Nikolina...
Konačno sam pronašla svoj mir, srećana sam jer sam zahvaljujući Danijelu koji bio samnom od mog prvog koraka, do prve reči bio uz mene a sada sam opet jako srećna kao kada sam imala tri godine opet osećam onu pravu očinsku ljubav, zašto moj tata ne može biti poput Danijela prema meni koji mi pomaze oko zadatka u školi čak me vodi i šetnje i volime poput svoje dece, ali mi jako hvale Jana, Marina a najviše Zine koji uvek bio tu uz mene ono što me brine da li je preživeo rat gde je moj Boki, Mica, Lena, Miloš da li je Jana konačno dobila svog batu kojeg toliko želela, da li je moja Marina dalje sa svojima ili je u nekom domu.
21:30
Čula sam buku dnevnoj sobi i glas mog oca kako govori moj mami da je kurva i da nije imala pravo da me odvede u drugi grad, uplakano sam izašla iz sobe i rekla da je dosadan i da ja ne idem sa njim i nigde jer ga mrzim svim srce i da je Danijel moj tata, nakon što sam rekla udario mi je tako snažan šamar da sam pala na pod i udarila od ivicu stola i raskrivarila čelo, u tom trenutku sam ga još više mrzila da sam na tečnom engleskom jeziku rekla da ako ne izađe iz kuće da ču da počne da vrštim silovanje.
Ceca...
Ne mogu da verujem koji skot kako je mogao da udari svoje dete, podigla sam je sa poda očistila joj ranu na ćelu a zatim pozvala i policiju i centar za socijalni rad jer nisam mogla da dopustim da je muči, iako nisam rodila ona je moje dete po mleku.
2 dana kasnije
Morala sam da je predam Goranu jer mi je pretio da če mi oduzeti Nevena, znala sam da ne moze jer sam ga rodila sa Danijelom u braku ali to je gad kakvog nema.
U mojim mislima su bile njene suze reči dok se na aerodromu pozdravlja sa Danijelom i samnom i sa decom kada je rekla da če zauvek pameti kako izgleda ljubav majke i oca, a zatim Nikoliji da je uvek može potraziti da če joj pomoći poput prave sestre, danas listala novine našla članak kako vojni ministar sa svojom porodicom bio na prvoj plesnoj priredbi sa svojom prekrasnom zenom sa njihovo troje dece, kada sam bolje zagledala u moju malu Nikolinu videla sam da ima jako puno sličnosti sa mojim tatom ali kako je to moguće, zbog toga sam odlučila da se vratim u Sarajevo u porodilište i da pitam od čega je umrla moja beba ako je u opšte umrla.
Godinu dana ranije
Nikolina je u opasnosti od strane najgoreg krimosa u Beogradu i to ni manje ni više već od Z. R, umesto da je zašti njen otac ministar jer to moze on je umesto toga u pomoć pozvao Paviće kao i Arsiče očito je da je previše slab da zaštiti svoju krv.
Ono što je Nikolinu posebno radovalo jeste što će vreme da provodi sa Zinom, iako se Janin brat koji četri godine mlađi od njene Jane jako radavo Nikolini, međutim tog malog zvrka nije baš intresovao tek rođeni Darko koji se svim silama trudio da dobije njenu pažnju, dok je njena paznja bila samo na Zini kojem se divila iz srca.
Godinu dana kasnije
Nikolina je dalje nastavila da se druzi sa Marinom koju gledala kao sestru, dok su igrale sa Janom i Darkom Lena je upitala dve tinđerke da li imaju simpatije, u tom trenutku je Nikolina dobila crvenu boju u obrazima jer znala vrlo dobro ko joj se sviđa a isto tako da je baš velika razlika skorom 20 godina, međutim Marina je rekla njihovoj Leni da se Nikolini sviđa Zine, u tom trenutku Nikolina uspetila glavu jer upravo na videlo izašla njena najveća tajna.
Zina..
Nakon što sam pokupio Nikolinu od Pavića primetio sam u autu da je tiha, dok je pevušila neku pesmu da sam na trenutak našalio sa njom pitao u koga se to zaljubila samo tiho rekla nije vazno jer ta ljubav nemoguća a zatim pogledao preko oka jer očito je da se zaljubila u nekog koje stariji od nje, samo sam rekao da je taj dripac ne zaslužuje, do stana je bila neka čudna tišina po ulasku u stan taj mali zvrk me je uhvatio nespremnog i poljubila me na blic i to ne kao oca ili brata, već kao dečka pre nego što sam se snašao pobegla je u sobu.
19 dana kasnije
Doveo sam malog Sretena da po noći bude sa njom a ja ču po danu, jer se očito mali zvrk zaljubio u mene ili je pomešala osećanja iako je posle tog poljupca rekla izvini slučajno se desilo, ali sam je poznavo kako diše jer sam sa njom od njene šeste godine, dok sam čekao ispred škole mali Savićevič je krenuo da je poljubi isto onako kao ona mene pre 19 dana međutim umesto da se desio poljubac koji je bio na neki način poljubac ljubavi ona je pobesnila i rekla mu da je glupi idiot da će je sutra dobro ali dobro je zapamtiti jer ju pokušao poljubiti i da ona ima svoju ljubav, ušla je auto rekla samo nemoj ništa pitati.
Sutradan..
Kada sam ispratio do škole video sam kada je uzela onu letvu iz tašne, počela da ga ganja po školskom dvorištu dok sam krišom snimio moj devojci kako će joj sada buduća snajka prebiti sina toliko ga je snazno udarila po desnoj strani glave, ali ju ipak Savićevič poljubio tada se njena mala ruka našla na njegovom obrazu, i samo ljutito ušla u školu jer joj očito prijao poljubac ali je to tvrdoglavo da prizna da je on što oseća prema meni samo varka i da je mali Savićevič njena prva ljubav.
4 meseca kasnije
Krenula samnom i sa mojom sestrom u Zvornik, zvrk je dolovao srećno ali na neki način tuzna zbog nečega nisam pitao zbog čega, ali je negde sam podsvesno znao zbog čega je tuzna njegov zvrk jer joj hvali ljubav oca očito je da ču morati pričati ozbiljno sa Goranom o toj njegovoj podeli deci jer če dođi dan kada će ovaj zvrk zgaziti kao buba švabu ili če ga jednog dana mrziti kao i ja što mrzim svog oca, ali kako da doperm do Gorana.
Šta mislite o Nikolinoj zaljubljenosti?
Ko će još da upozna čari letve?
Hoče li Zine uspeti da dopre do Gorana?
YOU ARE READING
Snovi jedne devojčice
RomanceBeograd 1992 malena devojčica Nikolina je sa ocem Goranom došla u veliki grad, gde je još uvek bio mir i nije bilo rata, u tom velikom gradu mala Nikolina je upoznala svoju teta Lenu i čika Miloša a pored njih jednu malu devojčicu Marinu Zelenski...