🖤5🖤

318 23 16
                                    

Bang chan

Dziś była sobota, i zaprosiłem chłopaków do siebie,mieli być o 14,a jest grubo po 13 więc zaraz pewnie przyjdą.

Udałem się do pokoju felixa, by poinformować ha o przyjściu moich przyjaciół, lecz jak zawsze odpowiedziała mi głucha cisza.

Po kilku minutach usłyszałem dzwonek do drzwi, poszedłem szybko je otworzyć, a moim oczom ukazali się moi przyjaciele.

-Wchodźcie-Powiedziałem z uśmiechem, po czym wszyscy weszli do środka.

Siedząc w salonie i rozmawiając z chłopakami, usłyszałem z góry dźwięk gitary. Znałem na pamięć już piosenkę którą grał felix, była to piosenka"where is my mind" grał ją niemalże codziennie.

-Eh czekajcie chwilkę zaraz przyjdę-Powiwdzialem i udałem się w stronę pokoju felixa.

-Felix..odtwórz-Zapukałem w drzwi od pokoju młodszego.

Odziwo nie musiałem długo czekać, ponieważ po chwili drzwi się otworzyły.

-Co?-Spytal.

-Wiem że robisz pewnie to po złości ale czy mógłbyś nie grać teraz?-Spytalem uprzejmie, nie chciałem być nie miły dla niego.

-Um no ok a i przyjdą dziś beomgyu z ericem

-Okej a kiedy

-Już zaraz powinni być-Powiedział i po chwili usłyszałem dzwonek do drzwi.

Młodszy wyminął mnie i zszedł na dół, ja zaraz za nim wracając do swoich przyjaciół.

-Co ja z nim mam..-Powiedziałem pod nosem, a siedzący obok mnie jeongin przytulił mnie i szepnął „musisz z nim wreszcie poważnie porozmawiać a będzie tylko lepiej" po czym wrócił do wcześniejszej pozycji.

Po chwili znów wszyscy rozmawialiśmy i się śmialiśmy

Fvck.flx

@_er1c_  @Fvck

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@_er1c_  @Fvck.gyu

❤️1083

Komentarze:

_er1c_: Siema młody chciałbyś może zapalić malboraska?
|
Z tobą chętnie😘

Chujdupakurwacipa:Emo boys

Radiozeta:ten po lewej ma ładne buty

Fvck.gyu:Mua😘

I want to help youOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz