Αφού τελείωσαν και οι δυο τα μαθήματα τους πήγαν στο σπίτι τους γιατί ήθελαν να μείνουν μόνοι τους. Να χαρούν τον έρωτα τους χωρίς τίποτα και κανένας να τους χωρίσει με τίποτα. Συμφώνησαν να κάνουν τα πάντα για να είναι μαζί κόντρα σε όλους και σε όλα. Άνοιξαν ένα μπουκάλι κρασί και αποφάσισαν να δουν μια ταινία ρομαντική. Αλλά μόνο την ταινία δεν έβλεπε ο Δημήτρης γιατί το μόνο που ήθελε να βλέπει και να ακουμπάει την Άννα του. Εκείνη την ώρα η Άννα τον παρατηρεί και του λέει . Άννα: Αγάπη μου δεν σου αρέσει η ταινία???? Γιατί δεν την βλέπεις για αυτό σε ρωτάω . Θέλω να ξέρω βρε μωρό μου.
Δημήτρης: Όχι βρε μωρό μου η ταινία είναι πολύ καλή. Απλά το μόνο που θέλω είναι να σε έχω στην αγκαλιά μου και να μην σε αφήσω να φύγεις ποτέ. Μα ποτέ από κοντά μου . Άδικο έχω μωρό μου????
Άννα: Όχι μωρό μου έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες και εγώ αυτό θέλω για να πω την αλήθεια μου. Κάθεται πάνω του και αρχίζει να τον φιλάει παθιασμένα χωρίς αύριο. Εκείνος ανταποκρίνεται άμεσα και με πολύ περισσότερο πάθος.
Δημήτρης: Σε θέλω σαν τρελός μωρό μου . Δεν μπορώ χωρίς εσένα σε θέλω συνέχεια κοντά μου. Έχω πάθει εξάρτηση από εσένα σε θέλω συνέχεια όλη την ώρα. Εσύ???
Άννα: Και εγώ μωρό μου σε θέλω συνέχεια και δεν μπορώ λεπτό μακριά σου. Και εγώ να είμαστε συνέχεια μαζί.
Χτυπάει το τηλέφωνο του Δημήτρη και δεν ήταν ο Ανδρέας αλλά η Κατερίνα. Τότε το βλέπει η Άννα και αποφασίζει να φύγει και εκεί που πάει να ανοίξει την πόρτα γίνεται κάτι αναπάντεχο. Την αρπάζει ο Δημήτρης και αφού κλειδώσει την πόρτα. Την στριμώχνει στον τοίχο και αρχίζει να την γδύνει αργά και βασανιστικά για να την τιμωρήσει επειδή σκέφτηκε ότι θα ξαναγυρνούσε στην Κατερίνα. Εκείνη τον ρωτάει γιατί την βασανίζει αργά . Εκείνος της λέει ότι αυτή είναι η τιμωρία της επειδή νόμιζε ότι θα της ζητήσει να χωρίσουν. Αλλά της είπε ότι δεν θέλει να χωρίσουν και ότι είχε με την Κατερίνα οριστικά και αμετάκλητα . Ανακουφίστηκε που το άκουσε από το στόμα του. Ήταν η σειρά της να αρχίσει να τον φιλάει παθιασμένα και χωρίς σταματημό . Η συνέχεια στο επόμενο κεφάλαιο !!!!!! Περιμένω τα σχόλια σας και τις εντυπώσεις σας!!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Η Φοιτητική Ζωή Της Άννας Και Του Δημήτρη!!!!!!!!!
Hayran KurguΆννα & Δημήτρης Φοιτητές!!!!!!!