11.bölüm

470 38 38
                                    

Merhaba ballarım🍯

Nasılsınız?

Arkadaşlar sizi kırmamak için bölümü atıyorum ama siz isteğim oyu hiç bir zaman vermiyorsunuz.

Lütfen oylarmısınız?🥹

Bölüme geçmeden önce buraya sarı bir kalp koyar mısınız?💛

Bu bölüm bir tık üzücü bir tık sinirli bir tık da vurmalı dövmeli bir bölüm olucak fufebwkshsk.

Tamam bir tık değil baya bir var hepsinden djnewksdjsj.

Hadi o zaman bölüme geçelim.

***

Dudağımdan öptü...

Evet dudağımdan öpmüştü ve ben büyük bir şok yaşıyordum şuan, afallamıştım.

Hemen şaşkınlığımı bir yana atıb onu ittirdim.

"Hayır Deniz bunu yapmamalıyız sen beni öpemezsin böyle olmamalı biz sadece arkadaşız" dedim bir nefeste.

"Neden olmasın Petek neden olmasın!" Dedi, sinirliydi onu redd etdiyim için sinirlenmişti.

"Çocukluk arkadaşım ola bilirsin seninle yakın ola biliriz ama böyle olmamalı ben hazır değilim" dedim korkuyordum gerçekten korkuyordum.

"Şuan da çok dengesiz davranıyorsun Petek, ne yaptım ki ben sana?!" Dedi sesinde öyle bir perişanlık ve öfke vardı ki üzüleyim mi korkayım mı bilmiyordum.

Müzik sesi geliyordu amma o öyle bağırıyordu ki müziğin sesini bile bastırıyordu onun sesi.

Amma iyiki her kesten uzak bir yerdeydik hiç kim bize göremiyordu yani umarım görmemiştir.

"Beni korkutuyorsun bağırma!"
Dedim o kadar sinirleri oynamıştı ki ne yapacağını sanki bilmiyordu sanki sinir krizi geçiriyordu.

Bağırmak istiyordu amma ben korktuğum için bağıramıyordu
da, boynunda ki damarlar belirginleşmişti gerçekten kendisini bağırmamak için zor tutuyordu.

"Deniz..." Benim de sesim perişan çıkıyordu "iyimisin?" dedim ürkek bir şekilde.

"Değilim amına koyayım değilim" diye bağırdı yine, gerçek anlamda irkilmiştim.

Benim irkildiğimi görünce daha sakin bir şekilde hatta fısıltı gibi çıkacak bir sesle "değilim" dedi.

Sonra bana doğru yaklaşmaya başladı bir az korkmuştum bir adım geriye attım.

Bunu görüb alaylı güldü ve "korkuyorsun ya benden" dedi.

"Deniz şuan da iyi gözükmüyorsun" dedim üzgün bir şekilde.

"Tamam iyiyim Petek iyiyim hadi yaklaşayım sana lütfen" dedi perişan, çaresiz, üzgün bir şekilde.

O kadar kötü gözüküyordu ki Çok üzülmüştüm ne yapacağımı bilmiyordum.

Bana doğru bir adım daha attı bu defa geri adım atmadım bunu görünce diğer adımları da atıb bana yaklaştı.

Geldi tam karşımda durdu ama o kadar uzunduki eğilmek zorunda kaldı.

Yüzümü iki elinin arasına aldı ve eğildi acı cekermiş gibi "Petek..." Dedi ve sonrada "Seni seviyorum" diye devam ettirdi.

Bunu beklemiyordum şok olmuştum "Üzgünüm Deniz" dedim ve ordan koşarak uzaklaşıb, çantamı alıp, taksi bulmaya çalıştım.

BAL ARISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin