Φτάσαμε στην ημέρα που θα δούμε την αποφοίτηση της Άννας από την νομική σχολή. Αλλά και του Δημήτρη από την νομική σχολή αλλά ως εισαγγελέας. Η ορκομωσία τους θα γινόταν το απόγευμα στις 19:30. Ο Δημήτρης έπρεπε να φύγει τον ήθελε ο Ανδρέας να τον βοηθήσει να τακτοποιήσουν τις κούτες στο σπίτι 🏠 του. Γιατί το προηγούμενο που έμενε ήταν μικρό και τώρα πήγε σε μεγαλύτερο. Η Άννα κοιμόταν και ο Δημήτρης της της άφησε ένα σημείωμα με αγάπη αλλά και ένα τριαντάφυλλο 🌹. Η Άννα όταν ξύπνησε το είδε και χάρηκε. Απλά δεν ένιωθε καλά ζαλιζόταν και είχε τάσεις εμετού. Πήρε τηλέφωνο την Αγγελική για να της φέρει ένα τεστ εγκυμοσύνης πριν γυρίσει ο Δημήτρης πίσω.
Άννα: Αγγελική μου τι κάνεις???? Θέλω να μου κάνεις μια χάρη θέλω αν μπορείς να μου φέρεις ένα τεστ εγκυμοσύνης ζαλίζομαι έχω καθυστέρηση και υποψιάζομαι ότι ίσως είμαι έγκυος αλλά θέλω να το επιβεβαιώσω πριν το πω στον Δημήτρη μου. Με καταλαβαίνεις σωστά????
Αγγελική: Εντάξει Άννα μου θα σου το φέρω. Τώρα έρχομαι σε 10 λεπτά θα στο φέρω μην αγχώνεσαι.
Άννα: Θα σε περιμένω. Έχω μεγάλη αγωνία για το τι θα δείξει το τεστ θέλω να χαρίσω ένα μωρό στον Δημήτρη μου.
Μετά από λίγο χτυπάει η πόρτα και είναι η Αγγελική που της έφερε το τεστ εγκυμοσύνης. Πάει η Άννα να το κάνει. Βάζει ειδοποίηση μετά από δύο λεπτά το φέρνει. Αλλά δεν τολμάει να το κοιτάξει γιατί φοβάται ίσως είναι αρνητικό. Η Αγγελική όμως της λέει ότι είναι θετικό και η Άννα πετάει από την χαρά της ανυπομονεί να το πει στον Δημήτρη της. Ο οποίος μόλις τρ μάθει θα πετάξει από την χαρά του. Φεύγει η Αγγελική και η Άννα ετοιμάζει ένα ρομαντικό σκηνικό για εκείνη και τον Δημήτρη της.
Αφού πέρασαν δύο ώρες έρχεται ο Δημήτρης της και η Άννα τον υποδέχεται με έναν παθιασμένο και άκρως καυτό φιλί 😘. Ο Δημήτρης παραξενεύεται που την βλέπει πολύ χαρούμενη την ρωτάει τι συμβαίνει.
Άννα: Μωρό μου θέλω να σου πω κάτι πολύ σημαντικό και πάρα πολύ χαρούμενο και εσύ θα χαρείς με το νέο που θα σου πω θα πετάξεις από την χαρά σου .
Δημήτρης: Άντε βρε μωρό μου πες μου μην με αφήνεις μέσα στην περιέργεια σε παρακαλώ πολύ.
Η Άννα του ανακοινώνει ότι είναι έγκυος 2 μηνών έκανα τεστ εγκυμοσύνης και βγήκε θετικό. Μόλις το άκουσε αυτό ο Δημήτρης πέταξε από την χαρά του.
Δημήτρης: Μωρό μου σε ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο δώρο που μου ετοιμάζεις σε αγαπάω και σε λατρεύω ακόμα πιο πολύ!!!!!!! Σε θέλω εδώ και τώρα αλλά φοβάμαι μην κάνω στο μωρό μας. Η Άννα του λέει ίσα ίσα μωρό μου το παιδάκι μας θα χαρεί που οι γονείς του αγαπιούνται πάρα πολύ και ότι είναι τρελά ερωτευμένοι μαζί ο ένας με τον άλλον . Και δεν μπορούν να είναι μακριά ο ένας από άλλον. Σίγουρα δεν σε πόνεσα ζωή μου?????
Άννα: Όχι βρε αγάπη μου σε θέλω πιο πολύ. Δεν θες να στεναχωρήσεις την μητέρα του παιδιού σου σωστά??????? Έχουμε χρόνο ακόμα μέχρι την ορκομωσία μας. Θελω να σε νιώσω κοντά και μέσα μου.
Δημήτρης: Και εγώ σε θέλω μωρό μου σαν τρελός τώρα σε αγαπάω και σε λατρεύω ακόμα περισσότερο . Και θα κάνω τα πάντα για να μην πάθετε τίποτα εσύ και το παιδί μας. Είστε η ζωή μου ότι πιο σημαντικό έχω στην ζωή μου και θα κάνω τα πάντα για να σας προστατέψω και να δω το παιδί μας να γεννιέται και να το μεγαλώσουμε οι δύο μας έτσι δεν είναι ζωή μου?????
Άννα: Ναι μωρό μου σωστά έχεις δίκιο. Την ημέρα του τοκετού θα είσαι μέσα?? Σε θέλω μαζί μου να μου κρατάς το χέρι και να ζήσουμε μαζί την γέννηση του παιδιού μας.
Δημήτρης: Φυσικά ζωή μου και θα είμαι μαζί σου εκείνη την ημέρα που θα έρθει στον κόσμο το παιδάκι μας. Δεν θα σε αφήσω μόνη σου ποτέ μα ποτέ.
Περιμένω τα σχόλια σας και φυσικά τις εντυπώσεις σας!!!!!!!!!!!!!!
YOU ARE READING
Η Φοιτητική Ζωή Της Άννας Και Του Δημήτρη!!!!!!!!!
FanfictionΆννα & Δημήτρης Φοιτητές!!!!!!!