Kapitel 16 ~A

110 6 1
                                    

Ogges Perspektiv|

"Gör som jag säger så skadas han inte", muttrar Axel och trycker upp mig så fort han stänger ytterdörren. Jag nickar och han attackerar min hals med blöta kyssar. Jag sväljer hårt.
"Jag är oskuld.." viskar jag och Axel kollar på mig.
"Då får jag äran", säger han innan han kysser mina läppar. Jag kysser honom svagt tillbaka. "Hoppa." Jag lyder honom och hoppar innan jag virar mina ben runt han överkropp. Han bär mig bort till ett sovrum och han kastar mig sedan ner på sängen.
"Nus ja vi ha kul", mumlar han och drar av sig sin tröja.

Jag vaknar senare. Naken, i någon annans sovrum. Ett par armar håller om mig. Och jag vet att det inte är Felix. Jag torkar snabbt bort tårarna och kollar på Axel. Han sover bredvid mig och hans grepp är hårt. Det är ingen idé att kämpa. Jag lägger mig ner igen. Jag mår hemskt dåligt över vad som hände. Över vad jag har gjort mot Felix, men jag gjorde det på sätt och vis för honom. Han får inte skadas.

Jag kollar bara upp i talet dör jag ligger i min säng. Så fort jag kom hem så gick jag in på mitt rum. Jag vill gråta men ögonen förblir torra. Jag vrider mig oroligt i sängen inan. Jag ångrar att jag inte svarade på hans sms. Det är lite försent nu. Sen slår en tanka mig och jag plockar fram min mobil. Klickar fram Felix nummer. Jag tvekar en stund innan jag ringer honom.
"Ogge?" Felix rösta lugnar mig och jag tar ett djupt andetag.
"Jag älskar dig så mycket Felix", säger jag och ler. "Och glöm aldrig det." Sen lägger jag på. Äntligen kommer tårarna och jag skriker ut mina känslor i min kudde.
Ingen skulle höra mig eftersom mamma är på jobbet och grannarna bryr sig inte.

Jag klickar fram smset från igår.
Axel
Det var skönt idag. ;)

Jag mår illa av tanken att jag förlorande min oskuld.
Jag har inte sett Felix på skolan och jag är orolig. Det fick inte skada honom. De lovade. En hand läggs på min axel och jag vänder mig om.
"Hej", säger Felix. Jag vänder mig om.
"Hej", svarar jag och ler.
"Efter skolan då?" Jag nickar.
"Efter skolan", säger jag snabbt. Felix ler innan han går.

Han väntar borta vid skolgården senare. Felix. Han vinkar och när jag kommer fram så drar han in mig i hans famn.
"Jag var så orolig", mumlar han. Jag bara står där, och hållet om honom.
"Inget hände igår, jag lovar", mumlar jag. Felix suckar.
"Säkert?" mumlar han. Jag nickar. Han släpper taget om mig innan han kysser mig. Jag kysser honom tillbaka och han trycker mig mot skolans vägg.
"Hångla någon annanstans, bögar!!" ropar någon. Omar kommer gåendes. Snabbt släpper jag taget om Felix.
"Gud Ogge.. Man vill ju bara spy", mumlar Omar. "Kolla på dig!" Jag känner tårarna trycka.
"Sluta Omar!" fräser Felix. Omar skrattar bara. Han drar iväg mig. Felix blänger på Omar.
"Sluta!" säger han.
"Felix älskar dig inte", viskar Omar i mitt öra. "Han hatar dig så mycket. Fråga honom vart han var igår." Han släpper mig och jag bara står kvar.
"Vad sa du till honom?" fräser Felix och springer fram.
"Sanningen", sa Omar innan han gick iväg.
"Ogge. Vad sa han?" säger Felix och kollar orolig på mig.
"Det jag inte hoppas är sanningen", mumlade jag och gick.
-
Då var kapitlet klart! Hahah.
Men kommentera gärna vad ni tyckte <333 ~A

Secret In Love| FoggeTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon