Merhaba Bal arılarım
Nasılsınız?
Lütfen oy ve yorumlarınızı yapıp bana destek olur musunuz?
Şimdiden teşekkürler
Hadi bölüme geçelimmm
Eve geldim ve içeri girdim gerçekten onları öyle kavga ederken görmek beni kötü etkilemişti.
Denizin yüzünü bile görmek istemiyordum onun o yaptıklarını asla unutmayacağım.
Evet hasta olduğumda gelib bana çorba yapmış beni iyileştirmiş ola bilirdi ama bu gün yaptığı kavga aklımdan çıkmıyordu.
Zaten ben ne düşünmüşdüm ki o öyle biriydi zorbaydı. Ben onu iyi yaparım düşünmüştüm ama olmamıştı.
Neyse artık onu düşünmiyicektim artık onu yok sayıcaktım.
Yatağıma girdim çok yorgundum gözlerimi kapadım ve uyudum
🍯
Günün ışıkları ile gözümü açtım maalesef yine okula gitmeliydim.
Kalktım rutin işlerimi yaptım ve kıyafetlerimi giydim.
(Peteğin kombini maşallahı var çok güzel olmuş udjbsish)
Otobüse binip binmemek arasında kalmıştım çünkü Merti göre bilirdim ama yine de binicektim çünkü Mertle bir problemim yoktu Mert bir şey yapmamıştı.
Otobüse bindim ve Mertle gerçekten karşılaştım yüzünde morluklar vardı onu öyle görüp üzülmüştüm.
"Merhaba Petek" dedi Mert.
Ona üzüldüğüm için Mertle konuşacaktım "Merhaba Mert"
Dedim.Aramızda başka bir diolog geçmedi ve birlikte yürüyerek okula doğru gitmeye başladık.
Okulun bahçesinden içeri girdim ama önümden başka hiç bir yere bakmıyordu çünkü "O" burdaysa görmek istemiyordum.
Ama üzerimde bazı gözler hissetmiştim o yüzden adımlarımı hızlandırarak Mertle bir yerde okula girdik.
O kende sınıfına ben kendi sınıfıma gitdik.
Büge yine sınıftaydı tabiki bende yanına gittim ve "Merhabalarrr" dedim.
Büge bana döndü ve sıcak gülüşünü göndererek "Merhaba Peteğim nasılsın" dedi.
"İyiyim Bügem sen nasılsın" dedim Bügeyi gerçekten çok az zaman tanımama rağmen ısınmıştım çünkü gerçekten iyi bir kızdı.
"Bende iyiyim" dedi ve hoca geldi derse başladık
🍯
Ders bitmişti zil çalmıştı ve kolidorda tek başıma geziyordum.
Birden kimse kolumdan tutup beni bir odaya çekti tam bağıracağım sırada eliyle ağzımı tuttu ve bağırmama izin vermedi.
"Benim sakin ol" dedi.
Denizdi evet Denizdi.
"Sesini çıkarmayacaksan elimi çekiyorum" dedi. Kafamı olumlu anlamda salladım ve elini çekti.
"Bunu neden yaptın" diye cırlamaya başladım.
"Çünkü seninle konuşmak istiyorum" dedi.
"Doğru unutmuşum sen insanlarla konuşmak için onlara zorbalık yaparsın" dedim alayla karışık ses tonuyla.
Bunu şuanda fark ediyordum çok yakındık beni duvarla arasına almış ve boyu çok uzun diye üzerime eğilmişti.
Nefeslerimiz bile bir-birine değiyordu konuşurken kalbim benden iztemsizce hızlanmaya başlamıştı.
"Hadi ama bal arısı yapma böyle" dedi Deniz bana yalvarır gibi bakarken.
Öyle bir bakmıştı ki ona ne yaptığımı gerçekten merak etmiştim.
"Ne yapıyorum ki ben?" dedim gerçekten şuan ben ne yapıyordum onun yanında ve yakınında ne yapıyordum?
Onu itmeye çalıştım ama izin vermedi.
"Bana böyle bakma yapamam" dede ve kulağıma doğru eğilerek "-yaşayamam" diye ekledi.
Nefesi öyle bir tenimi değiyordu ki kendimden geçiyordum
Onu bu kez daha sert ittim ve bir adım geriye doğru gitti.
"Ben artık senin yüzünü bile görmek istemiyorum benim senin gibi zorbalarla bir işim olmaz" dedim.
Evet bende böyleydim karşımda ki kabimi ne kadar kırdıysa onunkini de o kadar kırmak istiyordum
Tabi bir kalbi varsa...
Geri geri gitti iki elini teslim oluyormuş gibi kaldırdım "tamam öyle olsun ama onu bilki senden kolay kolay vazgeçmicem bal arısı"dedi
"Pardon yanlış söyledim hiç vazgeçmicem" diye düzeltti.
Yüzümde alay dolu bir görünüş vardı "Ben hiç bir zaman senin olmadım ki vazgeçesin" dedim ve arkamı dönüp gittim.
Kalbim çok hızlı atıyordu onu gördüğümde hızlanmaya başlıyordu kalbim bu his ne hiç bir fikrim yokdu.
Yürüdüm sınıfa girdim çantamı alıp eve gittim bu günlük bu kadar ders yeterdi bence.
Bu bölümde böylece bitmiştir bir az kısa oldu ama olsun.
Oy ve yorum yapmayı unutmayın.
Görüşürüz bal arılarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAL ARISI
Novela JuvenilOkulun zorba çocuğu, çocukluk arkadaşını yeniden okullunda görüb ona aşık olursa nolur? Hadi okuyalım)) 🐝 -Bal arısı? -Benim adım Petek bal arısı değil! Başlama tarihi:02.12.2023