Κεφάλαιο 2

60 2 0
                                    

Λοιπόν η Άννα και ο Δημήτρης περνούν ένα πρωινό γεμάτο καυτού και παθιασμένου έρωτα. Σήμερα αφού δεν έχουν μάθημα στην σχολή αποφασίζουν να μείνουν κλεισμένοι στο σπίτι του Δημήτρη!!!!!!! Και δεν θέλουν κανένας να τους ενοχλήσει. Για αυτό έχουν κλείσει τα κινητα τους και να μην ανοίξουν την πόρτα σε κανέναν. Θέλουν να μείνουν μόνοι τους και θα κάνουν τα πάντα για να μην τους ενοχλήσει κανένας και τίποτα.
Δημήτρης: Μωρό μ σε θέλω ξανά και ξανά δεν μπορώ χωρίς εσένα πλέον . Αν σε χάσω θα πέσω να πεθάνω και το εννοώ. Εσύ????
Άννα: Και εγώ μωρό μου σε θέλω και εγώ δεν θέλω να σε χάσω. Τι θα έλεγες να κάνουμε ένα μπάνιο μαζι??? Και το βράδυ να φωνάξουμε τα παιδιά για να πιούμε ένα κρασί και να τους ευχαριστήσουμε που βοήθησαν για να τα βρούμε εγώ και εσυ??? Συμφωνείς?????? Και να επανορθώσουμε που φύγαμε με όχι και τόσο σωστό τρόπο τι λες??????
Δημήτρης: Εντάξει μωρό μ θα κάνουμε αυτό που θες. Δεν θα σου χαλάσω το χατίρι. Πάμε τώρα για μπάνιο??? Και μετά για ένα καφεδάκι έξω?????
Άννα: Εντάξει μωρό μου συμφωνώ σε όλα όσα είπες. Σε θέλω πολύ μην με κάνεις να περιμένω άλλο δεν μπορώ αλήθεια σου λέω.
Αφού περνάνε οι ώρες αρχίζουν να ετοιμάζονται για να υποδεχτούν τους αγαπημένους τους φίλους. Και γιατί όχι μελλοντικούς κουμπάρους τους.
Η συναρπαστική συνέχεια στο επόμενο κεφάλαιο . Ίσως στο επόμενο δούμε την Άννα να ζηλεύει τον Δημήτρη. Πως θα αντιδράσει η Άννα???  Αν κάποια φλερτάρει τον Δημήτρη της????? Περιμένω τα σχόλια σας αλλά και τις εντυπώσεις σας!!!!!!

Η Φοιτητική Ζωή Της Άννας Και Του Δημήτρη!!!!!!!!!Where stories live. Discover now