Κεφάλαιο16

33 3 0
                                    

Στο κεφάλαιο αυτό θα παρακολουθήσουμε τα νέα του Ζευγαριού Μας. Που θα ανακοινώσουν στους φίλους τους. Ότι θα γίνουν γονείς 2 δίδυμων κοριτσιών. Έφτασε το απόγευμα το ζευγάρι μας είχε ετοιμάσει κάποια πράγματα για να υποδεχτεί την παρέα τους. Μετά από 1 ώρα χτυπάει το κουδούνι και είναι οι φίλοι τους.
Ανδρέας, Δανάη, Σταύρος & Αγγελική: Καλησπέρα παιδιά τι κάνετε???? Χαρούμενους σας βλέπουμε όλα καλά??????
Δημήτρης& Άννα: Ναι είμαστε πολύ χαρούμενοι γιατί έχουμε να σας ανακοινώσουμε κάτι πολύ ευχάριστο. Για όλους μας.
Όλοι μαζί: Σας ακούμε βρε παιδιά. Μην μας κρατάτε σε αγωνία  σας παρακαλούμε.
Δημήτρης& Άννα: Η μέλλουσα συζύγος μου είναι έγκυος σε δίδυμα κοριτσάκια. Θέλουμε Ανδρέα& Σταύρο να γίνετε κουμπάροι στον πολιτικό μας γάμο. Και φυσικά Ανδρέα& Δανάη θέλουμε να βαφτίσετε το ένα το κοριτσάκι μας εσείς. Και εσείς Σταύρο& Αγγελική: Να βαφτίσετε το άλλο το κοριτσάκι μας. Τι λέτε δέχεστε??? Η βάφτιση θα γίνει μαζί με τον Θρησκευτικό μας γάμο!!!!!!
Όλοι μαζί : Πότε θα γίνει ο πολιτικός σας γάμος????Κουμπαράκια μας????
Δημήτρης& Άννα: Ο γάμος μας ο πολιτικός θα γίνει την Δευτέρα στις 11:30 το πρωί. Σήμερα είναι Σάββατο δεν θέλαμε να γίνει σήμερα αλλά την ημέρα που σας είπαμε.
Πέρασε η ώρα έφαγαν γέλασαν , πέρασαν καλά και τα παιδιά έφυγαν . Το ζευγάρι αφού τακτοποίησε το σπίτι τους έκατσαν στον καναπέ και μιλούσαν για την οικογένεια τους. Που σε λίγο θα ολοκληρωθεί με τον ερχομό των κοριτσιών μας.
Η συνέχεια στο επόμενο κεφάλαιο!!!!!!! Με τον Πολιτικό γάμο του ζευγαριού μας. Περιμένω τα σχόλια σας!!!!! Και τις εντυπώσεις σας!!!!!!!!!!!!!

Η Φοιτητική Ζωή Της Άννας Και Του Δημήτρη!!!!!!!!!Where stories live. Discover now