Nikolina....
Ovo je prvi Vaskrs u stanu sa mojim dečkom zbog toga zelim da ispodadne sve kako treba i da bude, savrešeno pošto sam bila u nekom svom elemenatu pustila sam muzku i krenula da bojim jaja međutim mene je neki loš predosećaj lomio kada sam uzela prvo crveno jaja u ruku da obrišem samo mi je skliznuo iz ruke i razbio se komadiče našta sam ja počela da nekontrolisano da plačem i vrištim, jer sam znala da je to loš znak ako pukne jaje koje namjeneno kao čuvar kuća čitave godine do sledećeg Vaskrsa, a zatim sam setila priče od mamine tetke Drage da nevalja da u rukama devojke pukne jaje ili umire otac ili verenik zbog toga sam odlučila da pozovem oca, pa mog Bokija.
Goran...
Upravnik zatvora mi je rekao da me zove kćerka i da je uplakana zbog nečega kada sam javio na telefon pitala me da li sam dobro?
"Da te zanima došla bi u posetu, lepo je meni moja mama govorila hrani zmiju da te ujede kao psa".
"Ja sam luda što te opšte zovem da ti čujem glas i da ti kažem da te volim tata, ali to nije više vazno, jer sam ja zmija koja te truje"!
Kada sam hteo da joj kažem da mi ponovo kaze ono što od nje čekam skoro od njene 3 godine, samo mi je spustila slušalicu a ja sam ovaj put bio besan na sebe jer sam uspio opet da izgubim te dve najlepše reči volim te tata.
Nešto malo kasnije..
Nikolina je panično zvala svog Bokija ali se niko nije javljao na telefon, samo sam pogledala u nebo tiho rekla Zina gde god da si sada čuvaj mi mog Bokija i onog mog ludog tatu, a usput ako ste ti Marina i moja mama zajedno reci im da ih volim.
Branislav..
Pošto sam bio sa ocem u gradu obavljao neke poslove a usput sam kupio prsten za svoju devojku, jer je uskoro planiram zaprositi a mali Kiki će mi pomoći oko svega kada sam vratio kući našao sam uplakanu kako slaze jaje i plače uz pesmu zemlja ljubavi pre mozda ludio od ljubomore, ali sada ne samo sam je prišao i rekao joj ti si moja zemlja ljubavi i volim te više od svega malena.
"Volim i ja tebe puno jer si ti moj dar od Zine".
"A ti meni od njega ljubavi a sada mi reci zbog čega si plakala malena, da li ti moja luda baba nešto rekla loše"?
"Ne nije mi ništa rekla loša samo su me stigla sećanja na mog Zinu, na Marinu , kao i na moju mamu"!
Nataša...
Ma čuj ti male kurve kao da smo svi mi glupi pa ne znamo da je guzvala postelju sa Zianičem, majku joj kurvu jebem ko zna kome je pre par sati rekla volim te, ali kada je ta mala skočila sa stolice krenula besno da me bije letvom i još beseni je da me pita sa kim je to guzvala postelju kada sam rekla sa Zinom, tada je izvukla pištolj i stavila mi usta rekla mi da kada spomenem Zinu da se prvo pomlim i da je spavala sa Zinom bar bi spavala sa prvom ljubavi, a tvoja ta poštena Borka je spavala sa pola Beograda jer kurva.
Slobodan..
Po prvi put vidim zvrka besnog i spremnog da ubije pitam Marte koji vrag je zvrku, samo je rekla da je očito moja majka dirnula u Zinu, samo progunđao u fazonu jebao te Zine ali sam dalje gledao ljutitog zvrka koji krenuo sada prema meni sa letvom i počela da me ganja po dovrištu i govori ponovo šta si rekao očito sam upao pećlicin roj koji će da naplati medi jer je dirao med, međutim u toj blesavoj igri su pridružili moj sin, moja voljena, naše devojčice bez obzira na način na koji su rođeni jer su one moje devojčice iz srca.
Nakon nekog vremena zvrk ponovo nekog zvao i gunđao dok je Borka onu moju vešticu od majke odvela u hitnu pomoć, ali nije smela da kaze koju pretukao ali to je manje važno jer mi je sad zvrk u fokusu očito ju nešto muči ali šta, a onda je samo progunđalo kvragu desi Leno zašto se nejavljaš na taj telefon zašto ti sluzi, toliko bila besna da sam sinu rekao vodi je Zlati očito joj hvali Zina jer je vreme prazinka.
Pola sata kasnije
Zlata....
Evo meni mog zvrka sa onom Martinom delijom i sa curicama, dočekala sam je sa Gagom i njenom porodicom ispred plastenika čim je zvrk izašo iz auta odmah mi je uletila zagrljaj i krenula da me ljubi, samo sam u sebi rekla da je ona moja barba stvorila pravog zvrka a onda me je pitala gde su Pavići samo sam rekla možda su na Jablaniku javiće se sigurno do trećeg maja, a sada dođite ti cure da vam dam nešto što vam je Zina kupio ali pod uslovom da obeća te da nikada neće te skiniti te narukvice sa ruke sve tri smo rekle obećavamo.
Po odlasku od Zlate smo svratile na groblje Zini ali ovaj put sa Branislavom kada sam prišla spomeniku tiho sam zaplakala, i rekla volim te Zine najviše na svetu jer si najbolji tata na svetu tako bih volela da si živ ali to je nemoguće ali obećavam da ču te osveti i glavu ubice doneti našoj Zlati, a do tada pazi na moju bebu na moju mamu, i čuvaj mi mog Bokija jer on sve što imam a onda sam začula pesmu zemlja ljubavi kao i kroz šum vetra volim te zvrk moj maleni, volite tvoj Zine ali ovo nije glas Zine već od druge osobe ali je se ne plašim, samo okrenula svom voljenom i njegovim malim sestricama i otišla kući ali mnogo mirnije nego pre.Samo napred, lutko lepa
čekaju te putovanja
ja sam tvoja avantura
a ti moja tiha patnja.Samo napred, lutko lepa
ljubav je u drugom planu
nađi svoju zemlju čuda
dok ja nađem obećanu zemlju ljubavi.Ti, baš si duha nemirnog
takvu stvorio te Bog
s tobom nevolje predosećam
a ja, nije da odustajem
nego sebe poznajem
veruj, već sam grešan
čim te pogledam....Šta mislite o Goranovom ponašanju...
Nikolina je uznemirena..
Nataša je dobila batine jer je dirala Zinu...
YOU ARE READING
Snovi jedne devojčice
RomanceBeograd 1992 malena devojčica Nikolina je sa ocem Goranom došla u veliki grad, gde je još uvek bio mir i nije bilo rata, u tom velikom gradu mala Nikolina je upoznala svoju teta Lenu i čika Miloša a pored njih jednu malu devojčicu Marinu Zelenski...