Moje krštenje

14 1 3
                                    

Nikolina....

Danas je moje krštenje moj spas i beg od svega, dok sam ja obukla svoju crvenu haljinu gleda u nebo maleni park koji bio poput nekog lepog mozaik od jesnog lišića dok ja razmišljam o ljudima koje volim, koje ostavljam ovde u Beogradu ali ču se jednog dana vrati u Beograd kao odrasla žena iz mojih tih mislim trgao moj Boki i rekao da je sve spremno samo čvrsto zagrlila kroz suze rekla hvala ti za sve moj drugi deko, i volim te.

Crkva Sv. Nikola

Ušla sam u crkvu uz smeh pored moje strine mame je bio moj kum Petar, dok je trajala ceremonija mog krštenja osečala sam nju moju mamu, bio je to tako nestvaran osećaja posle mog krštenja u dvorište crkve je ušao moj tata i rekao moj starini mami da je kurva da neće odvesti njegove dete.

Međutim moj hrabri Boki predao moj strini mama i rekao ideti odmah i srečno uplašeno sam tiho rekla hvala ljubi mi moju Janu i Lenu, dok samo se vozili prema aedromu, rekla sam stanite ne mogu da ostavim svoju sestricu Marina ne mogu hoču nazad tako da sam ja vratila sa svojim Zinom nazad za Beograd.

2 godine ranije

Nikolin flešbek 🔞 🔞 🔞

Dokle misliš Gorane da  drziš u kući ono derište stalno je bahata i neče da mi pomaže oko Nikolete, čak je prema tvojoj majci dok sam ja plakala u sobi u istu je ušao onaj ljigavi Pavle i nožem rasekao moju haljinu počeo da me ljubi po telu tamo dole pokušala sam da vrištim tata, odjednom sam dobila snagu i staru ljigu udarila nožem u nogu i počela da bežim iz koče.

Cvele...

U gledam sa mojim Bokijem malog zvrka kako trči prema nama stize svoju haljinicu na ruci i stomaku je bilo par masnica, odjednom se ruši na zemlju govori ubila sam ga on je pokušao da me uzme na silu tata se svađa sa svojom novom suprugom ona i baba me tuku, očito nije svesna da bunca u tom je naišao Zine rekao sam da je vodi prvo pedijataru pa kod sebe a da ču ja onoj četvorci jebati pleme jer muče to jadno dete ako treba ja ču je uzeti sebi brinuti o njoj kao svojoj kćeri ona od danas više nije u Beogradu več kod mene, ako onoj mojoj ne bude bilo šta jasno reči ču da je to moje dete moja krv.

Goran

Nikolina stvarno pretela čak pukušala ubiti oca moje žene, ma imam da je dobro naućim pameti odjednom neko ulazi u kuću i davi moju suprugu i majku govori da će im jebati kurvu majku, izlazim u hodnik i vidim Cveleta koji ih davi i Pavića i Arsiča kako mom imenjaku govore pustih Cvele nisu vredne tvoje slobode ajmo odavde jer nas treba naš maleni zvrk ajde sinovac poslušaj me zbog tog našeg malenog zvrka, dok sam ja stajao poput kipa dok me taj isti Cvele nije bacio na pod a zatim rekao da mu dam saglasnost da vodi moje dete samo rekao vodi to male derište iz moje kuće.

Zine...

Uz dogovor sa svojom Zlatom sam malenog svog zvrka doveo kod nas kući nije prošlo ni mesec dana krenule su priče kako ja imam van bračno dete ali je moja Zlata svima začepila usta, rekla im da ima za koga da živi jer ima super unuku a Marta nam je puno pomogla oko našeg zvrka.

Ono što me je bolilo je to što jedan učen čovek ne vidi kakvu je ženu ozeni, i da ne vedi kako mu muči dete zar ih još ima sličnih onom mom skotu od oca, stalno mi šalje novac koji ja uplaćujem na njen račun a najviše volim kada mi kaze tata jer je ta reč tako lepa i moćna bar za mene, nadam se da će me moja devojka podrzati u tome da usvojimo malog našeg zvrka čak je njen sin stalno oko malog zvrka koji trenutno u vezi sa malim od Dragutina iako se vidi iz aviona da joj sviđa sin od moje devojke kao što se moj zvrk, sviđa tom malom koji kaze da ne moze biti sa sestrom u tom trenutku sam hteo onog Cerovinu da bijem dok nedođe do pameti u glavu ali ne vredi budalu biti kada je sav u tom svom poslu i karijeri nimalo mi neče biti zao kada ga njegovo dete bude gazilo kao zohara.

Marina...

Nikolina ajde sa nama po Janu, tu su nam Jelena, Maja, Sara, Violeta tu su tvoje dve simpatije, i onaj slatkiš od Igora, čujem dere se moja blesa eto me idem dok samo uzme čebe idemo gore na brodo sa Janom da oseti čari rose, i cveća pomslim u sebi koji ona zvrk manje od 15 minuta mi smo bili na tom brdu a Jana se radovala tom našem izletu, kada je u onaj Miroslav hteo poljubi našu sestricu Jana mu je lupila šamar dok se Branislav u tom trenutku smijao jer je Jana udarila šamar onom Miroslavu koji se ni meni ne sviđa baš jer nam krade našeg zvrka, dok Savićevič zahvaljujući mahali misli da mu je sestra dokle god je tako nije opasan po nas da nam ukrade zvrka, dok su ostali za nas velika opasnost.

Branislav..

Ova mi se Jana baš sviđa ovako mala a već zna da obrani moj ljubav , baš je dobar šamar udarila onom Miroslavu ostali otišli da trče ja sam ostao sa dva mala zvrka, Jana se mazila kod moje ljubavi a ja sam vešto iskoristio priliku da joj ukradem jedan poljubac.

Šta mislite ko je video poljubac?

Goran opet ispao loš prema kćerki...

Marina je ljubomorna Miroslava a Jana brani svoju sestricu...

Snovi jedne devojčice Where stories live. Discover now