Κεφάλαιο 29

18 4 0
                                    

Ο Δημήτρης ξυπνάει πιο νωρίς από την μικρή . Της ετοιμάζει πρωινό και μετά πάει να την ξυπνήσει.
Δημήτρης: Κοριτσάκι μου σήκω να πάμε να πλυθείς να φάμε πρωινό και να σε πάω στο σχολείο. Και να πάρουμε την μαμά σου ένα τηλέφωνο για να δούμε τι κάνει εκείνη και τα αδερφάκια της. Εντάξει???? Αγάπη μου?????
Δέσποινα-Μυρτώ: Εντάξει μπαμπά μου πάω να πλυθώ και να φάω όλο το πρωινό μου. Και να πάρουμε την μαμά μου τηλέφωνο για να δω τι κάνουν και τα αδερφάκια μου.
Δημήτρης: Εντάξει κοριτσάκι μου, πριγκίπισσα μου. Παίρνουν τηλέφωνο την Άννα του. Και να μιλήσει η μικρή με την μαμά της.
Άννα: Καλημέρα αγάπη μου τι κάνετε????? Κοιμήθηκες καλά με τον μπαμπά σου??? Δεν τον κούρασες , ούτε τον στεναχώρησες έτσι δεν είναι???????
Δέσποινα-Μυρτώ: Όχι μαμά μου τον αγαπάω πολύ τον μπαμπά μου όπως και εσένα. Ήμουν πολύ καλό κοριτσάκι. Με τον μπαμπά μου κοιμηθήκαμε αγκαλίτσα. Τι κάνουν τα αδερφάκια μου???
Άννα: Καλα είναι αγάπη μου τα τάισα με την νοσοκόμα και τώρα κοιμούνται δίπλα μου. Θα μου δώσεις τον μπαμπά σου να του πω και εκείνου μια καλημέρα????
Δέσποινα-Μυρτώ: Εντάξει μαμά μου σε αγαπάω πολύ εσένα και τα αδερφάκια μου. Η Μικρή δίνει το τηλέφωνο στον μπαμπά της και πάει λίγο στο δωμάτιο της.
Δημήτρης: Καλημέρα αγάπη μου καλά είμαι εσύ???? Τα παιδάκια μας όλα καλά???? Κοιμηθήκατε καλά???? Σας λείψαμε εγώ και η αδερφούλα τους?????? Και σας αγαπάω πολύ όλους σας και ειδικα εσένα. Μην το ξεχάσεις ποτέ!!!!!!!!!!!!
Άννα: Ναι αγάπη μου μας λείψατε πολύ. Και εμείς σας αγαπάμε πολύ. Και εγώ σε αγαπάω πολύ και εσύ μην το ξεχάσεις. Αύριο θα βγούμε και εγώ και τα παιδιά. Η γιατρός μου είπε ότι μπορώ να τα πάρω στο σπίτι. Και μου έδωσε οδηγίες για τα δίδυμα. Οπότε  αύριο θα έρθεις να μας πάρεις για να είμαστε όλοι μαζί πλέον.
Δημήτρης: Εντάξει αγάπη μου θα έρθω να σας πάρω. Θα τα πούμε μετά εντάξει μωρό μου ????? Φιλάκια σε όλους σας!!!!!!! Κοριτσάκι έλα φεύγουμε!!!!! Θα αργήσουμε στο σχολείο!!!!!!!!!!!!
Δέσποινα-Μυρτώ: Εντάξει μπαμπά μου έρχομαι τώρα.
Φτάνουν στο σχολείο καλό μάθημα αγάπη μου . Θα τα πούμε μετά εντάξει κοριτσάκι μου????? Ναι μπαμπα μου φιλάκια πολλά.
Η συνέχεια στο επόμενο κεφάλαιο. Περιμένω τα σχόλια σας!!!!!!!!! Και τις εντυπώσεις σας!!!!!!!!!!!!!!!!!

Η Φοιτητική Ζωή Της Άννας Και Του Δημήτρη!!!!!!!!!Where stories live. Discover now