faaliyetlerimizle biraz meşgul etmişti. Ama o Chris'in kız arkadaşı, o halde Lauren ile arasında ne var?

Daha sonra üzüntü duyuyorum. Orada gerçekten bir şeyler olabileceği üzücü. Her iki kızın da birbirlerine karşı ne hissettikleri belli değildi ama ben ayrıntıları yakaladım. Mesajlar, telefon görüşmeleri, her fırsatta Lauren'a dokunma şekli ve Lauren'ın adı benim çevremde satın alınırsa soru sormamdan korkarak çok sinir bozucu görünmesi.

Gerçekte ne kadar yakın olabileceklerini düşündüğümde midemde bir kıskançlık çukuru oluştu. Ama çoğunlukla üzüntü. Henüz gerçeği bilmiyorum ama iki güzel kadın arasında bir şey olmuş olabileceği için şimdiden kırıldım. Lauren sadece benimdi. O sadece hafta sonu resmi olarak benimdi ama küçük ailemizin birbirine mükemmel bir şekilde uyum sağladığı andan beri benimdi.

Mesajlarının başlangıcını okuyamıyorum ve şifre yüzünden telefonuna erişemiyorum, bu yüzden sadece ekrana bakıyorum. Charlotte'un ismine ve Lauren'ın kendisi, Emelia ve benim olduğu kilit ekranının üzerinde yer alan kız arkadaşımla iletişime geçtiğine dair bilgilere baktım. Bu fotoğraf benim dairemde sıradan bir günde çekilmişti, öyle bir durum yoktu, hiçbir şey olmuyordu ama mükemmeldi. Üçümüz kanepede sadece film izliyorduk ama hiçbirimiz sessiz değildik ve filmi izlemiyorduk. Emelia Lauren'ın kucağına yerleşmiş, dizlerini annesinin kalçalarının iki yanına yerleştirmiş, Lauren'a doğru eğilmiş, ellerini yaşlı kadının yüzüne dayamış ve benzer özelliklerini tanımlamaya çalışıyordu. Birçoğu vardı. Böyle durumlarda birbirlerine ne kadar benzediklerini anlarsınız. Teni ve saçı dışında Emelia, Lauren'ın ikiziydi ve çok güzeldi.

Daha sonra ben de katıldığımda bu bir nevi oyuna dönüştü; Emelia ve ben onu kızdırmak için Lauren'ın yüzünü işaret edip patiliyoruz, hoşnutsuz seslerine gülüyoruz ve savunma ellerine kıkırdıyoruz. O zaman fotoğrafı çektim. Emelia'nın annesinin yüzüne dokunduğu yandan bir görüntü; ben fotoğrafa doğru eğildiğimde ikisi de gülüyor, kafam Lauren'ın omzuna doğru eğiliyor ve benim aptal ifadem resmin alt kısmından çıkıyor. Benden bunu kendisine göndermemi istemişti ve bu hemen onun kilit ekranı haline geldi. Bu Lauren'la tanıştığımız gün olmuştu ve o zamandan beri bu onun kilit ekranıydı.

Lauren'ın telefonunun ışığı tekrar sönünce telefonu bırakıp cihazı yatağın üzerine bıraktım ve Lauren'ın yanına oturdum. Sadece ne yapacağımı bilemiyorum. Lauren'a Charlotte'un kim olduğunu sormam gerektiğini biliyorum ama cevabın hoşuma gitmeyeceğini de biliyorum.

DonörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin