Verinčko putvanje

14 1 6
                                    

Nikolina...

Lezim na lezaljci i uzivam u Acapulku, a najviše uzivam u pogledu na mog voljenog koji izgleda lepše i od Ivana Bosiljičića za kojim uzdišu klinke nakon serije Ranjeni orao, međutim moj orao mog lepši snažniji od njega ništa ga ne može slomiti jer jak za nas oboje dok ja gutam svog verinika, mene guta lik koji u meni izaziva jezu i strah.

Nn..

"Hola jovencita, soy agente de moda, estaba trabajando como modelo de fozo"!?

"No, gracias, no estoy interesado en ese trabajo, así que te pido amablemente que te vayas"!

Branislav...

Vidim da moja varnica pokušava na fin način objasni liku, da joj smeta ali očito ne razume lik na lep način izađem iz bazena i priđem liku iza leđa i obrim ga na zemljemu, a zatim svoju preplašenu vernicu zagrlim i povedem prema bazenu a pre tog je poljubim i kažem sve je uredu malena ja sam tu , nema razlog za strah.

15 : 56

Beograd...

Pozvem njenog pametnog oca a mog budućeg punca i bez imalo kulture kazem da ču mu ubiti majku, ženu ako još jednom pošalju svoje ljude na moju vernicu za ovih 4 meseca koliko smo na putu, inače će biti mrtvih.

Nakog razgovora sam odmah promenio hotel i pozvao očeve ljudi da nas čuvaju, od ovog trenutka je ona briga Savićeviča a ne Cerovina, od sada se mi brinemo za njenu sigurnost a pre toga sam toj njenoj pametnoj babi poslao par fotografija od male Nikoleta i rekao da će je moji ljudi ubiti ako još nešto pokuša.

Oko osam sati sam svoju varenicu izveo u šetnju po gradu, i pričao sve ono što sam znao o ovom gradu kada smo zastali pokraj beby butika rekla je da zeli da pokušamo ponovo dete posle pet godina, ali nakon što obavi preglede u Beogradu.

4 meseca ranije ..

Beograd...

Onaj Miroslav nekoliko puta pokušao kontaktirati za vreme našeg putovanja, sve dok mu nije kratko i jasno rekla da je verena i da voli svog verinika da je on bio uvek zamena za mene u međuvremenu je krenula da radi analize kod ginekologa gde je doktor Plavšič rekao da ima upalu jajnika, kao manju pregradu da treba operacija hitno, kao i lečenje upale jajnika, međutim tog pametnog doktora Zorana Plavšiča sam uhvatio kako razgovora sa onom njenom babom koja mu nudi 40. 000 da učini sve tokom operacije da ne može imati dece, ali zato sve snimio i otišao na vrata njenog oca pustio celi snimak, međutim sve je to čuo čika Dušan koji doživeo moždani infarkt, ali u onom trenutku moja vernica je bitna nekon njenog oca otišao sam u policiju i prijavio taj pakleni par.

Goran

Po prvi put osećam sram jer mi je upravo momak od 24 godine pokazao kako treba da se bori za voljenu ženu upravo mi je pokazao koliko je imao hrabrosti da se meni kao ocu usprostavi, i sami tim je pokazao šta sam trebao pre 24 godine da uradim a to je da uzme voljenu za ruku kažem ne svoj majci, kada je došla policija predao sam majku i onu rospiju od Sandre rekao dosta više i da idem svoj porodici i onoj koju volim celi život, a da ču za decu da brinem kao otac.

Šta mislite hoće li ga Ceca hteti nazad?

Goran je izgleda ugrozio jednu od kćerki koju ima sa Cecom...

Branislav upravo Goranu sa svojih 24 godine očitao lekiciju iz ljubavi....

Snovi jedne devojčice Where stories live. Discover now