Yine yeni bir güne başlıyordum bu gün düne bakmış iyiydim gerçekten Deniz'in dün gelib bana bakması beni iyileştirmişti.
Günlük rutin işleri yapıp yemek yedim ve hazırlanamaya başladım
çok az bir makyaj yaptım ve kıyafetlerimi giydim.
(Peteğin kombini)Otobüse doğru yürümeye başladım ve birden karşıma Mert çıktı.
"Merhaba Petekcim" dedi gülerek bu çocuk gerçekten çok tatlıydı.
Bende gülerek "Merhaba Mertcim" dedim
Yanağımdan makas aldı "Nasılsınız bu gün bakalım dün hastaydınız" dedi o öyle söyleyince yine aklıma Deniz gelmişti beni önemseyib yazmış hatta evime kadar gelmişdi.
Yüzümde bit tebessüm oluştu
"İyiyim çok iyim" dedim. Ve birlikte otobüse bindik."İyi olduğuna sevindim" dedi.
Dakikalar sonra okula gelmiştik yine birlikte okula giriş yaptık gözlerim Denizi arıyordu ve bulduda.
Ama dur bir dakika o kimdi?. Yanında bir kız vardı ve onunla sohbet ediyordu sanki beni his etmiş gibi yüzünü çevirip Mert ve benim tarafa baktı yüzü çok sertti.
Sanki dün bana o bakmamış gibi yüzü çok sertti bana herkese böyle olmadığımı söylüyordu evet herkese böyle değildi.
Mesela şuan yanındaki kıza gülümsüyor bana sert bakıyordu sinirlerim tepene atmış senin iyice Petek.
Yüzümü o tarafdan çevirdim ve Merte bakmaya başladım
"Mert hadi sınıflarımıza gidelim" dedim."Tamam hadi" dedi ve bahçeden çıkıp okula girdik o kendi sınıfına ben kendi sınıfıma gittim.
Sınıfa girdiğim de Bügeyi gördüm ve "Merhaba Büge" dedim.
"Merheba canım nasılsın" dedi.
"Yani hastaydım ama şimdi iyiyim gibi" dedim.
"Bir şeye mi üzüldün neden böylesin peki" dedi Büge
Ballı kekimin gözünden de hiç bir şey kaçmıyordu nasıl kötü olduğumu anladı ona bence her şeyi baştan anlatmalıydım.
"Büge dün Deniz benim eve gelmişti hastayım diye bana çorba falan yapmıştı" dedim direkt.
Büge gözleri şok içerisinde açıldı "NE" diye bağırdı.
"Ya neden bağırıyorsun sessiz ol" dedim her kes bize dönmüştü.
"Ölsem inanmam Petek hastalıktan rüya falan görmüş olmayasın?" Dedi.
"Ya hayır öyle oldu tam da dün çok iyi davranıyordu ama bu gün yanında başka bir kız vardı" dedim üzgün çıkmıştı sesim kendimde olmayarak.
"Petek kalbini kırmak istemiyorum da Deniz her zaman böyledir" dedi Büge.
"Hayır anlamıyorsun dün çok farklı davranıyordu bana çok farklı" dedim gerçekten herkese mi böyleydi.
"Kesin yanında ki Defne yellozudur" dedi Büge.
"Evet sarışındı" dedim bende hem de çok güzel kızdı.
"Her zaman Deniz'in yanında zaten o kız sen bu Denize bir şeyler mi his ediyorsun" dedi Büge.
"Bilmiyorum Büge dün çok karip davranıyordu" dedim.
"Tamam kuzum üzülme sen" dedi Büge ve zil çaldı hoca geldi derse başladık.
Dakikalar sonra ders bitmişti bende bahçeye çıktım birden Mertle karşılaştım hızlı hızlı bir yere gidiyordu.
"Mert nereye gidiyorsun ne bu hız" dedim şok içerisinde.
"Petek o Deniz beni kavgaya çağırmış oraya gidiyorum bir kaç arkadaşımla" dedi sinirle.
Bu sefer gercekten şok olmuştum dün ben o kadar konuşmuştum ama beni dinlememişti o zaman benden de günah gidiyor "Bende geliyorum" dedim.
"Hayır Petek hiç bir yere gelmiyorsun" dedi Mert. Üzgünüm Mertcim ama gelicem çünkü hem bana neden böyle davrandığını hem de o kadar konuştuğumdan sonra neden seninle kavga etmek istediğini merak ediyorum.
"Mert bende gelicem dedim bitti" sanırım Mert bana ne söylerse söylesin gelicegimi anladı ki başka bir şey söyleyemedi.
Bir kaç arkadaşıyla bir yerde okulun bahçesinin arkasına gitdik ve bir manzarayla karşılaştım.
Deniz,Sarp ve Tolga üçlüsü yine bir aradaydı ve Deniz'in yüzü çok sertti beni görünce sanki kaşları daha çok çatıla biliyormuş gibi daha çok çattı.
"Şimdide yanında kız mı getiriyorsun lan oruspu çocuğu" dedi sarışın yani Tolga olan.
Deniz hiç bir şey söylemeden bu tarafa yani benim olduğum tarafa gelmeye başladı öyle bir bakıyordu ki gerçekten korkmuştum.
Tam Mert'in karşısında durdu ama gözleri benim üzerimdeydi sonra ela gözlerini Mert tarafa çevirdi ve "Peteğin burda ne işi var" dedi.
Tabi ben dururmuyum hemen atıldım "Ben gelmek istedim" dedim.
Deniz yine ela gözlerini üzerime çevirdi ve benim olduğum yöne gelmeye başladı ben Mert'in sağındaydım.
Benim üzerime doğru eğilmeye başladı çünkü boyu çok uzundu gerçekten ona yukarıdan bakmaktan boynum ağrımıştı kulağıma doğru eğildi o an parfümünün kokusu burnuma gelmişti.
Kulağıma doğru "Biz seninle dün ne konuşmuştuk" dedi.
Bende aynı onun gibi kulağına fısıldayarak "Ne konuştuğumuz
u yanlış hatırlamıyorsam burada olmamalıydık" dedim."Ben sana bir söz vermemiştim üzgünüm bundan sonra yapıcaklarımı görmek istediğini zannetmiyorum hala gitme şansın var" dedi .
"Hiç bir yere gitmiyorum"dedim.
"O zaman şimdiden üzgünüm"
dedi. Tolga ve Sarpa bir işaret yaptı ve bu tarafa doğru gelmeye başladılar."HAYIR" diye bağırdım ama beni dinlemediler biliyordum kavga çıkıcaktı.
"DENİZ BUNU YAPAMAZSIN" diye bağırdım ama Deniz beni dinlemiyordu gerçekten gözü dönmüştü.
O an aklıma gelen fikirle müdürün odasına çıktım ve olanları anlatıp bahçenin arkasına geçtik.
Mertle Denizi sonunda ayırmıştılar. Deniz Merti çok kötü dövmüşdü burnu kanıyordu.
Gerçekten onların böyle kavga etmelerine çok üzülmüştüm hem de benim yüzümden olmasına.
Denize çok gıcık olmuştum neden öyle yapıyordu ki.
Onunla artık konuşmayacağım gerçekten artık konuşmayacağım.
Çok sinirlerimi bozuyordu.
Artık okulda kalmak istemiyordum o yüzden çantamı da alıp eve doğru yürümeye başladım.
Deniz gerçekten çok zorba bir çocuktu. Ve sırf Mert benim yanıma geliyor diye onu dövmüşdü.
Artık onunla muhatap bile olmicam kendime söz veriyorum.
Evettt bir bölümün daha sonuna geldik
Sizce Petek sözünü tuta bilicek mi?
Düşüncelerinizi lütfen yorumlara yazın.
Yorum yapmayı ve oy verip bana destek olmayı unutmayın.
Hepinizi çok seviyorum.
Öpüldünüzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAL ARISI
Teen FictionOkulun zorba çocuğu, çocukluk arkadaşını yeniden okullunda görüb ona aşık olursa nolur? Hadi okuyalım)) 🐝 -Bal arısı? -Benim adım Petek bal arısı değil! Başlama tarihi:02.12.2023