Κεφάλαιο6

41 2 3
                                    

Ξημερώνει μια καινούργια μέρα για το ζευγάρι μας. Κοιμούνται αγκαλιά ο ένας στην άλλου. Ξυπνάει ο Δημήτρης και χαζεύει την Άννα του που κοιμάται δίπλα του και δεν θέλει να την χάσει ποτέ μα ποτέ από δίπλα του. Αντίθετα θέλει να την βλέπει να κοιμάται δίπλα του είναι πολύ ευτυχισμένος που την έχει κοντά του νιώθει φουλ ερωτευμένος μαζί της. Αποφασίζει να την ξυπνήσει με έναν όμορφο και γλυκό τρόπο .
Δημήτρης: Μωρό μου πως κοιμήθηκες ήρθε η ώρα να ετοιμαστούμε για να πάμε στο μάθημα μας. Εκτός αν δεν θες να πάμε σήμερα στην σχολή.
Άννα: Όχι βρε μωρό μου θέλω να πάμε στην σχολή για να δουν όλοι και ειδικά ο Μάρκος και η Κατερίνα που προσπάθησαν να μας χωρίσουν με δόλιους τρόπους. Αλλά δεν τους κάναμε την χάρη σωστά??????? 
Δημήτρης: Ναι μωρό μου σωστά τι ώρα έχεις μάθημα??? Εγώ έχω 11:30 με 13:30 εσύ??? Και εγώ την ίδια ώρα τι έχεις στο μυαλό σου ζωή μου??? Σε θέλω εδώ και τώρα αλήθεια μωρό μου??? Ναι μωρό μου δεν μπορώ να περιμένω μέχρι το βράδυ για να σε κάνω δική μου. Εσύ????
Άννα: Και εγώ το ίδιο μωρό μ κάνε με δική σου εδώ και τώρα μην με κάνεις να περιμένω . Δεν θα αντέξω μέχρι το βράδυ που θα γυρίσουμε στο σπίτι μας. Εντάξει κύριε Μαρκέτο μου??? Ή μάλλον κύριε εισαγγελέα μου????
Φεύγουν από το σπίτι και πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο όπου οι φίλοι τους χαίρονται που τα βρήκανε η Άννα με τον Δημήτρη της. Μωρό μου πάω να σου φέρω καφεδάκι εσύ περίμενε εδώ με τα παιδιά εντάξει??? Όχι ρε μωρό μου δεν μπορώ ούτε δευτερόλεπτο μακριά σου. Εντάξει ζωή μου θα πάμε μαζί να πάρουμε καφέ. Χτυπάει το κουδούνι και πηγαίνουν για μάθημα. Αφού περάσουν δύο ώρες χτυπάει το κουδούνι για διάλειμμα η Άννα στέλνει μήνυμα στον Δημήτρη της.
Άννα: Μωρό μου σε παρακαλώ συνάντησε με στις τουαλέτες του πανεπιστημίου σε 10 λεπτά οκ?? Μην αργήσεις!!!!! Δεν έχουμε πολύ χρόνο μωρό μου.
Δημήτρης: Εντάξει ζωή μου έρχομαι αμέσως τα λέμε στις τουαλέτες  .
Μετά από 10 λεπτά φτάνουν και οι δυο στις τουαλέτες του πανεπιστημίου. Μπαίνουν μέσα και η Άννα κλειδώνει την πόρτα. Αρπάζει τον Δημήτρη  και τον φιλάει παθιασμένα και εκείνος ανταποκρίνεται πολύ πιο παθιασμένα . Και αρχίζει να της βγάζει όλα τα ρούχα και την αφήνει μόνο με τα εσώρουχα . Το ίδιο κάνει και η Άννα στον Δημήτρη που τον αφήνει και εκείνον μόνο με τα εσώρουχα. Αφού κάνουν στα γρήγορα έναν παθιασμένο έρωτα ντύνονται και πηγαίνουν στο μάθημα τους. Μέχρι να επιστρέψουν μαζί στο σπίτι τους και να χαλαρώσουν όπως εκείνοι ξέρουν.
Περιμένω τα σχόλια σας αλλά και τις εντυπώσεις σας!!!!!! Για το κεφάλαιο αυτό.!!!!!!!!!!!!!!!

Η Φοιτητική Ζωή Της Άννας Και Του Δημήτρη!!!!!!!!!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora