Κεφάλαιο 30

20 4 0
                                    

Έφτασε η μέρα της επιστροφής της Άννας και των διδύμων στο σπίτι. Ο Δημήτρης τελειώνει την δουλειά του νωρίτερα. Και πηγαίνει στο μαιευτήριο να πάρει την γυναίκα της ζωής του αλλά και τα παιδάκια τους. Η Άννα αφού ετοιμάστηκε και ετοίμασε τα δίδυμα . Περιμένει τον Δημήτρης της να έρθει.
Δημήτρης: Αγάπη μου ήρθα να σας πάρω .
Εκείνη την ώρα έρχονται και τα δίδυμα αφού ακούν τις οδηγίες της παιδιάτρου. Φεύγουν με τα μωρά και πηγαίνουν στο σπίτι. Ο Δημήτρης βοηθάει την Άννα να ταίσουν τα μωρά και τα βάζουν για ύπνο. Της λέει αγάπη μου πάω να πάρω την πριγκίπισσα μας από το σχολείο. Ανυπομονεί να σας δει όλους σας!!!!!!!!
Δημήτρης: Μωρό μου θα τα πούμε σε λίγο εντάξει???? Ζωή μου σας αγαπάω και σας λατρεύω πολύ.
Άννα: Εντάξει μωρό μου πήγαινε να πάρεις το κοριτσάκι μας. Και εγώ θα ετοιμάσω το φαγητό μας!!!!!!!!!
Ο Δημήτρης φτάνει στο σχολείο της μικρής  την περιμένει να σχολάσει!!!!!!!Εκείνη μόλις τον βλέπει τρέχει κατευθείαν στην αγκαλιά του.
Δέσποινα-Μυρτώ: Μπαμπά μου σε πεθύμησα . Και σε αγαπάω πολύ μα πολύ. Θέλω να δω την μαμά μου και τα αδερφάκια μου.
Δημήτρης: Και εγώ κοριτσάκι μου σας αγαπάω πολύ όλους σας!!!!!! Η μαμά και τα αδερφάκια σου είναι στο σπίτι και σε περιμένουν κοριτσάκι μου γλυκό.
Αφού φτάσουν σπίτι η μικρή τρέχει στην αγκαλιά της μαμάς της. Της λέει ότι τα αδερφάκια της τώρα κοιμούνται θα τα δει μετά. Εκείνη συμφωνεί. Και κάνει ησυχία.
Η συνέχεια στο επόμενο κεφάλαιο. Που η μικρή περιμένει να δει τα αδερφάκια της. Περιμένω τα σχόλια σας!!!!!!!! Και τις εντυπώσεις σας!!!!!!!!!!!!!!

Η Φοιτητική Ζωή Της Άννας Και Του Δημήτρη!!!!!!!!!Where stories live. Discover now