Το πρωί η Άννα μένει στο σπίτι 🏠 τους γιατί τώρα που είναι έγκυος στις μικρές πριγκίπισσες τους. Ο Δημήτρης δεν την αφήνει να δουλέψει πάρα πολύ γιατί δεν θέλει να κουράζεται η αγάπη της ζωής του. Ο Δημήτρης έπρεπε να πάει για λίγο στην εισαγγελία γιατί έχει αναλάβει από κοινού με την Αγγελική & τον Σταύρο μια δυσκολη υπόθεση και είπε στην αγάπη του αν χρειαστεί κάτι ή δεν αισθάνεται καλά να τον πάρει αμέσως τηλέφωνο. Και θα έρθει αμέσως. Μετά από μια ώρα η Άννα φτιάχνει μια ρομαντική ατμόσφαιρα για εκείνη και τον Δημήτρη της. Του στέλνει μήνυμα για να δει τι ώρα θα γυρίσει πίσω. Όταν το βλέπει ο Δημήτρης ανησυχεί ότι κάτι έπαθαν τα κορίτσια του και τα τρια. Ο Δημήτρης μόλις επιστρέφει στο σπίτι 🏠 τους ανησυχεί και φοβάται μην έπαθε τίποτα η γυναίκα του και οι πριγκίπισσες τους. Κάθεται στον καναπέ και βλέπει την γυναίκα του να φοράει προκλητικά εσώρουχα και μια προκλητική νυχτικιά. Κάθεται στην αγκαλιά του συζύγου της και αρχίζει να τον φιλάει παθιασμένα και του δίνει Παθιασμένα και καυτά φιλιά.
Δημήτρης: Μωρό μου είσαι καλά???? Τι έπαθες???? Νόμιζα ότι κάτι άσχημο συνέβη σε σένα και τα κορίτσια μας με τρόμαξες πολύ το ξέρεις?????
Άννα: Συγγνώμη μωρό μου που σε ανησύχησα απλά τα κορίτσια μας και εγώ σε πεθυμήσαμε πολύ μπαμπά μας. Σε θέλω μωρό μου δεν θα μου αρνηθείς έτσι δεν είναι??????
Δημήτρης: Όχι βρε μωρό μου απλά δεν θέλω να πάθεις κάτι εσύ ή τα κορίτσια μας. Γιατί αν πάθετε κάτι δεν θα το αντέξω. Σας αγαπάω πολύ και είστε η ζωή μου.
Άννα: Και εμείς μπαμπά μας σε αγαπάμε πολύ και σε λατρεύουμε. Αλλά όσο η εγκυμοσύνη μου εξελίσσεται ομαλά θέλω να με κάνεις δική σου και να σε νιώσω όπως θες και εσύ να με νιώσεις. Εξάλλου όταν κάνουμε έρωτα είσαι πάντα στοργικός και τρυφερός μαζί μου. Και αυτό με κάνει να νιώθω μεγάλη ασφάλεια. Και να είμαι 100% σίγουρη για την επιλογή μου να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου μαζί σου.
Δημήτρης: Εντάξει μωρό μου και εγώ σε θέλω πολύ. Σας αγαπάω πολύ και σας λατρεύω δεν μπορώ μακριά σας.
Μετά από λίγη ώρα αφότου έχουν κάνει έναν παθιασμένο έρωτα ο Δημήτρης ρωτάει την Άννα του αν έκανε κάτι που την πόνεσε.
Δημήτρης: Μωρό μου δεν πιστεύω να σε πόνεσα εσένα ή τα κορίτσια μας???
Άννα: Όχι μωρό μου αντίθετα έχεις έναν μαγικό τρόπο να μου φέρεσαι με τρυφερότητα και πολύ αγάπη. Και έχεις ένα μαγικό τρόπο να με κάνεις να χαλαρώνω ήρεμα και γλυκά στην αγκαλιά σου. Ξέρεις λέω να ειδοποιήσουμε τα παιδιά για να τους ότι σε λίγους μήνες θα γίνουμε γονείς σε δίδυμα κοριτσάκια. Τι λες αγάπη μου??????
Δημήτρης: Εντάξει μωρό μου θα γίνει ότι θες εσύ. Παίρνει τηλέφωνο τον Ανδρέα. Το σηκώνει Έλα ρε μπορείτε το βράδυ 🌃 εσύ ο Ανδρέας, ο Σταύρος & η Αγγελική να έρθετε σήμερα το βράδυ 🌃 στο σπίτι 🏠 κατά τις 9??? Γιατί με την γυναίκα μου έχουμε να σας ανακοινώσουμε κάτι πολύ όμορφο και γλυκό. Και έχουμε να σας προτείνουμε και κάτι άλλο ακόμα. Του απαντάει εντάξει θα τα πούμε μετά.
Στο επόμενο κεφάλαιο Η Άννα & ο Δημήτρης της ετοιμάζουν το τραπέζι για να υποδεχτούν τους φίλους τους. Και να τους ανακοινώσουν αυτό που θέλουν να τους πουν. Περιμένω τα σχόλια σας και τις εντυπώσεις σας!!!!!!!!!!!
ESTÁS LEYENDO
Η Φοιτητική Ζωή Της Άννας Και Του Δημήτρη!!!!!!!!!
FanficΆννα & Δημήτρης Φοιτητές!!!!!!!