Beğenmenizi umarak yazdığım yeni bir bölümle daha sizi baş başa bırakıyorum. Satır arası yorumlarınızı atmayı unutmayın...🤗💗
***
Rodin esir tutulduğu zindan da ne yapacağını düşünürken zindanın kapısı açıldı. Başını yavaşça kaldırıp gelene baktı. Dan'ı görünce iğrenerek yüzünü çevirdi. Dan onun bu hereketine karşın sırıttı. Genç kıza yaklaşarak onu kaldırmak için kolunu tuttu. Rodin kolunu çekerek kendi başına ayağa kalktı.
"Bu kadar asi davranma. Reis Gart benim gibi değildir. Anında nefesini keser cesur prenses." Dedi Dan.
Mira Rodin karşısında pişkinlikle konuşan adama tek kelime bile etmeden zindanın kapısına yürüdü. Dan umursamazca ardından yürüyüp genç kızın önüne geçti.
"Dediklerimi yaparsan yaşarsın." Diyerek önde yürümeye başladı.
Rodin onun ardından gitmek istemese de diretmeyerek onu takip etti. Bu adamların kim olduğunu ve onlardan ne istediğini öğrenmeliydi.
Taht odasına varmalarına az kalmışken Xece'nin kahkahalarla güldüğünü gördü. Yanında hiç tanımadığı bir kadın vardı. Kıyafetlerinden onun bu vahşilerden biri olduğu kanaatine vardı.
Nefretle gülen Xece'ye baktı. Ama Xece her ne konuşuyorsa etrafındakilere dikkat etmiyordu. Rodin önünde yürüyen Dan'e baktı. Adam ona bakmadan yürüyordu. Rodin ellerinin bağlı olduğu zinciri atik bir hareketle Xece'nin boynuna geçirdi. Xece duvara çarparak yere düştü. Rodin Xece'nin boynuna geçirdiği zinciri sıkarak onu nefessiz bıraktı.
Dan gelen gürültüyle arkasına döndü. Xece yerde renk değiştirirken Rodin de boynuna geçirdiği zinciri sıkıyordu. Diğer kadında Rodin'i durdurmak için çekiştiriyordu.
Dan hemen olaya el atmak için onların yanına koştu. Ama nafile Xece'yi Rodin'in ellerinin arasından bir türlü çekip alamıyorlardı.
Taht odasından duydukları gürültüyle çıkan Bûbe ve Reis Gart gördükleri karşısında şaşkınlığa uğradılar. Bûbe koşarak yardıma gitti. Onun da pek bir faydası dokunmadı Xece'ye. Gart onlara doğru gidip Bûbe'yi ve Dan'ı kenara çekti. Bûbe ne yaptığına anlam veremeyen bakışlarla Gart'a baktı. Gart Xece'nin üzerine abanan Rodin'i zor da olsa çekip almayı başardı. Xece yerde kesik kesik nefesler almaya çalışarak öksürdü.
Bûbe hemen onu kucaklayıp yerden kaldırdı.
"Bunun hesabını vereceksin Rodin!" Dedi tehditkar bir tonla.
Rodin büyük bir hırsla Gart'in elinden kurtulmaya çalışarak,
"Asıl sen ve o kahpe yaptıklarınızın hesabını vereceksiniz!" dedi.Bir yandan da Gart'ı itmeye çalışarak. Gart Rodin'i güçlü kollarıyla daha da çok sıkıp kurtulmasına izin vermiyordu.
Rodin her çırpındığında genç adam onu daha da çok sarıyordu. Rodin bir müddet sonra yorulup durdu. Nefes nefese kalmıştı. Gart kollarını bir az gevşetti. Rodin güçlü kollardan bir hışımla çıkıp Gart'tan uzaklaştı.
Bûbe ve kadın Xece'yi alıp oradan uzaklaşmışlardı. Dan Rodin'e şaşkınlıkla bakmaya devam ediyordu. Eliyle bileğini ovarak,
"Sen neymişsin prenses? Sadece cesur değil güçlüymüşsün de."dedi.
Rodin öfkeyle Gart'a döndü.
"Sen kimsin de onu elimden alabileceğini sanıyorsun?"Gart genç kızın bileğinden tutarak kendine hızla çekti. Rodin daha ne olduğunu anlamadan adamın sert göğsüne çarptı.