8.bölüm

544 32 8
                                    

Biliyorum kaç zamandır bölüm gelmiyordu canlarım.

Maalesef hayatımda çok büyük problemler olduğu için bölüm atamıyordum.

Ana annemi kaybettik maalesef😞.

İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

Ama artık sizide bölümsüz bırakmak istemediğim için yazıyorum.

Aşırı kaoslu bir bölüm oldu.

Ay ay ayyyy.

Oy ve yorum yaparsınız beni mutlu edersiniz.

Ve kitabı nerden ne zaman okuduğunuzu da yazarsanız sevinirim.

Hadi bölüme geçelim💕

***


Bu gün yine ve yine okula gidiyordum artık gerçekten sıkılmıştım yeni bir şehir çok zordu.

Ve param bitiyordu en kısa zamanda bir iş bulmalıyımdım.

Aslında bir arkadaşım buraya gelmeden önce bana barda çalışmamı teklif etmişti.

Sanırım orada çalışa bilirdim çünkü aklıma başka bir şey gelmiyordu.

Her kese nefret doluydum sanki bilmiyorum neden.

Acaba neden?

Okula doğru yürüyordum aklımda bu fikirlerle sıkılmıştım hem de çok sıkılmıştım.

Çocukluğuma dönmek istiyordum çocukluk arkadaşlarımla yeniden oynamak istiyordum.

İnsan büyüdükçe hayat çok daha zorlaşıyordu.

O yüzden büyümek hiç de iyi bir fikir değildi her zaman küçük kalmak daha iyiydi.

Sınıfıma bile ulaşmıştım bazı insanların bana baktığını bile hiss ediyordum ama nedenini hiç bilmiyordum.

Neden bana bakıyordular?

Hiç bir fikrim yokdu.

Sınıfa girdim ve Bügeyi gördüm o da bana garip bakıyordu hey dün ben gittikten sonra nolmusdu?!

"Merhaba Büge" dedim.

"Kızım sen naptın" dedi beni yanına çekerken fısıldayarak.

Ben  ne yapmıştım ki?

Gözlerimi kırpıstırarak baktım ona anlam veremiyordum ne yapmıştım?

Elinde ki telefonda ki fotoğrafı bana gösterdi fotoğrafı görüp şok oldum.

Gerçekten sıçmıştım.

Deniz beni dün çekip duvarın arasına sıkıştırdığı fotoğraf sosyal medyada paylaşılmıştı.

Böyle söyleyince daha da bir şok oldum gerçekten bu ne bokluktu böyle ve en önemlisi biz neden bu kadar yakın gözüküyorduk.

Sakin ol Petek sakin olll.

Olamiyom.

Offf Allah'ım ben şimdi ne yapacaktım.

Bügeye dilimi yutmuş gibi bakıyordum ve sonunda konuşa bilip bir şey söyleye bildim.

"Büge bu ne" dedim oha ne yaratıcı bir cümle acaba ne Petek.

Sana kaç kez iç sesin böyle salak salak konuşmamasını söylemiştim ben Petek.

Bak yineeee.

"Neye benziyor Petek bu fotoğrafda ki Romeo ve Juliet olmadığına göre kim" diye sordu.

BAL ARISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin