-Joelin pov-
"I need to pray" Lauloin Left outside alonen loppuun. "Jees!" Niko huusi parin sekunnin hiljaisuuden jälkeen. "Tästä kiertueesta tulee kova" Tommi huudahti rumpujen takaa. "True" Niko sanoi. Päätimme seuraavan kiertueen setlistan olevan täynnä ainoastaan vanhoja biisejä, ei niinkään niitä alku vuosien vaan Violent Pop, Lifestyle of the sick and dangerous ja Exit Emotions albumeiden biisejä. Tai ehkä siellä pari vanhempaakin on. "En malta oottaa kyl tätä touria" Sanoin. "En mäkää" Olli sanoi. "Niistä kahesta ja puolesta kuukaudesta tulee kyl huikeet" Niko kertoi. "Mhm" Hymähdin. "Ja nyt sille Hokalle iski se isä huoli" Tommi kertoi. "No joo, mut mä en haluis nyt miettii sitä" Sanoin ja hörppäsin pullosta vettä. "Ne pärjää, onhan Ynillä Aava siellä" Aleksi sanoi. "Niin on, juu mut unohetaan tää ja treenataan" Sanoin ja kävelin takasin "Lavamme" keskelle. Seuraava biisi lähti soimaan.
------------------
Kello lähenee kolme ja tällä hetkellä istumme ja pidämme hieman taukoa. "Tilatakaanko ruokaa?" Joonas kysyi. "Käy!" Kaikki sanoi yhtäaikaa. Samalla hetkellä Ollin puhelin alkoi soimaan. Hän lähti puhumaan muualle. Olli palasi hetken kuluttua. "No, kuka oli?" Niko kysyi. "Adessan päiväkodin hoitaja. Adessa oli ollut koko päivän vähän outo ja loppujen lopuks oli oksentanut. Mun pitää hakee se" Olli kertoi. "Ekana päiväkotipäivänä" Sanoin. "Niimpä" Olli sanoi. Tuo oli vetämässä jo kenkiä jalkaansa. "Tuo se tyttö vaan tänne meijjän kanssa" Tommi sanoi. "Okei, mä käyn samalla hakee sitä syötävää" Olli kertoi. "Joo" Joonas sanoi. "Moro" Olli sanoi ja lähti.
-Ollin pov-
Istun autoon ja lähden ajamaan kohti Adessan päiväkotia. Eka päivä päiväkodissa ja heti kipeäksi. Voi raasua. Vitsit, unohdin kysyä mitä ruokaa haen. No, kai Kotipitsa kelpaa. Kävin äkkiä hakemassa kaupasta pusseja, joihin Adessa voi tarvittaessa oksentaa.
Päiväkodilla lapset ovat pihalla, lukuunottamatta Adessa. Avaan portin, josta pääsen sisälle päiväkodin pihaan. Löydän ohjaajan ja menen hänen luokse. "Hei" Sanoin. "Ai hei" Nainen sanoi. "Mä tulin hakemaan Adessa" Sanoin. "Hyvä, Adessa on Terhin kanssa sisällä" Nainen kertoi. "Kiitos" Sanoin ja lähdin sisälle. Sisällä Adessa istui tuolilla pää alaspäin. "Moi" Sanoin. Adessa nosti itkuiset kasvonsa minua kohti. "Tuu tänne" Sanoin. Adessa tuli luokseni ja nappasin hänet syliini. Terhi, hänen ohjaaja kertoi päivästä ja miten meni eka päivä. Unohtamatta tätä oksennus juttua. "Okei" Sanoin. "Mut toivottavasti Adessa nyt toipuu ja pääsee tutustumaan vähän paremmin" Terhi kertoi. "Joo, me koitetaan saada se kuntoon taas" Sanoin. Sanoimme vielä heipat ja lähdimme autolle.
Suljin Adessan istuimeensa. Menin kuskin paikalle. Otin muovipusseja pari ja ojensin ne Adessalle. "Oksenna siinne jos on pakko" Sanoin. Adessa nyökkäsi. Hän näyttää hieman kalpealta kyllä. No, haen hänelle vaikka mehun kaupasta, jos se vähän piristäisi.
------------------------
"Sit mennään" Sanoin. Kannoin pitsalaatikoita toisessa kädessä ja samassa kädessä roikkuu myös kauppa kassi ja toisella kädellä pidän Adessaa kädestä. Soitin jonkun avaamaan oven meille, sillä minulla ei ole käsiä jolla avata eikä Adessa ylttäisi kahvaan. Ja lisäksi avaimeni ovat taskussani enkä niitä sieltä saa...
Huomaan Nikon tulevan ovelle. Hän avaa oven. "Moi" Niko sanoi. Annoin hänelle tytön ja itse tuon ruuat. Menimme portaat oikeaan kerrokseen ja siitä studiolle sisälle. "Mä toin pitsaa, kun en tiennyt mitä tuua" Kerroin ja vein pitsat oleskelutilaan, jossa kaikki on. "Pitsa käy" Joonas sanoi. Oti pari perhe pitsaa että kai se meille riittää. Aleksi on näköjään vessassa. Tai unohtakaa, hän tuli juuri vessassta. "Adee" Hän sanoi. Hän halasi Adessaa ja istui viereeni. "Onks sulla nälkä?" Kysyin tytöltämme. Hän vain pudisti päätään. "No jos yrität syödä vähän. Pari palaa" Sanoin. Kävin keittiössä pilkkomassa pitsaa lautaselle Adessalle. Palasin oleskelutilaan ja laitoin lautasen pöydälle. "Mä en halua" Adessa sanoi. "Sun pitää jotain syödä" Sanoin. "Mitä jos Adessa menis hetkeks lepäämään, yritetään sitten syödä?" Aleksi kertoi. "Okei, käy" Sanoin. "Tuus Adessa" Aleksi sanoi ja otti tytön mukaansa. Ehkä hetken unet voisi pientä auttaa.
--------------------------
Kello on jo lähemmäs viittä. Adessa on nukkunut sellaisseet puolisentoista tuntia, i guess. Toivottavasti ei enään kauaan nuku ettei yö unet sitten jäisi. Paha missä mainitaan sillä Adessa hiipi oleskeluhuoneeseen unisen näköisenä. "Moi, nukuitko hyvin?" Kysyin, kun Adessa oli tullut syliini. Hän nyökkäsi. "Hyvä, onko olo helpottanut?" Kysyin. Adessa nyökkäsi. "Mä käyn lämmittää sitä pitsaa" Aleksi sanoi. Nyökkäsin. "Onko Adessalla kuumetta?" Tommi kysyi. Testasin kädellä tytön otsaa. Se on erittäin lämmin kyllä niinkuin hän itsekkin. "Uskoisin joo" Sanoin. "Pitääpi käydä Apteekissa hakees vähän lääkettä" Sanoin. Aleksi palasi pitsan paljon kanssa. Asetin Adessan istumaan mun syliini. "Ota siitä pitsaa" Sanoin ja ojensin lautasta hänelle. Adessa otti palasen ja haukkasi sitä. Kohta hän soi koko palasen. "Hyvä, sit toinen" Sanoin. Adessa söi toisen palasen. Tätä rataa lautanen oli kohta tyhjä. "Hyvä, ylävitonen" Sanoin. Adessa löi ylävitosen. Miten tulenkaan pärjäämään kaksi ja puoli kuukautta ilman Adessaa?
Laitoin pillimehun pillin paikalleen ja annoin sen Adessalle. Hän rakastaa sitä Coca-Cola makua vai mikä se on. Mut se musta purkki, you know. "Me voitas varmaan lopetella jo tältä päivältä" Joel sanoi. "Joo" Tommi sanoi. "Me ei varmaan tulla huomenna, jos Adessa on kerta kipee" Aleksi kertoi. "Ei se mitää, pitäkää hyvää huolta tytöstä" Tommi sanoi kadotessaan jo eteiseen. Muutkin lähtivät studiomme ahtaaseen eteiseen. "Juu" Sanoin. Heippoja kuului vähän väliä, kunnes eteinen oli tyhjä ja me pääsimme lähtemään. Onneksi ei ole talvi niin ulkovaatteitakaan ei niinkään ole. Pääsemme siis aika nopeasti lähtemään. Katotaan mitä tästä illasta tulee.
_____________________
Toinen luku done. Mä yritän saada tän nyt hyvin alkuun niin katotaan miten useesti julkasen lukuja.
Sanoja: 856
YOU ARE READING
We Are Not Made For Each Others// Joel Hokka x Y/n
FanfictionTää kirja on jatko-osa mun entisille kirjoille (Jotka olen poistanut) IHANIN Joel Hokka x Yn ja LOVE IS COMPLICATED Joel Hokka x Yn. Niiden poistaminen tietty kaduttaa kauheesti... Tarina on omaa mielikuvitusta enkä halua satuttaa kenenkään tunteit...