Felix POV |
Nu satt jag hemma hos Omar med två idioter framför mig. Omar och oscar, djävulens barn.
-Så, förklara. Va fan gjorde du hos Ogge! Sa Omar och satte armarna i kors.
-Ni kanske inte visste dethär, men jag har inget hem? Sa jag och lutade mig bakåt.
-Men fan dig mannen. Du kan ju bo hos mig! Sa Oscar och vi gjorde handslag.
-Om jag skulle få det så.. ? Sa jag och flinade.
Oscar nickade och vi gick ut från Omars hus.
***
Hemma hos Oscar|
-Eh.. Du Felix? Sa Oscar och blundade hårt.
-Ja?
-Jag, uhm.. Jag tycker att vi är oshyssta mot Ogge... Sa Oscar och kliade sig i nacken.
-Mm.. Varför tror du att jag backar undan hela tiden? Sa jag och sträcke på mig.
-Vi får nog prata med Omar om detta.. Oscar ställde sig upp och sprang in till köket.
Vafan skulle han göra där? Jag antar att detta är slutet på min och Ogges relation tillsammans...
Jag plockade upp min mobil och messade Ogge.
JAG
''Hej.. Asså jag älskar dig och Oscar sa att tyckte att vi var för hårda mot dig.. Snälla förlåt mig!''
Ogge
''Mm.. Jag ligger på sjukhus just nu och ska snart rönkas. Hälsa Omar och Oscar att dom är miffon. Åh juste! Glöm inte att säga det till Felix också!''
JAG
''Ogge! Snälla... Jag älskar dig, och du älskar mig? Ellerhur?''
Ogge
''Hejdå Felix.''
Jag förstår fortfarande inte hur Ogge skulle kunna säga något sånt?
Jag stoppar mobilen i fickan och lägger mig ner i soffan.
Hej alla läsare! Det är såhär.. Min katt fick kattungar, tyvärr så dog en av dom. Han blev 3 veckor gammal och jag älskade han så himla mycket. Jag har därför varit väldigt ledsen och har inte haft lust/tid att skriva något. Men jag försöka skriva lite oftare. ~B
YOU ARE READING
Secret In Love| Fogge
FanfictionJag älskar Felix. Han är min Felix. Men han kan vara för rädd ibland.. Och när han är rädd skadar han alltid mig...