Στο Κεφάλαιο αυτό θα δούμε πως ο Δημήτρης ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα την Άννα. Και τι έκανε για την κερδίσει μέχρι να την έχει αποκλειστικά και μόνο δική του. Τι κινήσεις έκανε ο Δημήτρης για να έχει την Άννα μόνο δικιά του. Και πως ανταποκρίθηκε στο έντονο μαρκάρισμα του Δημήτρη προς εκείνη.
Μια μέρα η Άννα ζαλίζεται και εκείνη την ώρα τυχαίνει να περνάει ο Δημήτρης και την πιάνει και την βάζει στην αγκαλιά του.
Δημήτρης: Είσαι καλά την ρωτάει???? Μήπως θες να μείνω μαζί σου??? Δεν θέλω να σε αφήσω μόνη σου.
Άννα: Ναι θα το ήθελα σε ευχαριστώ πολύ. Αφού τελείωσε η σημερινή μέρα στην σχολή τον ρώτησε αν μπορεί να την πάει σπίτι της. Μπορείς να με πας στο σπίτι μου αν σου είναι εύκολο.
Δημήτρης: Φυσικά και θα σε πάω με μεγάλη μου χαρά. Μόνη σου μένεις???? Ή με τους δικούς σου????
Άννα: Όχι μόνη μου μένω . Με τους δικούς μου δεν έχουμε καλές σχέσεις. Για αυτό είμαστε μακριά και αγαπημένοι.
Φτάνουν στο σπίτι της Άννας εκείνη πάει να ανοίξει την πόρτα για να φύγει. Αλλά την αρπάζει ο Δημήτρης και αρχίζει να την φιλάει με πάθος εκείνη ξαφνιάζεται ευχάριστα. Δεν τον σταματάει αντιθέτως συνεχίζει και εκείνη να τον φιλάει με το ίδιο πάθος . Τον προσκαλεί στο σπίτι της και εκείνος δέχεται με μεγάλη χαρά.
Δημήτρης: Πολύ ωραίο το σπίτι σου Αγάπη μου. Μπορώ να σε λέω έτσι??? Αν θες φυσικά. Λέω να πηγαίνω να σε αφήσω να ξεκουραστείς.
Άννα: Μην φύγεις αγάπη μου σε παρακαλώ . Μην με αφήσεις μόνη και εσύ όπως έκανε ο πρώην μου ο Μάρκος αφού με απάτησε. Αλλα και οι δικοί μου που με έδιωξαν γιατί πίστεψαν ότι έχω κάνει τέρατα και τώρα με παίρνουν τηλέφωνο για να τα βρούμε αλλά δεν θέλω αλήθεια σου λέω. Το μόνο που θέλω είναι να είμαι μόνο μαζί σου. Δεν ξέρω αν θες και εσύ να είσαι μόνο μαζί μου . Δεν θέλω να είμαι να έχω κανέναν άλλον εκτός από εσένα γιατί δεν μπορώ χωρίς εσένα πλέον.
Δημήτρης: Βρε είσαι χαζούλα ??? Και εγώ δεν μπορώ χωρίς εσένα και φυσικά δεν θέλω να είμαι με καμία άλλη εκτός από εσένα. Γιατί και εγώ δεν μπορώ χωρίς εσένα και δεν θα σε αφήσω ποτέ μα ποτέ μόνη σου μωρό μου. Σε αγαπάω και σε λατρεύω πολύ και θα κάνω τα πάντα για να είσαι ευτυχισμένη και χαρούμενη. Στο υπόσχομαι. Αν χρειαστεί θα δώσω και την ζωή μου για σένα.
Άννα: Σε θελω μωρό μου πάρα πολύ. Δεν αντέχω λεπτό μακριά σου. Θέλω να νιώσω μέσα μου και γενικά να έρθουμε σε επαφή οριστικά και για όλη μας τη ζωή.
Δημήτρης: Και εγώ μωρό μου σε θέλω πολύ δεν μπορώ χωρίς να γευτώ τα χείλη σου. Και το κορμί μου να ενωθεί με το δικό σου. Για πάντα μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος.
Η συνέχεια στο επόμενο κεφάλαιο. Περιμένω τις ιδέες σας για το θέμα του επόμενου κεφαλαίου. Επίσης τα σχόλια σας !!!!!!! Και τις εντυπώσεις σας!!!!!!
YOU ARE READING
Η Φοιτητική Ζωή Της Άννας Και Του Δημήτρη!!!!!!!!!
FanfictionΆννα & Δημήτρης Φοιτητές!!!!!!!