14.

47 6 3
                                    

Tähän alkuun pahottelen että lukuja ei nyt oikeen oo tullut, mikä ei ihmetytä mua eikä varmaan teitäkään.. Onkohan ketään ees lukemassa näitä enään? :D Sain uuen koneen jossa on näppäimistö Unkariks ja en vieläkään meinaa löytää oikeita kirjaimia mistään mut kai tää tästä... En lupaile uusia lukuja mut kannattaa lukea loppu teksteihin asti sillä mul on hauskoja uutisia! Kestipä kauan löytää tuo huutomerkki.. lol.. AINIIN! Olli ja Aleksi on löytynyt sit, koska mul ei oo mitään muistikuvaa et mihin ne edes oli kadonnu.. Ja iät ei oo ehkä mitenkään oikein mut näin ne nyt tässä tilanteessa menee: Joel: 47, Yn: 45, Aava: 16, Aatos: 11, Aamos: 1 ja puol.

Päästän teijjät nyt lukee, byee!

-Timeskip vuosi-


-Aavan pov-

Istuin huoneessani ja katselin Pinterestiä koneeltani. Voikun haluaisin vaihtovuodelle.... Olenhan minä puhunut siitä äidin ja isän kanssa -jotka btw palas yhteen- ja heille se sopisi. Iskästä en itseasiassa olekkaan varma.. Tiedän että iskä rakastaa Amerikkaa, sillä kierteleehän hän siellä paljon bändin kanssa, mutta iskä ei uskalla päästää minua sinne yksin. Ehkä minun täytyy vakuuttaa iskälle että pärjään? Tottakai minä pärjään! Suljin koneeni ja lähdin alakertaan. Äiti oli tekemässä ruokaa. Aamos osaa jo kävellä tuen kanssa, joten hän työntää tuota sen kärryä ympäri taloa. (Tietäjät tietää mitä kärryjä meinaan).

Menin keittiöön ja nojasin saarekkeeseen turhautuneena. "Äiti" Sanoin. "No?" Äiti kysyi katsomattakaan minuun vaan jatkoi jauhelihan paistoa. "Voisinko mä lähtee vaihtovuodelle?" Kysyin. "Muuten kyllä, kun pärjäisit varmaan hyvin siellä, mutta mua ja isääs huolestuttaa vain sun turvallisuus.. Kun asiahan on että-" Äiti kertoi. "Turvallisuus ennen kaikkea, tiedetään" Jatkoin äidin lausetta. "Muttakun se on mun unelma" Sanoin heti perään. Äiti kääntyi katsomaan minua. "Juttele isäsi kanssa" Äiti sanoi. Huokaisin turhautuneena ja laahustin takasin kohti portaita, melkein törmäten Aamokseen, joka tuli hirveää vauhtia olkkarista niiden saamarin kärryjensä kanssa. "Helkutin Aamos" Sihisin itsekseni ja marssin ylös huoneeseeni.

Kaaduin sängylleni. Eikai muu auta kun odotella että iskä tulee töistä. Aatos on saanu uuden kaverin vitoselta, joka just muutti tänne Helsinkiin. Ne pelaa Aatoksen huoneessa pleikalla. Juliana on äidillään ja Seela hengaa poikkiksensa kanssa, jonka se tapas joskus keskustassa. Se oli ehkä huonoin rakkaus tarina kautta aikojen, mutta he sentään ovat onnellisia. Ja minun rakkaus elämä? Nah. Miika oli ja Miikaan se jäi. En ole löytänyt uutta, eikä Aatua lasketa poikaystäväks! Me ei edes seurusteltu ja se petti mua. No ei pettänyt mutta sehän suuteli sitä yhtä muijjaa siellä tanssiasissa johon se meni mun kanssa! Jos vain pääsisin Yhdysvaltoihin, ehkä löydän sieltä komean pojan joka ei ole A) Kusipää ja B) Jonka vanhempia MINUN isä ei tunne...

Thankgod isä on antanut anteeksi jo että seurustelin Tuomen kanssa, mutta en edelleenkään ymmärrä mitä ongelmaa heissä on? Miksi isäni vihaa heitä niin paljon? No, none of my business.

Entä sitten Eeli, Leo ja Adessa? He voivat hyvin uskoisin. Koulussahan minä en näe heitä enään sillä olenhan lukiossa ja he ysillä. Adessakin aloitti päiväkodin, vai olisiko ollut eskari? No ei mitään hajua.

Myöhemmin kun iskä oli tullut kotiin, menin suoraan hänen luokseen kertoman kuinka paljon haluan vaihtovuodelle yhdysvaltoihin. Tietty isä ekaksi sanoi sen olevan ehdoton ei, mutta sain ylipuhuttua hänet ja sain luvan! Jes! Huomenna koulussa pitää sopia asioita vain opettajan ja rehtorin kanssa ja voisin ehkä päästäkkin vaihtovuodelle.

(Btw, en tiiä mitään vaihtovuodesta niin kirjotan nyt vaan silleen miten kuvittelisin sen menevän, lol)

---------------------------------------

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 01 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

We Are Not Made For Each Others// Joel Hokka x Y/nWhere stories live. Discover now