Nikolina...
Gledam prestrašeno u niz prelepih zgrada, u moj maloj trogodišnjoj glavci su dalje krci moje bake Vesne, a i ovaj striček me jako plaši jer je nemoguće da je on moj tata kada se moj tata zove Danijel a mama Ivana a i ona Sandra me plaši malo dalje od moje zgrade ugledam jednu tetu prelepe smeđe kose i smeđih očiju koja mi deluje kao dobara osoba zato ispustim ruku onom strašno čiku pobegnem do te tete i uplakano kažem joj da mi pomogne jer me je onaj strićek oteo, da mi je rekao da mi je tata ali da je to nemoguće jer moj tata otišao u rat, međutim ubrzo me je zbog moje namrgođene face sahvatila ozbiljno i povela sa sobom kući dok sam ja sada smeškala jer sam pobegla.
Lena...
Ova devojčica me podseča na onu malu devojčicu iz Herceg novog, koliko se sećam i onda ju majka matletirala čak joj udarila šamar zbog korofni, zato se odlučim da pitam ovu malu curicu kako se zove da joj mogu pomoći ili da pozvem policiju jer joj leva noga u zavoj ko zna šta joj se desilo.
"Zdravo malena kako se zoveš ja sam Lena a ti"?
"Nikolina Cerovina".
"Gde su ti roditelji malena"?
"Tata je u ratu, a za mamu ne znam gde je jer me je ostavila"!
Dok je Lena pokušavala da od ove male tvrdoglave curice sazna gde su joj roditelji, njen tata i njegova devojka Sandra su trazili malu Nikolinu po parkovima ona je u ovom trenutku spavala u krilu Leninog tate Slobodana i smeškala se u snu, a pomalo mrštila jer ju nogica bolila jako puno.
Goran i Sandra...
Dok su tražili malu Nikolinu koja je pobegla u susretim je išala Lena koja im je upravo rekla da je Nikolina kod nje i da spava, i da će je ona kada se malena probudi dovesti kući, ali ipak bi je zadržila kod sobe dok Goran ne donese dokaz da je mala njegava, a i ona Sandra joj se nije baš nešto svidela jer joj delovala da nije baš puno srećna jer je ta curuca ovde.
Jutro
Malena Nikolina je to jutro uzivala u igri sa Leninm ocem i njegovim prijateljem Radom, čak je trazila da joj pevaju srno moja malena a u međuvremenu Lena dovela svoju prijateljicu Cecu koja je psiholog da malo priča sa tom malom tvrdoglavom curicom, zato vreme je njen tata Goran uspio da dođe do dokaza da je Nikolina njegova, jer je znao koliko je žena njegovog prijatelja Miloša tvrdoglava i da ne bi pustila njegovu curicu iz svog stana bez dokaza da je on otac tog malog zvrka.
Brzinski upao u stan od Miloša i Lene i bacio na sto rodni list, a onda je krenuo da svoju kčerku uzme od Cece, a onda je njegova mala tvrdoglava devojčica iz Cecinog nauručja pobegla u sigurni zagrljaj svog čika Miloša, isplazila se svom tati pokazala mu šipak jer ga je namudrila opet, ovaj put su uspeli da ubede tu malu curicu da će moći uvek da dođe kod njih ali da sada mora da ide sa tatom kući.
10 dana kasnije
Mala Nikolina je uspešno izašla iz kuče i sakrila iza mala piljarnice voća i sa strpljenjem vrebala kada če doći Lena i Miloš sa malom Marinom, da se igraju dok se oni bave poslom ali su zato glavna meta tim malim curicama bili Luka Raco, Miroslav Cinco, Vuk i Igor Vučinić, Branislav Savičevič sa Mirnom, Nikolinom su bile Sara, Zorana, Renata Violeta kojoj se sviđao Igor koji stalno bio tu sa bratom.
Nikolina već prvi dan napravila pometnju...
Šta mislite jeli ovim begom opet izazvala pometnju ili ne?
KAMU SEDANG MEMBACA
Snovi jedne devojčice
RomansaBeograd 1992 malena devojčica Nikolina je sa ocem Goranom došla u veliki grad, gde je još uvek bio mir i nije bilo rata, u tom velikom gradu mala Nikolina je upoznala svoju teta Lenu i čika Miloša a pored njih jednu malu devojčicu Marinu Zelenski...