Yıllar önce
"Yhaa sen çok çabuk yeyiyorsun ama" diye cırladı küçük kız.
Makarna yeyiyordular.
"Napiyim bal arısı yemeyeyim mi?" Dedi Deniz doğru olarak.
"Timam hadi yarış yapalum bak seni nasıl yeniyorum" diye sevinerek ellerini çırptı küçük kız.
Onun mutlu olduğunu gören Deniz söyledi "Tama hadi" dedi
Aralarında 1 yaş vardı ama Deniz Peteğe hiç bir zaman kıyamıyordu küçük cadı bunu bildiği için her ne istese yaptırıyordu bir bakışı yeterdi zaten Denize istediğini yaptırması için küçük kızın.
Yarışmaya başladılar Deniz kendisi bilerek yavaş yeyiyordu ki Petek kazansın çünkü kazanırsa kutlu olurdu mutlu olursa Denizde mutlu olurdu.
Ve tabi kazanan Petek oldu.
"Bak akıllım istesem seni nasıldı yeniyorum gördün mü" diye söyledi Petek.
"Evet Petek çok güzel yeniyorsun istesen beni" diye gülümsedi Deniz.
Tabi bu anı Peteğin kafasından silinib gitmişti beki Deniz hatırlıyor muydu?
Şimdiki Zaman:
Gözümün biri açık biri kapalıydı çok uykum vardı Allah kahretsin okul diye bir şey neden vardı ki? Hadi be kızım yapa bilirsen kalk Petek okulun ikinci gününede geç kalma ama yorğunumm hocam.
Dişlerimi fırçaladım, yemeğimi yedim, kıyafetim yine sade ve hoştu, tabi bir azda makyaj yaptım.
(Peteğin kombini)
Petek kızım senin makyaja bile ihtiyacın yok valla çokta güzelsin.Evet guzeldim ve daha önemlisi güzel olduğumu biliyordum.Ne demişler her kadın güzeldir sadece bakımlı kadın yoktur.
Telefonumun sesiyle bütün bu güzellik fikirlerinden uzaklaştım ve telefonu elime alıb açtım.Annem arıyordu.
"Efendim dünyanın en güzel annesi" dedim tabi annemin günü benim sesimle iyi açmalıydı 2 gün onu görmüyorum ama özledim işte napayım.
"Kızım nasılsın?" Dedi sanırım o da beni özlemiştim.
"İyiyim annem sen nasılsın" dedim elime bir bisküvi alıp attım çokta obur bir insanımdır.
"Bende iyiyim işte kızım napalım şımarma ama evin neşesiydin sanki gittin kaldım burda böyle" dedi he he he düştün şimde elime.
"Ya bak söylüyordum ben seni kıymeti bil bir gün gidicem diye değil mi?" Diye yapıştırdım sözü.
"İki şımarmaya gelmiyorsun be Petek" dedi annem.
"Neyse anne ben şimdi okula gidiyorum konuşuruz sonra"
Dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAL ARISI
Fiksi RemajaOkulun zorba çocuğu, çocukluk arkadaşını yeniden okullunda görüb ona aşık olursa nolur? Hadi okuyalım)) 🐝 -Bal arısı? -Benim adım Petek bal arısı değil! Başlama tarihi:02.12.2023