Dala na svoju intuíciu a dúfala, že je to správne. Chytila ho za zátylok a opäť ich pery spojila v bozk.
****
Bola to chyba. Uvedomovala si to, ale mohla si aspoň raz za čas dopriať to, čo chcela. V tomto prípade to bol on a tie sladké, plné pery.
Jeho ruky pomaly prechádzali opäť po jej chrbte a držal si ju blízko akokeby o ňu nikdy nechcel prísť. Ani s Ronom nemala taký pocit...bezpečia, ako s Dracom. Ale priam to milovala.
V živote sa ani len nepobozkali, nič spolu nemali. Práve teraz to bolo pre Hermionu vzácne. Potichu ho v duchu o to žiadala už dlho. Mala pocit, že odpadne. A vedela, že on by ju veľmi ochotne chytil, pričom by sa o ňu chcel postarať.
Kde brala tú istotu? Ona v neho verila vždy. Dôveru jeden v druhého mali spoločnú. To bolo predtým, aj keď z jej strany všetko zostalo.
Cítila, ako jej mierne prešiel jazykom po spodnej pere a ona ich pootvorila, pričom si neuvedomila, že tak mu dáva to, čo chce - prístup.
Zastonala, keď cítila, ako ihneď začal preskúmať jej ústa. Bolo to také naliehavé a zdalo sa, že nemal dosť. Presne taký dojem budil, keď agresívne jazykom blúdil a zároveň prehĺtal akékoľvek zvuky, ktoré vďaka tomu chcela vydať.
Snažila sa zapájať do bozku, ale ani zďaleka by mu ho nedokázala oplatiť tak dobre. Jednoducho bol najlepší bozkávač, aký mohol byť. To vedela už z toho, čo o ňom hovorili dievčatá z Rokfortu - ktorým tajne závidela.
Áno, tie fámy sa šírili aj počas ich šiesteho ročníka. Draco si dokonca vtedy udržiaval najvyšší počet dievčat na ruke. Na jednej strane jej ich bolo ľúto, pretože sa samozrejme priznal s tým, že ich využíva - to robil aj predtým, ale v tej dobe len ako odreagovanie od úlohy -, zo strany druhej to chcela zažiť.
Na každej chodbe počula veci, ktoré si medzi sebou študentky hovorili. Už teraz vedela, že je rád, keď ide všetko alebo aspoň drvivá väčšina podľa neho. Z jeho spôsobu je cítiť majetníckosť aj keď nemá v pláne byť s jeho korisťou dlhšie, ako jednu noc. Niektoré zmienili, že sa Draco rád rozprával...nevedela, či je to pravda.
Ovinul jej ruku okolo pása a Hermiona veľmi rýchlo pochopila, čo od nej žiada, keď si ju lepšie chytil. Okamžite si naňho obkročmo sadla a užívala si ten pocit.
Odtiahol sa od bozku. Naklonil hlavu na stranu - presne ten akt, ktorý urobil keď niečo zaujato pozoroval - a teraz konkrétne to bola tá poloha. Jeho oči žiarili obdivom a niečím oveľa väčším. To bol určite spaľujúci oheň vášne z niečoho divokého, čo bolo vypustené na slobodu.
Pohryzla sa do spodnej pery a až vtedy si všimla mierne zamračenie. Podľa jeho ďalšieho gesta vedela prečo. Zase sa k nej rýchlo sklonil pre krátky bozk, pri ktorom chytil jej peru medzi zuby.
Položila mu ruky na ramená a mierne upravila svoju polohu v jeho lone. Uprostred pohybu ju ale zase zastavil a to tým, že ju chytil za boky takým spôsobom, že sa nemohla pohnúť.
To bol jasný príkaz. Preto už zostala tak, ako ju mal. Bola to len chvíľa a už teraz sa jej to nesmierne páčilo.
Áno, hlavou jej vŕtala jedna otázka. Prečo? Myslela si ale, že tým sa bude môcť zaoberať neskôr.
Jedna jeho ruka bola zrazu na jej zátylku a následne aj v jej vlasoch. Už dávno nemala také kučery, čiže to bolo oveľa ľahšie. Avšak tá jeho neposlušná práva ruka spočívala na jej bruchu a pohybovala sa vyššie, prešiel prstami cez jej blúzku a zároveň po lemu jej podprsenky, ktorú určite cítil aj cez oblečenie.
KAMU SEDANG MEMBACA
Omamné pokušenie ✓
Fiksi PenggemarDlhé, dlhé roky nenávisti môžu urobiť veľa. Vojna zmenila mnoho vecí, ľudí. Jazvy na tele, duši. Kúsky, ktoré by nezlepil len tak niekto. Blúdiac po svete ruka v ruke s osudom, ktorý bol neznámy... Nevyzeralo to svetle, práve naopak - všetko bolo o...