Σε αυτό το κεφάλαιο η Άννα& ο Δημήτρης ανακοινώνουν στους κουμάρους τους και στους συγγενείς του Δημήτρη κάτι πολύ χαρούμενο. Για την οικογένεια τους.
Άννα& Δημήτρης: Θέλουμε να σας πούμε ότι εγώ& ο Δημήτρης θα χαρίσουμε ένα ακόμα αδερφάκι στα 3 υπέροχα παιδάκια μας. Και θα μετακομίσουμε σε ένα μεγαλύτερο σπίτι . Με κήπο για να παίζουν τα παιδιά. Θα μας βοηθήσετε σε αυτό το θέμα?????
Όλοι μαζί: Μπράβο παιδιά συγχαρητήρια . Και βέβαια θα σας βοηθήσουμε στην αναζήτηση του καινούργιου σας σπιτιού. Η Αγγελική & Εγώ έχουμε να σας ανακοινώσουμε κάτι πολύ σημαντικό και για εμάς.
Αγγελική& Σταύρος: Θα γίνουμε γονείς και εμείς σε δίδυμα. Και θα παντρευτούμε πρώτα με πολιτικό και μετά με τη γεννήση των διδύμων θα γίνει και ο θρησκευτικός μας γάμος.Παιδιά θέλουμε να σας ζητήσουμε να γίνετε μάρτυρες στον γάμο μας. Θέλετε??? Να σφραγίσουμε οριστικά την κουμπαριά μας????
Άννα&Δημήτρης: Ναι παιδιά θέλουμε έκλεισε λοιπόν η κουμπαριά μας και επίσημα.
Ανδρέας: Θέλω να σας πω και εγώ πως βρήκα την γυναίκα της ζωής μου. Και για να σας προλάβω δεν είναι η μαμά της Δανάης. Αλλα μια άλλη η οποία είναι έγκυος και θα γίνω ξανά μπαμπάς.
Όλοι μαζί: Συγχαρητήρια Φίλε και κουμπάρε μας. Αξίζει σε όλους σας να είστε ευτυχισμένοι. Όπως εγώ βρήκα τον έρωτα της ζωής μου και την μεγάλη μου αγάπη. Μακάρι να ήταν εδώ και η Κατερίνα. Αλλά από εκεί που είναι θα χαίρεται για όλους μας.
Περνάει ο καιρός και η Άννα γεννάει ένα υγιέστατο αγοράκι σκορπίζοντας μεγάλη χαρά στον Δημήτρη και στην οικογένεια τους. Δέκα μέρες μετά γεννάει και η Αγγελική και χαρίζει στον Σταύρο τα δίδυμα τους και ολοκληρώνεται η οικογενειακή τους ευτυχία. Μια εβδομάδα μετά γεννάει και η σύντροφος του Ανδρέα και είναι όλοι μαζί. Χαρούμενοι & Ευτυχισμένοι για όλη τους τη ζωή. Τέλος αυτής της ιστορίας μας. Ελπίζω να σας άρεσε!!!!!!!! Περιμένω τα σχόλια σας!!!!!!!! Και τις εντυπώσεις σας!!!!!!!!!!!!!!!
YOU ARE READING
Η Φοιτητική Ζωή Της Άννας Και Του Δημήτρη!!!!!!!!!
FanfictionΆννα & Δημήτρης Φοιτητές!!!!!!!