YENi BİR DEVİR

78 10 7
                                    

         Yeni bölüm yeni macera... Keyifli okumalar savaşçı okurlarım... 🌺🌺

                         ***

       Rodin taht odasında tek başına duruyordu. Babasının tüm ihtişamıyla tahtında oturduğu günler gözünün önünde canlanmıştı. Kapı yavaşça açıldı. İçeri Awir girip genç Mira'yı selamladı.

Rodin arkasını döndü. Awir'i görünce burukça tebessüm etti.

"Olanları görüyor musun Awir? Kim derdi ki koskoca Şeddadi tahtı kala kala bana kalacak."

Awir genç Mira'ya hayranlıkla bakıyordu. Bütün hayatı boyunca Mira Rodin'den daha güzel kızlarla da karşılaşmıştı ama hiç biri onu Rodin kadar kendine çekemiyordu. Ve bunu hiç bir çaba harcamadan yapıyordu. Awir gurur dolu gözlerini genç kızdan ayırmadan konuştu.

"Bu taht sizden başka hiç kimseye yakışmadı Mira hazretleri."

Rodin bir anda ciddileşerek,
"Ama bunun hakkını vermem gerek Emiri Şerwan." dedi.

"Hakkını vereceğiniz den şüphem yok."

"Awir..." Dedi gözlerinin içine bakarak.

Awir'in kalbi bir anda hızlı hızlı atmaya başladı. Rodin samimi bir tonda,

"Bu koca sarayda senden başka güveneceğim kimse yok. Beni bu zor süreçte ne olur yalnız bırakma. Sen sırtımı dayayabileceğim bana en yakın tek dostumsun."

Awir de gözlerini kaybolduğu o gözlerden ayırmadan,
"Ne olursa olsun sırtım size kalkandır Mira hazretleri." dedi.

Mira Rodin gözlerini zorda olsa Awir'den alıp başını çevirdi.
"Önümüzde çok zorlu bir yol var  Emiri Şerwan. Bunun için durmadan çalışmalıyız."

Awir de aynı ciddiyete büründü.
"Haklısınız, hiç vakit kaybetmeden Berde'yi geri almak için bir şeyler yapmalıyız."

"Sen çıkabilirsin Emiri Şerwan."

Awir eğilerek saygı gösterip odadan ayrıldı.

Rodin elini kalbinin üzerine koyarak fısıldadı.
"Dur kalbim. Senin içinde sadece intikam hissi olmalı. Awir'in aşkı sana artık çok uzak."

      Gecenin bir vakti Rodin bütün dostlarını odasına gizlice toplatmıştı. Her kes merakla birbirine bakıp ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Rodin oturduğu minderden bir az öne eğilerek meraklı dostlarına baktı.

"Benim sizi buraya çağırma sebebimi biliyor musunuz?"

Hasan hemen atlayarak,
"Vallah bizde merakla anlatmanızı bekliyoruz." dedi.

Herkesin kızgın ve kınayan bakışlarına maruz kalınca susup yerine sindi.

Şîne,
"Onun kusuruna bakmayın Mira'm. Aklı yok ya ne dediğini bilmiyor işte." dedi küçümseyerek.

Hasan öfke dolu bakışlarını Şîne'ye diksede genç kız umursamadan önüne bakıyordu.

Rodin boğazını temizleyerek devam etti.
"Sizlere birer vazife vereceğim." Diyerek eliyle Zerga'yı işaret etti. " Zerga sen Berde'ye bir tüccar olarak gireceksin."

Zerga başını sallayarak kabul etti. Rodin,
"Bozo ve Awir de orduya Şerwan toplayacak. Eli kılıç tutan her kesi kabul edin. Eğitim için önümüzde uzun bir süre olacak. Hasan ve Hüseyin de ordu için erzak, binecek hayvan ve silah temin edecekler." dedi ve son olarak kendileri için vereceği kararı dört gözle bekleyen kızlara döndü.

"Şîne ve Rînde de savaşmak isteyen kızları toplayıp eğitecek."

Rînde gururla,
"Bizim kızlarımız korkusuzdur. Savaş olacağını duyunca kendileri geleceklerdir." dedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ŞEDDADİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin