Κεφάλαιο 20

30 3 0
                                    

Στο κεφάλαιο αυτό η Άννα & ο Δημήτρης πηγαίνουν στην εκκλησία για να πάρει η πριγκίπισσα τους την ευχή  . Που παίρνουν τα μωρά όταν σαραντίζουν. Αφού πάρουν την ευχή πηγαίνουν για καφέ οι 3 τους. Εκεί ο Δημήτρης λέει στην Άννα του το εξής.
Δημήτρης: Μωρό μου τι λες να πάρουμε τους νονούς της μικρής μας πριγκίπισσας εννοώ τον Ανδρέα& την Δανάη. Αλλά και τους άλλους κουμπάρους μας τον Σταύρο & την Αγγελική. Τι λες????
Άννα: Φανταστική Ιδέα Αγάπη μου. Θα τους πάρεις????
Δημήτρης: Ναι αγάπη μου σε 10 λεπτά θα τους πάρω . Τώρα θέλω να σε φιλήσω και να ασχοληθώ με την πριγκίπισσα μας. Εντωμεταξύ τους παίρνει όλους τηλέφωνο για να έρθουν εκεί που είναι για να πιούν όλοι μαζί καφέ.
Όλοι μαζί: Τώρα ερχόμαστε κουμπαράκια μας. Σε 10 λεπτά θα είμαστε εκεί που είστε εσείς με την πριγκίπισσα σας.
Δημήτρης& Άννα: Εντάξει παιδιά σας περιμένουμε . Και η μικρή πριγκίπισσα μας σας περιμένει. Όταν έρθετε θα σας ανακοινώσουμε τα δυο ονόματα που θέλουμε να της δώσουμε.
Μετά από λίγο φτάνουν όλοι μαζί και ανυπομονούν να μάθουν αυτό που τους είπαν οι κουμπάροι τους στο τηλέφωνο. Τα ονόματα της βαφτηστήρα τους. Λένε όλοι μαζί σας ακούμε παιδιά.
Δημήτρης& Άννα: Την μικρή θα την ονομάσουμε Δέσποινα- Μυρτώ . Το Δέσποινα είναι προς τιμήν της μαμάς του υπέροχου πατέρα και συζύγου μου. Πως σας φαίνεται??? Ο Δημήτρης τώρα το μαθαίνει και συγκινείται. Η Άννα του σκουπίζει τα δάκρυα και τον φιλάει τρυφερά. Παιδιά πως σας φαίνονται τα ονόματα της πριγκίπισσας μας????
Όλοι μαζί: Είναι πολύ ωραία ονόματα παιδιά . Να την χαίρεστε και να την καμαρώσετε όπως επιθυμείτε. Πάνω από όλα να είναι γερή και ευτυχισμένη .
Δημήτρης& Άννα: Σας ευχαριστούμε όλους σας για τις ευχές σας για την μικρή μας πριγκίπισσα. Σε τέσσερις εβδομάδες θα την βαφτίσουμε σας βολεύει????
Όλοι μαζί: Ναι παιδιά μας βολεύει . Και τώρα σας αφήνουμε για να κάνουμε έρευνα αγοράς. Για τα βαφτιστικά της πριγκίπισσας σας. Τα λέμε καλή συνέχεια!!!!!!!!
Δημήτρης& Άννα: Σας ευχαριστούμε πολύ. Και σε εσάς καλή συνέχεια!!!!! Θα τα ξαναπούμε .
Η συνέχεια στο επόμενο κεφάλαιο!!!!! Που θα περάσει ο καιρός και θα γίνει η βάφτιση της πριγκίπισσας της Άννας& του Δημήτρη. Περιμένω τα σχόλια σας!!!!! Και τις εντυπώσεις σας!!!!!!!!!!!

Η Φοιτητική Ζωή Της Άννας Και Του Δημήτρη!!!!!!!!!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt