Dün Deniz'in yanından gittikten sonra derslere girip eve geldim. Çok yorgundum ve annem artık benimle İstanbul da kalıcaktı çünkü ben okula girdiğim için çalışamıyordum ve evin kirasını vermek lazımdı. Annem öğretmen olduğu için burda çalışa bilirdi
Annem matematik öğretmeni ve bende matematiği oldum olalı sevmişimdir çoğu insan sevmiyor ama ben seviyor sayısal bir insanımdır.
Ben üniversite de okuyorum ve 19 yaşın var ama gerçekten İstanbul çok zor bir yer.
Bu gün okula gitmeliyim ama yarın okul yok çok şükür ama sanırım bir az hastayım gibide.
Acaba gitmesem mi?
Hayır Petek okuluna git. Neyse kalktım günlük rutin işlerimi yapıp bir az atıştırmalık bir şeyler yedim.
✨
Hazır olduğum için evden çıktım ve otobüse bindim
Yine Mertle karşılaştım
Bana tebessüm ederek "Merhaba" dedi.
"Merhaba Mert nasılsın?" Dedim.
"İyim sen nasılsın" dedi.
"Bende iyiyim teşekkürler, sen buralardamı kalıyorsun?" Dedim. Çünkü sırf karşılaşıyorduk.
"Evet"dedi Mert. Otobüs okulun yanında durdu ve indik.
Deniz bahçedeydi ve yanında iki arkadaşı vardı.
Beni gördüğünde yüzünde bir tebessüm oldu o bana sırf gülüyordu ama başkasına böyle güldüğünü görmemiştim sert duruyordu dışarıdan.Sonra yanımdaki Merte paktı ve gülüşü anında soldu yine her zaman ki ciddi duruşuna geri döndü.
Hadi ama bu çocuğun derdi neydi?
Yanımdaki Merte baktım o da Deniz tarafa bakıyordu. Bunların arasındaki problemi biri açıklaya bilir mi?
Merte baktım ve "Denizle neden bir birinizi öldürecek gibi bakıyorsunuz dünkü konu yüzünden değildir inşallah"dedim
Dün gelib beni Deniz Mert'in yanından almıştı o yüzden mi bir birlerini öldürecek kimi bakıyordular.
"Yok seninle bir alakası Petek biz bir birimizden nefret ediyoruz o yüzden sevmiyoruz bir birimizi" dedi
Başımı olumlu anlamda salladım "tamam" dedim
Mert kendi sınıfına ben kendi sınıfıma gitdik
Derse girdim ve Bügenin yanına oturdum"Nasılsın Büge"dedim.
"İyim Petek sen nasılsın" diye tebessüm etti
"Ben kötü gibiyim sanırım bir az hasta oldum" dedim.
"Ay noldu sana öyle" dedi Büge.
"Bilmem ki" dedim.
"Valla rengin de bir solgun gözüküyor" dedi sanırım halim biraz kötü gözüküyordu ve benim için endişelenmişdi Büge.
"Bir şey olmaz abartmayalım iyiyim geçer" dedi zil çaldı derse girdik.
✨
Bügeyle birlikte bahçeye inmiştik buranın bahçesi diğer okulumdan büyükdü.Bahçeye inmek iyi gelmişti.Sanirim durumum gerçekten kötüleşiyordu.Deniz yine yanında ki iki çocukla bahçedeydi.
"Büge Deniz'in yanında çocukların adı ne"dedim çünkü her zaman yanında oluyordular.
"Ha onlar sarışın olan Tolga diğeride Sarp" dedi Büge.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAL ARISI
Teen FictionOkulun zorba çocuğu, çocukluk arkadaşını yeniden okullunda görüb ona aşık olursa nolur? Hadi okuyalım)) 🐝 -Bal arısı? -Benim adım Petek bal arısı değil! Başlama tarihi:02.12.2023