Έφτασε η μέρα που η Άννα & ο Δημήτρης θα μάθουν το φύλο του μωρού τους. Για να δούμε αν θα είναι μονή η κύηση ή διπλή. Πηγαίνουν στην γυναικολόγο για να δουν αν όλα πηγαίνουν καλά. Φτάνουν στο ιατρείο και περιμένουν την σειρά τους . Τους φωνάζει η γιατρός ο κύριος και η κυρία Μαρκέτου???
Γιατρός: Παρακαλώ περάστε μέσα για να ξεκινήσει η εξέταση.
Δημήτρης& Άννας: Βεβαίως ανυπομονούμε να δούμε αν είναι όλα καλά με το μωρό μας!!!!!
Γιατρός: Από ότι βλέπω όλα καλά είναι με το μωράκι σας μόνο που δεν είναι ένα.
Δημήτρης& Άννα: Τι εννοείτε γιατρέ πείτε μας μην μας κρατάτε σε αγωνία.
Γιατρός: Είναι δίδυμα και μάλιστα μπορώ να σας πω και το φύλο τους αν θέλετε.
Δημήτρης& Άννα: Βεβαίως και θέλουμε να μάθουμε το φύλο των παιδιών μας. Μην μας κρατάτε σε αγωνία γιατρέ σας παρακαλώ!!!!
Γιατρός: Είναι δυο υγιέστατα κοριτσάκια να σας ζήσουν. Απλά θα πρέπει η κυρία Μαρκέτου να ακολουθήσει πιστά τις οδηγίες που θα σας δώσω.
Δημήτρης& Άννα: Φυσικά γιατρέ και θα ακολουθήσει τις οδηγίες σας θα φροντίσω εγώ ο ίδιος προσωπικά. Γιατί θέλω να είναι ευτυχισμένες οι 3 γυναίκες της ζωής μου. Γιατί δεν μπορώ χωρίς αυτές πλέον.
Γιατρός:Χαίρομαι πολύ !!! Θα τα ξαναπούμε μετά απο 3 μήνες . Σας αφήνω θα τα ξαναπούμε την ημέρα που θα έχουμε την επόμενη συνάντηση μας. Καλή συνέχεια!!!!!!!
Αποφασίζουν να πάνε στο σπίτι τους για να μείνουν μόνοι τους και να επεξεργαστούν τα νέα δεδομένα στην ζωή τους. Φτάνουν στο σπίτι ο Δημήτρης πάει στην κουζίνα και η Άννα στο μπάνιο αποφασίζει να πιει ένα ποτήρι κρασί αλλά μετά αλλάζει γνώμη γιατί η Άννα του δεν κάνει να πιει. Τελικά βάζει δυο ποτήρια νερό για να πιουν. Έρχεται η Άννα και ξαπλώνει στην αγκαλια του Δημήτρη της.
Άννα: Αγάπη μου σε ευχαριστώ που είσαι στην ζωή μου και που θα μεγαλώσουμε μαζί τα κοριτσάκια μας. Σκέφτηκα πως θα τις ονομάσουμε αλλά θέλω την γνώμη σου.
Δημήτρης: Σε ακούω μωρό μου είμαι σίγουρος ότι θα μου αρέσουν τα ονόματα που διάλεξες για τις πριγκίπισσες μας.
Άννα: Σκέφτηκα να τις ονομάσουμε Μυρτώ& Δέσποινα τι λες?? Σου αρέσουν τα ονόματα που διάλεξα για τα κορίτσια μας????
Δημήτρης: Είναι υπέροχα μωρό μου συγκινήθηκα που θες να δώσεις το όνομα της μαμάς μου στο ένα από τα δυο κορίτσια μας. Σε αγαπάω και σε λατρεύω πάρα πολύ. Σε θέλω σαν κολασμένος αλλά δεν ξέρω αν κάνει στην κατάσταση σου.
Άννα: Και εγώ σε θέλω μωρό μου εδώ και τώρα. Ξέρω πως θα κάνεις τα πάντα για να είσαι καλά εσύ και τα κορίτσια μας. Αύριο λέω να το ανακοινώσουμε στην παρέα μας. Συμφωνείς?????
Δημήτρης: Ναι μωρό μου συμφωνώ θα τους το πούμε αύριο. Τώρα θέλω να μείνω μόνος μαζί σου αλλά και με τα κορίτσια μας.
Στο επόμενο κεφάλαιο το ζευγάρι μας θα ανακοινώσει στην παρέα τους την εγκυμοσύνη και το φύλο τους. Περιμένω τα σχόλια σας και τις εντυπώσεις σας!!!!!!!!!!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η Φοιτητική Ζωή Της Άννας Και Του Δημήτρη!!!!!!!!!
FanficΆννα & Δημήτρης Φοιτητές!!!!!!!