🖤23🖤

197 18 14
                                    

Fvck.flx

„The alcohol's served its tour

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

„The alcohol's served its tour.."

❤️277

Komentarze:

Hwang.h:Jaki śliczny😭🩷

K1cia:❤️

User9263:O co chodzi z opisem?
|
Hannie: o darmowe ruchanie
|
Jestem chętny.

Slotkakicia:Wszystko okej? Trochę dziwnie brzmi ten opis...
|
Twórca: To kawałek tekstu piosenki.

Hyunjin/Felix

Hyunjin:Felix wszystko okej? Opis z postu brzmi troche dziwnie..
„Alkohol zrobił swoje"
Coś się stało.?

Lix:Gyu Eric te sprawy..
Nie chcieli powiedzieć kto im nagadał
To coś czuję że jak z nimi przestałem wychodzić od ostatniego i wgl to uznali ze maja juzmnie hdzies XD
Wiec wiez alkohol zoebil sowke

Hyunjin:Płaczesz?
Przyjść do ciebie?

Lix:Jak mkzesz to orsze..

Hyunjin:To zaraz będę.

Po upływie piętnastu minut, Hyunjin zjawił się u Felixa w pokoju, zastał czarnowłosego w zapłakanym stanem, było widać, że zależało mu na dwójce jego byłych przyjaciół.
Usiadł na przeciwko Felixa, spojrzał na niego smutno, po czym rozłożył ramiona, młodszy bez żadnego zastanowienia się wtulił się w starszego, dalej szlochając, Hyunjin objął młodszego, lekko kołysząc nimi.

-Csiii lix będzie dobrze masz mnie chana i resztę naszych przyjaciół uwierz mi jeszcze sami przyjadą cię przeradzać i błagać o wybaczenie na kolanach-Powiedział Hyunjin.

-Dziękuję ci Hyun i przepraszam-Powiedział Felix.

-Nie masz za co dziękować a tym bardziej przepraszać niby za co miałbyś przepraszać?-Spytal Hyunjin.

-Za to że specjalnie przyszedłeś tu by tylko mnie pocieszyć i zabrałem ci czas-Odpowiedział młodszy.

-Nawet tak nie mów nie zabierasz mi żadnego czasu sam się spytałem czy przyjść więc nie ma co gadać i naprawdę przyszedłem tu z chęcią nie lubię gdy płaczesz gdy masz gorszy dzień czy gdy dzieje ci się krzywda naprawdę gdy dowiedziałem się co się stało ponad te trzy tygodnie temu przez tydzień nie mogłem się pozbierać nie wiedziałem czy jeszcze kiedykolwiek zobaczę twoją śliczną buźkę-Powiedział starszy.

-Jesteś kochany-Powiedział trochę ciszej Felix, wtulając się mocniej w Hyunjina.

-Chciałbyś moze cos porobić?-Spytal starszy.

I want to help youOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz